Ach gelukkig gaat t bij de Wielerprono een stuk beter bij mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Pf het is elke keer weer anders.
Nu volg ik niet de meute en zit ik er nog in.
De vorige keer lag ik er ook gewoon uit.
Tja daar gaat het ook wel goed voor mij, daarom baal ik wel een beetje dat ik de eerste paar maanden dit jaar niet heb mee gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach gelukkig gaat t bij de Wielerprono een stuk beter bij mij
Gewoon je gevoel volgen, werkt echt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef franklop het volgende:
Denk dat ik voortaan maar gewoon eens de menigte zal volgen met de XL game. Telkens bij eerste of 2e pick eruit liggen is ook niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Oepsquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Nalbandian het volgende:
[Tennis] US Open 2009 #2: Nummer 1 er nu al uit?
Hellloooooooooowww
Dat levert mij een 43e plek op op de jaarranking en een 46e op de XL-ranglijstquote:Op woensdag 2 september 2009 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon je gevoel volgen, werkt echt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat levert mij een 43e plek op op de jaarranking en een 46e op de XL-ranglijst
Omdat mijn gevoel dat ingeeftquote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan maar naar de nerdrichting.
Net als kleinzusje blijkbaar. Waarom ben je een nerd?
O, ik was niet duidelijk. Was een vraag aan kleinzusje.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat mijn gevoel dat ingeeft
Daar ik een mega ingewikkeld PC probleemquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik was niet duidelijk. Was een vraag aan kleinzusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in m'n uppie heb gefixt
All I need is for my man to live up to his role
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef kleinzusje het volgende:
Morning allen![]()
[..]
Daar ik een mega ingewikkeld PC probleem\o/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in m'n uppie heb gefixt
toch maar de stekker in het stopcontact gedaan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
\o/
toch maar de stekker in het stopcontact gedaan?
Jemig, das een eind wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |