Wat ik kijk is 90 % Amerikaans. Series als de Bold en Days of our lives en andere kutzooi blijft wel gewoon draaien terwijl mooie series van de buis verdwijnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:42 schreef trovey het volgende:
Kijk naar die Amerikaanse soaps, sommige schijnen al 50 jaar uitgezonden te worden
Kneus. Friends blijft nog steeds een leuke comedyserie, die 10 seizoenen lang de kwaliteit 'hoog' heeft gehouden. Dat zie je een serie hedendaags zelden doen.quote:
geeftnietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:51 schreef NvM het volgende:
[..]
Kneus. Friends blijft nog steeds een leuke comedyserie, die 10 seizoenen lang de kwaliteit 'hoog' heeft gehouden. Dat zie je een serie hedendaags zelden doen.
Ga Dexter kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Echt he....
Elke keer als ik een (al 40 x eerder uitgezonden) herhaling van Friends , Married with Children , The OC , The Shield , Westwing , Battlestar Galactica en zelfs die pauperseries op Discovery zoals American Hotrod en Deadliest Catch terug zie dan bekruipt me een naar gevoel van : Yup , dat was nog eens genieten . En dan zeg maar een somber gevoel erbij van Waarom niet eens nieuw seizoen?? Genoeg animo toch??
[ afbeelding ]
Anti-klacht : Er komen wel steeds nieuwe (goede) series bij (nadeel hier weer van is dat het zomaar na 1 of 2 seizoenen gestopt kan worden en moet je weer afkicken)
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:23 schreef Meestergeest het volgende:
Mensen die series kijken zijn het typische voorbeeld van gewillige consumenten. Lekker herkauwen.
Kun je dit ook nog beargumenteren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:23 schreef Meestergeest het volgende:
Mensen die series kijken zijn het typische voorbeeld van gewillige consumenten. Lekker herkauwen.
quote:
Dát was nog eens een goede comedyserie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Frasierzitten janken na 11 seizoenen achter elkaar gekeken te hebben in 3 maanden. Maar het is beter zo, dan dat ze het nog tig seizoenen uitkauwden.
Dank voor de tip! Ik dacht dat universe een film was, maar het is dus een serie van 20 eps (minimaal)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
http://www.tv.com/stargat(...)tag=page_nav;episode
De laatste episode was wel heel mooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef SilkSpectre het volgende:
Toen Six Feet Under was afgelopen kon ik ook wel janken.
[ afbeelding ]
Gestopt op het hoogtepuntquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:22 schreef Heider00sje het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenhanger van Friends, aangezien bovenstaande serie wel grappig is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:57 schreef resque het volgende:
de serie ER ook na 15 seizoenen.... tyfes eh... dat was kut toen zeg...
Het is hier zelfs zo erg, dat we per laatste aflevering van een serie, per dag 5 minuten zien. Zodat we de laatste aflevering kunnen uitrekken, en dan skippen we de laatste 2 / 3 minuten zodat we kunnen blijven dromen hoe het zal eindigenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is hier zelfs zo erg, dat we per laatste aflevering van een serie, per dag 5 minuten zien. Zodat we de laatste aflevering kunnen uitrekken, en dan skippen we de laatste 2 / 3 minuten zodat we kunnen blijven dromen hoe het zal eindigen
yer kiddin me right! ik zou gek worden!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is hier zelfs zo erg, dat we per laatste aflevering van een serie, per dag 5 minuten zien. Zodat we de laatste aflevering kunnen uitrekken, en dan skippen we de laatste 2 / 3 minuten zodat we kunnen blijven dromen hoe het zal eindigen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:21 schreef Zapper het volgende:
Heeft Tong80 hier de grap "Dat had ik met Life Goes On" nog niet gemaakt?
Is volgens de geplande verhaallijn gestopt. Sci-Fi channel had nog wel wat meer seizoenen willen hebben maar de schrijvers zagen dat niet zitten en hebben het bij vier seizoenen gehouden. Als je later in de serie wat oudere afleveringen terugziet zie je ook duidelijk dat ze aan het begin al het hele verhaal in grote lijnen uitgedacht hadden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:28 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is er met battlestar galactica dan? is dat geanulleerd of volgens geplande verhaallijn gestopt? (antwoord zonder spoilers aub)
ik heb van die serie seizoen 1 gezien en wil het verder kijken,maar niet als het een onafgerond verhaal is
Wat een kutcliffhanger had die serie zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:51 schreef speedy_kevin het volgende:
Surface
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wanneer komt South Park weer eens met nieuwe afleveringen?
Ik verveel me
Als ik een goede serie op tv zie en ik merk dat ik meer wil zien of als een season is afgelopen, dan duik ik internet op en ga zoeken naar die serie op bv torrentsite's of FTD.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Echt he....
Elke keer als ik een (al 40 x eerder uitgezonden) herhaling van Friends , Married with Children , The OC , The Shield , Westwing , Battlestar Galactica en zelfs die pauperseries op Discovery zoals American Hotrod en Deadliest Catch terug zie dan bekruipt me een naar gevoel van : Yup , dat was nog eens genieten . En dan zeg maar een somber gevoel erbij van Waarom niet eens nieuw seizoen?? Genoeg animo toch??
[ afbeelding ]
Anti-klacht : Er komen wel steeds nieuwe (goede) series bij (nadeel hier weer van is dat het zomaar na 1 of 2 seizoenen gestopt kan worden en moet je weer afkicken)
ha da's mooi nieuws, dan ga ik de andere seizoenen ook zeker kijken.quote:Op zondag 6 september 2009 00:41 schreef Salamander het volgende:
[..]
Is volgens de geplande verhaallijn gestopt. Sci-Fi channel had nog wel wat meer seizoenen willen hebben maar de schrijvers zagen dat niet zitten en hebben het bij vier seizoenen gehouden. Als je later in de serie wat oudere afleveringen terugziet zie je ook duidelijk dat ze aan het begin al het hele verhaal in grote lijnen uitgedacht hadden.
Vooral verder kijken, het is ongeveer de beste serie aller tijden.
Hou op, ik volg het via de Nederlandse zender en zit me nu al op te vreten dat het binnenkort afgelopen isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:57 schreef resque het volgende:
de serie ER ook na 15 seizoenen.... tyfes eh... dat was kut toen zeg...
Een serie is eigenlijk een hele lange film, waar voor je gevoel geen einde aan komt. Dit is de reden dat je blijft kijken. Ook bouw je een soort van vertrouwen met de personen op denk ik. Met andere woorden "verslavend"quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef JohnLennon het volgende:
Scrubs gisteren
Friends ooit, Dragonball Z ooit, prison break na seizoen 1
Grappig dat je zo in een serie kunt zitten. Alsof het een deel van je leven is en in die wereld thuis hoord
tof. dan ga ik zeker ook de andere seizoenen kijken.quote:Op zondag 6 september 2009 16:40 schreef mvt het volgende:
Wat betreft BSG
Je hebt ook Razor als film ergens tussendoor. Kijken na eind seizoen 3.
En begin volgend jaar komt de serie Caprica, 50 jaar voor BSG. De film komt dacht ik op basis van de originele series.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |