Nederlandse Surinamers hebben geen dubbele nationaliteitquote:Op donderdag 17 september 2009 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zidane had het ook!
Is ook een algerijn!
En net zoals met alle surinamers, kluivert en die kerels!
Eenmaal suriname, was er geen weg meer terug om voor nederland uit te komen!
kluivert, davids en de hele mikmak had ook voor suriname kunnen uitkomen hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederlandse Surinamers hebben geen dubbele nationaliteit
nu ga je de fout in!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, min of meer
Wel leuk op zich is het verhaal van Trezeguet want die moest voor Frankrijk uitkomen terwijl hij heel zijn leven in Argentinie woonde en zijn beide ouders uit Argentinie komen
hij was erg toch geboren volgens jou?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 maanden en wat ik zeg klopt gewoon
Inderdaad, als ze hun Nederlandse pas opgeven en in Europa gaan wonen op een verblijfsvergunning dan kan dat(en nog niet voor Nederland zijn uitgekomen)quote:Op donderdag 17 september 2009 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kluivert, davids en de hele mikmak had ook voor suriname kunnen uitkomen hoor!
heel ze leven woont ie zeg je net!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar zeg ik dat?
lijkt mij dat ze bij zijn geboorte, meteen franse nationaliteit heeft gekregen?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, is raar ja aangezien zijn beide ouders Argentijn zijn en hij heel zijn leven op zijn eerste 8 maanden na in Argentinie woonde en daar ook zijn debuut maakte
Is dat zo logisch? Als twee Argentijnen een tijdje hier wonen, ze krijgen een kind en flikkeren na acht maanden weer op dan is dat kind alleen Argentijns hoor. Komt geen Nederlandse identiteit aan te pas.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lijkt mij dat ze bij zijn geboorte, meteen franse nationaliteit heeft gekregen?
3quote:Op donderdag 17 september 2009 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu volgens mij zelfs maar 4 buiten de eu in de selectie mag hebben!
is dat zo??quote:Op donderdag 17 september 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Nederland ook
ging toen toch om nederlands paspoort?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had hij geen verblijfsvergunning dan?
Lol, hoezo hadden ze het aangekondigd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:49 schreef TheArt het volgende:
Balotelli alweer roodEn bij Sport1 hadden ze het in de rust nog aangekondigd ook
Praten, analyseren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Lol, hoezo hadden ze het aangekondigd?
Regelmatig geniale ingevingen van Xavi, Iniesta, Ibra en Messi ja. Wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Barca het volgende:
Jammer dat ze die wedstrijd niet uitzenden! Is vast leuker om te zien.
Sport1 ftwquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Barca het volgende:
Jammer dat ze die wedstrijd niet uitzenden! Is vast leuker om te zien.
What the FUCK!?! GODVERDOMME!!!quote:
Ik denk dat onze Russische vrienden met 3-0 gaan winnen.quote:
Inter met de huidige tussenstanden laatste, dus die moeten wat gaan doen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Inter thuis ook 0-1 achter tegen Kiev.
Chefsjenko?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Inter thuis ook 0-1 achter tegen Kiev.
KUTzooi!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |