Alles met een 7 voor de puntjesquote:
files staan er nog niet veel rond deze tijd, en de werkzaamheden beginnen eindelijk op te schieten. Als het een beetje meezit zijn ze volgende week allemaal klaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Alles met een 7 voor de puntjes![]()
Goedemorgen mede Br. Je hebt alle files en werkzaamheden weer weten vermijden?
Last van overvolle collegezalen? Voorpaginanieuws vandaagquote:
Alleen bij de tweede jaars vakken die ik over moet doen is het volquote:Op woensdag 9 september 2009 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Last van overvolle collegezalen? Voorpaginanieuws vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand verstand van het illegaal upgraden van een TomTom ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Weet niet of ik op mijn werk verder moet luisterenquote:Deze plaat druipt van de seks, niet alleen in de tekst, maar de hele sfeer roept op tot het dimmen van de lichten, ontkleden en in een wirwar van armen en benen geheel samen te komen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Bruce117 het volgende:
Ik lees onderstaande in een recensie van van een album dat ik nu aan het luisteren ben.
[..]
Weet niet of ik op mijn werk verder moet luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 13 september 2009 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
6-0Goede wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |