Oehahahahahahaha wat grappig zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe normaal, zonder alcohol is het geen feest maar een bijeenkomst
Dat ze bij jou thuis van de blauwe knoop zijn en je nog niet eens shandy mocht drinken van je ouders, wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen. Jij kwam nooit verder dan de jeugdsoos van de Gereformeerde Kerk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oehahahahahahaha wat grappig zeg. [ afbeelding ]
"Kijk mama, ik drink alcohol, ik ben stoer!"
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 04:08 schreef Unstoppable het volgende:
Als die kerel zo slap in zijn schoenen staat heeft hij gewoon niks op feestjes te zoeken. Maak jezelf populair en neem een kofferbak vol bier, wijn en sterke drank mee
Daar is het toch familie voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe normaal, zonder alcohol is het geen feest maar een bijeenkomst
Dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:28 schreef remlof het volgende:
Je kan ook gewoon wiet meenemen en gebruiken natuurlijk.
Dan moet je die tampon er is uithalen na een paar uur. Wedden dat ie ruikt!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon een tampon vol laten zuigen met drank en in je anus.
Ruik je ook niks.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan moet je die tampon er is uithalen na een paar uur. Wedden dat ie ruikt!!
Wodka puur schijn je inderdaad niet te ruiken maar vermengd met cola en vruchtensappen wel he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:53 schreef vanderaalst het volgende:
flaconnetje wodka.
Wodka ruik je niet, dus is ideaal voor dit soort gelegenheden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Acinonyx het volgende:
Heb je dan per se alcohol nodig om het leuk of gezellig te kunnen hebben ? Beetje droevig wordt ik hier van, erg droevig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |