Hoezo dat? Ik kan nog op haar profiel komen hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:22 schreef Skylark. het volgende:
Het is verpest, jongens, verpest. Helaas kan niet iedereen hier fatsoenlijk trollen.
Brommerforum.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil met goatse reageren maar ik zit op mijn limiet.
Brommerforumquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten je op de hielen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Die krabbel van Lee ook weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:27 schreef 91Vos het volgende:
http://demarleeuw.hyves.nl/
Check die stoere krabbel van die marrokaan. Je zou eigenlijk voor de gein die gast moeten aangeven bij 0900-8844. Met zn airsoft pistooltje.
OMG wat een gratenpakhuis. Die sla je als vrouw nog wel in 1 keer neer.quote:
quote:oyal: UniversumPauw Johan 1 (106)
vandaag, 16:46
Sandra let maar niet op die gasten want ik heb het vermoeden wie het zijn en ga even met die person(en) praten want dit gaat ook mij te ver. Mijn vrienden een schrik aanjagen kan nooit de bedoeling zijn. Ik ga van Hyves af en kom alleen maar voor de SWG en familie want de rand van de emmer is voor wat mij betreft bereikt. Jimmy is prioriteit en Alex moet maar even wachten die redt zijn eigen wel.(h)
jezus dat lijken spieren omdat hij zo skinny bitch is bah laten we over hem ook een klaagtopic makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:55 schreef FB14 het volgende:
[..]
OMG wat een gratenpakhuis. Die sla je als vrouw nog wel in 1 keer neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |