Jaquote:Op maandag 28 augustus 2009 08:17 schreef jitzzzze het volgende:
Je bent gewoon in alles wat je doet een prutser?
Is dat wat je wil zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Zou TS emimich zijn, met z'n dure woorden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Discrepantie......
Doe maar duur.
En nu in normaal nederlands ? Ga de politiek in man, bahbah.
Is een normaal woord hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Discrepantie......
Doe maar duur.
En nu in normaal nederlands ? Ga de politiek in man, bahbah.
Ik kan wel dingen maar niet zo goed als in mijn hoofd is het zo'n rare klacht dan? Zijn er hier mensen die als ze iets bedenken het exact zo kunnen maken als ze het bedacht hebben. Ik vraag me dit ook af over kunstenaars e.d.quote:Op maandag 28 augustus 2009 08:34 schreef flarrestein het volgende:
Hersenloos figuur. Je kunt beter een keer iets gaan doen waar je wel lichamelijk geschikt voor bent.
En dan laat ik even in het midden wat dat dan is..
Ik weet ook wat het inhoud hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:23 schreef TommyGun het volgende:
Is een normaal woord hoorNiet in sLimburg misschien
Had ik me zojuist 2 pilsjes gekocht, en daar zat me een discrepantie tussenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet ook wat het inhoud hoor.
Maar het is gewoon een duur kutwoord wat je niet in een cafe gaat gebruiken.
Ook in sLimburg. Bowa is gewoon niet het helderste licht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Is een normaal woord hoorNiet in sLimburg misschien
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ook in sLimburg. Bowa is gewoon niet het helderste licht.
Misschien denk je er wel over maar de uitvoering laat te wensen overquote:Op maandag 28 augustus 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel ik maak ook regelmatig wel wat af heb veel geduld etc. maar toch komt het er niet uit zoals het moet. Ik ben wel vaak jaloers op mensen die wel dingen kunnenquote:Op maandag 28 augustus 2009 09:59 schreef Heider00sje het volgende:
Heb je wel voldoende doorzettingsvermogen?
Mooi gezegd van wie is het?quote:Op maandag 28 augustus 2009 10:00 schreef Adfundum het volgende:
want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat
Willem Elschot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mooi gezegd van wie is het?
Weemoedig is misschien wel het goede woord dingen zijn in idee vorm vaak zo mooi omdat ze nog niet uitgevoerd zijn het is net of de uitvoering ze banaal maakt.
uit kaas?quote:
Dan ligt het in ieder geval niet aan je inzetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel ik maak ook regelmatig wel wat af heb veel geduld etc. maar toch komt het er niet uit zoals het moet. Ik ben wel vaak jaloers op mensen die wel dingen kunnen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Dan ligt het in ieder geval niet aan je inzet
Pak je het wel goed aan? Ik bedoel, je leert toch van je fouten, waarbij je het een tweede keer vaak beter doet?
En nu weer serieus
Wat is dan een goedkoop woord?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is goed?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik leer van mijn fouten dus het gaat wel beter maar nooit goed
goede ideeën, foute uitvoerder?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom is het toch altijd zo dat als je een leuk idee hebt en je komt zover om het uit te voeren dat de uitvoering kut is vergeleken bij het idee. Voorbeeldjes zijn je hebt een idee voor een verhaal/boek je begint en gelijk de eerste alinea lijkt al nergens op. Of je wil een stukje software schrijven maar je kunt geen software schrijven. Of op het werk je krijgt een opdracht denkt er eens goed over na hebt een perfect idee gaat beginnen en een paar maanden verder heb je toch niet helemaal wat je bedoel. Of nog simpeler je wil een laminaat vloer leggen en ziet het al helemaal voor je, ben je klaar is toch altijd dat ene plintje wat iets scheef staat of ligt het toch niet helemaal strak
Ik loop hier zovaak tegenaan, goede ideeën zat maar uitvoering is gewoon onmogelijk tegenover hoe het idee in je hoofd zit. Nu zijn er ook mensen die echt iets moois kunnen maken nu vraag ik me ook wel af hoe goed hun ideeën wel niet zijn dat moet dan echt wel buiten proportioneel zijn.
Klacht: goede ideeën slechte uitvoering
nee hoor ik werk in een lab daar doe je heel veel praktische dingen en dat kan ik best.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef cvboer het volgende:
Aan de TT te zien ben je zo'n kantoordruif, dan is het logisch dat je niet handig bent. dat soort mensen zijn handig in papierwerk enzo, het theoretisch gedeelte. Dingen waarbij gereedschap aan te pas moet komen moet je laten doen door mensen die praktisch zijn ingesteld.
misschien is dat het wel. Goed is als het hetzelfde voelt als het initiele idee maar dat zal wel een utopie zijn.quote:
Nee hoor ik kan best een laminaat vloer leggen en het ziet er ook wel goed uit maar zijn altijd van die kleine dingen een kiertje in het dopje van plint etc. dat is geen kwestie van 2 linker handen maar een kwestie van net niet helemaal perfect uitgevoerdquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef leetzors het volgende:
TS heeft twee linkerhanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |