Wat ik kijk is 90 % Amerikaans. Series als de Bold en Days of our lives en andere kutzooi blijft wel gewoon draaien terwijl mooie series van de buis verdwijnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:42 schreef trovey het volgende:
Kijk naar die Amerikaanse soaps, sommige schijnen al 50 jaar uitgezonden te worden
Kneus. Friends blijft nog steeds een leuke comedyserie, die 10 seizoenen lang de kwaliteit 'hoog' heeft gehouden. Dat zie je een serie hedendaags zelden doen.quote:
geeftnietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:51 schreef NvM het volgende:
[..]
Kneus. Friends blijft nog steeds een leuke comedyserie, die 10 seizoenen lang de kwaliteit 'hoog' heeft gehouden. Dat zie je een serie hedendaags zelden doen.
Ga Dexter kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Echt he....
Elke keer als ik een (al 40 x eerder uitgezonden) herhaling van Friends , Married with Children , The OC , The Shield , Westwing , Battlestar Galactica en zelfs die pauperseries op Discovery zoals American Hotrod en Deadliest Catch terug zie dan bekruipt me een naar gevoel van : Yup , dat was nog eens genieten . En dan zeg maar een somber gevoel erbij van Waarom niet eens nieuw seizoen?? Genoeg animo toch??
[ afbeelding ]
Anti-klacht : Er komen wel steeds nieuwe (goede) series bij (nadeel hier weer van is dat het zomaar na 1 of 2 seizoenen gestopt kan worden en moet je weer afkicken)
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:23 schreef Meestergeest het volgende:
Mensen die series kijken zijn het typische voorbeeld van gewillige consumenten. Lekker herkauwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |