quote:studeerde cum laude af op het pessimisme van Schopenhauer (1984) en was redacteur van de literaire tijdschriften De Tweede Ronde (1987-1989) en Hollands Maandblad (1994-2000), en van het filosofisch tijdschrift KRISIS (1994-1995). Hij promoveerde in 1994 op Steeds mooier. Over vooruitgang in de kunst en publiceerde verder over Schopenhauer en Nietzsche en over beeldende kunst en literatuur. Hij werkt als filosoof aan de Universiteit van Maastricht en als bijzonder hoogleraar Journalistieke kritiek van kunst en cultuur aan de Universiteit van Amsterdam.
was vele jaren medewerker NRC Handelsblad (non fictie en poëzie), schrijft sinds en jaar voor de Volkskrant en was van 1997 tot 2002 panellid bij Zeeman met Boeken (VPRO). Zijn meest recente boeken zijn Art in Progress. A Philosophical Response to the End of the Avant-Garde (2003) en De romantische orde (2004). Hij was een van de aanstichters van het recente canondebat met zijn oratie Kiekertak en Klotterbooke. Gedachten over de canon (Amsterdam University Press, 2004). Onlangs verscheen zijn essaybundel Paralipomena Bert Bakker, 2007).
Ik weet niet precies meer hoe het zat maar: hij werd eerst aangereden door een (dronken?) automobilist. De verwondingen aan z'n been wilden maar niet genezen. Toen bleek dat hij een enorme tumor in z'n been had. Het been is nog geamputeerd, maar dat mocht niet meer baten. Hij was nog heel jong, ik geloof pas 19quote:
Wat een drama.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet precies meer hoe het zat maar: hij werd eerst aangereden door een (dronken?) automobilist. De verwondingen aan z'n been wilden maar niet genezen. Toen bleek dat hij een enorme tumor in z'n been had. Het been is nog geamputeerd, maar dat mocht niet meer baten. Hij was nog heel jong, ik geloof pas 19
Toch? Brother?
Zo gaat het hier altijd, dus wen er maar aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:20 schreef broer het volgende:
Al dat geslowchat tussendoor! Raad nou toch eens door, man!
quote:De 19-jarige Dirk Sietse Gjaltema uit Dokkum is woensdag overleden. Dirk Sietse kwam in het nieuws omdat hij erg ziek werd, nadat hij op zijn fiets aangereden werd door een vrouw, die na het ongeluk doorreed. De spieren in Dirks been stierven af en er ontstond een tumor, die niet te beheersen viel.
Samen met de politie heeft de familie nog een tijd gezocht naar de vrouw die Dirk aangereden heeft, maar ze heeft zich nooit meer gemeld. Eerder dit jaar werd zijn been nog geamputeerd. Maar Dirk heeft toch de strijd tegen de kanker verloren.
En dat tyfuswijf dat zich nooit meer heeft gemeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef brother52 het volgende:
Ja, zo is het gegaan.
Even een vertaling van het berich wat op omrop Fryslan stond.
[..]
Dat is wel bizar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet niet precies meer hoe het zat maar: hij werd eerst aangereden door een (dronken?) automobilist. De verwondingen aan z'n been wilden maar niet genezen. Toen bleek dat hij een enorme tumor in z'n been had. Het been is nog geamputeerd, maar dat mocht niet meer baten. Hij was nog heel jong, ik geloof pas 19
Toch? Brother?
Er was een Fokker die hetzelfde meemaakte verloor een been en kreeg kanker. Was begin 20 en een veelposter in Muziek. Was aangrijpend om zijn laatste posts te zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef brother52 het volgende:
Ja, zo is het gegaan.
Even een vertaling van het berich wat op omrop Fryslan stond.
[..]
Ik probeerde een hint te geven. Of eigenlijk probeerde ik voor te zeggen. Maar dat was net iets te subtiel, gok ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zo gaat het hier altijd, dus wen er maar aan.
Shit, ik ga mijn handen maar eens goed wassen. Ook al heb ik níet gegoogled.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef broer het volgende:
En dat allemaal omdat-ie gegoogeld had?
We hebben het over dezelfde, tong.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was een Fokker die hetzelfde meemaakte verloor een been en kreeg kanker. Was begin 20 en een veelposter in Muziek. Was aangrijpend om zijn laatste posts te zien.
Volgens mij hebben we het over dezelfde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:27 schreef tong80 het volgende:
Er was een Fokker die hetzelfde meemaakte verloor een been en kreeg kanker. Was begin 20 en een veelposter in Muziek. Was aangrijpend om zijn laatste posts te zien.
Iemand met hetzelfde verhaal? What are the odds?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:27 schreef tong80 het volgende:
Ach, je weet het maar nooit met mensen uit Dokkum.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef broer het volgende:
Iemand met hetzelfde verhaal? What are the odds?
Ja? Is aangereden worden gevolgd door beenkanker typisch Dokkums?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef brother52 het volgende:
Ach, je weet het maar nooit met mensen uit Dokkum.
Ik kende iemand uit Dokkum die blind aan één oog is geraakt bij een ongeluk tijdens het vissenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, je weet het maar nooit met mensen uit Dokkum.
De hint. Ik ken die man niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:29 schreef broer het volgende:
Wist je het opeens of had je de hint gezien?
Het is vreselijk, maar ik moet lachen om die Dokkumverhalenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kende iemand uit Dokkum die blind aan één oog is geraakt bij een ongeluk tijdens het vissenHij haalde z'n lijn binnen en kreeg een loodje in zijn oog
Nee, dat klopt. Haar haar is zichtbaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij is geen Moslima, volgens mij.
Kate Bush. Duhhh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
De hint. Ik ken die man niet.
[ afbeelding ]
Je had gewoon niet moeten quoten. Je dacht toch niet dat ik de bestandsnaam liet staan, hè?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Dat ga je dus krijgen met die verdomde drieminutenregel, dan ben je te laat.
Nee, maar ik kijk nooit naar bestandsnamen. En ik herken Kate Bush nog in het donker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Je had gewoon niet moeten quoten. Je dacht toch niet dat ik de bestandsnaam liet staan, hè?
Ik zou er nog wel meer moeten kennen, ik heb er jaren op school gezeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Het is vreselijk, maar ik moet lachen om die Dokkumverhalen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kende iemand uit Dokkum die blind aan één oog is geraakt bij een ongeluk tijdens het vissenHij haalde z'n lijn binnen en kreeg een loodje in zijn oog
't Is alsof jij die mensen persoonlijk kent. Eerst Sinéad en nu Kate.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, maar ik kijk nooit naar bestandsnamen. En ik herken Kate Bush nog in het donker.
Whehehe. Welnee, sommige mensen hebben gewoon van die markante hoofden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:44 schreef wyccie het volgende:
't Is alsof jij die mensen persoonlijk kent. Eerst Sinéad en nu Kate.
Ik wacht nog even tot tong een plaatje post.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook in sluimerstand. Trusten
Altijd klote om een plaatje te vinden zonder dart de URL iets verraad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:34 schreef broer het volgende:
Dat zou hij nooit doen. Hij is tien minuten nadat zijn antwoord werd goedgekeurd nog hier geweest. Dus dat weet hij.
Hij is gewoon een nieuw plaatje aan het zoeken, denk ik.
http://www.tinypic.com/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:41 schreef tong80 het volgende:
Altijd klote om een plaatje te vinden zonder dart de URL iets verraad.
hij heeft het dekentje niet weggetrapt, die had hij niet eens over. Ik had hem eventjes "los" in/op bed gelegd zodat ik even rustig mn haar kon föhnen en toen is hij in slaap gevallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dekentje weggetrapt, nou vat hij kou.
Zie je wel, wyccie? Diaan is helemaal geen ontaarde moederquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
[..]
hij heeft het dekentje niet weggetrapt, die had hij niet eens over. Ik had hem eventjes "los" in/op bed gelegd zodat ik even rustig mn haar kon föhnen en toen is hij in slaap gevallen.
Middagquote:Goedemorgen trouwens![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je wel, wyccie? Diaan is helemaal geen ontaarde moeder
[..]
Nog een half uur en dan weekendquote:Middag
Bij mij wel maar wyccie suggereerdequote:
Het is Uitmarkt in Amsterdam. Het wordt vast weer veel te drukquote:[..]
Nog een half uur en dan weekend
Nou dat heb je verkeerd opgevat hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij wel maar wyccie suggereerde![]()
[..]
En dat vind jij niet fijn/leuk hè?quote:Het is Uitmarkt in Amsterdam. Het wordt vast weer veel te druk
Ze heeft me er een uitgebreide PM over geschreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat heb je verkeerd opgevat hoorZo interpreteerde ik het niet.
Allemaal mijn stad uit!quote:[..]
En dat vind jij niet fijn/leuk hè?
Fijn weekendquote:Ik ga, tot later![]()
Je had voor het eerst de computer uitgezet sinds de password-reset?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Twee uur bezig geweest met opnieuw inloggen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft me er een uitgebreide PM over geschreven.
Nee voor het eerst gedurfd uit te loggen. Bij mij gaat dit soort dingen altijd fout.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had voor het eerst de computer uitgezet sinds de password-reset?
Als ik die PM hier post word ik gebandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Diaan, je moet Scrut niet geloven. Onbetrouwbare jongen!
De FA's doen goed werkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee voor het eerst gedurfd uit te loggen. Bij mij gaat dit soort dingen altijd fout.
Met sommigen op MSN geprat en hulp gekregen maar bleek niet aan mij te liggen. Had al drie keer de passmailer gebruikt.
Remlof de FA die ik ook op MSN heb heeft toen mijn dag gered en zelfstandig een door mij uitgekozen password ingevoerd. En toen kon ik weer fokken.
Zeker deze en shmoopyquote:
* mompelt iets over doorsturen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik die PM hier post word ik geband
Ik lag in bed kan niet slapen en het eerste dat ik zie is dit antwoordquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Is de dame op het plaatje Olivia de Haviland?
En ? Geneukt ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben 1 juli nog op haar verjaardag geweest.
Ja, dat zei je al.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:16 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik lag al in bed en kon niet slapen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:59 schreef tong80 het volgende:
Ik lag in bed kan niet slapen
quote:
Ik vond hem geweldig met Tom Jones bij een Rednose-day, alweer jaren geleden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem een van de meest onleuke mannen van Groot-Brittannië. Zelf denkt hij daar anders over.
Ooit was hij nog wel grappig, zeker tien jaar geleden. Hij is alweer jaren uitgerangeerd, die indruk krijg ik tenminste. Hij was nog wel eens op de BBC maar ik zie 'm nooit meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond hem geweldig met Tom Jones bij een Rednose-day, alweer jaren geleden.
Z'n vrouw verdient de kostquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ooit was hij nog wel grappig, zeker tien jaar geleden. Hij is alweer jaren uitgerangeerd, die indruk krijg ik tenminste. Hij was nog wel eens op de BBC maar ik zie 'm nooit meer.
Jennifer toch ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, maar zijn vrouw heeft ook haar beste tijd gehad.
The Vicar is leuk maar niet zo goed als F&S.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, maar zijn vrouw heeft ook haar beste tijd gehad.
The Vicar heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
The Vicar is leuk maar niet zo goed als F&S.
Rick Mayal kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
The Vicar heb ik nooit gezien.
Jennifer Saunders is/was getrouwd met die ene van The Young Ones, tong.
Echt ?quote:
Wat voor kleur?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Er zit hier een enorme spin tegen het behang.
Wat liefquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Er zit hier een enorme spin tegen het behang. Moment, ik ga 'm even buiten zetten.
Ik hou niet zo van zulk donker behangquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zwart. Of donkerbruin, dat kan ook.
Phil Lynott.quote:[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:30 schreef tong80 het volgende:
The boys are back in town met wyskey in the Jar
De spin, dacht ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hou niet zo van zulk donker behang![]()
Jij hebt tenminste een naam en tong is pitten, dus...quote:Phil Lynott.
Ik moest wachten met antwoorden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Jij hebt tenminste een naam en tong is pitten, dus...
Tong is een bijzonder kind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, tong kent de 'drieminutenregel' ook niet.
Ze heten zoals ze er uitzienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMFG, wat zijn dat voor Tokkies?
Jawelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Sjonnie en Anita?
We weten de naam van Wickedangelquote:(Alsof er iets mis is met 'Anita')
Hij lijkt waarschijnlijk op een buschauffeur in de Amstelveense regio.quote:Vooral hij komt me erg bekend voor.
quote:
Nee, van mijn avatar.quote:We weten de naam van Wickedangel![]()
Ik zit nooit in een bus. En ik woon in Diemen. Op een industrieterrein.quote:Hij lijkt waarschijnlijk op een buschauffeur in de Amstelveense regio.
Waaromquote:
In een caravan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
En ik woon in Diemen. Op een industrieterrein.
Nee? Wanneer ga je behangen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik kijk er de laatste tijd naar en ik denk: nou nee.
Van het idee alleen al ga ik compleet hyperventilerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:00 schreef broer het volgende:
Nee? Wanneer ga je behangen?
Tenzij hij vijf euro bruto per uur vraagt, natuurlijk nietquote:En moet Scrutinizer komen helpen?
Ik kost slechts ¤450 ex btw per dagquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Tenzij hij vijf euro bruto per uur vraagt, natuurlijk niet
Afzetter!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kost slechts ¤450 ex btw per dag
Dat zeg ik: minder roken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Van het idee alleen al ga ik compleet hyperventileren![]()
Jij bent nóg duurder?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:10 schreef broer het volgende:
Werk jij maar vierenhalf uur per dag? Luie zak!
Het laatste rondje behangen is me héél slecht bevallen.quote:
Ik slaap graag uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:10 schreef broer het volgende:
Werk jij maar vierenhalf uur per dag? Luie zak!
Bij de meeste mensen is samen behangen het einde van hun relatie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het laatste rondje behangen is me héél slecht bevallen.
Ja, vind je het gek? Toen heb je er geel behang opgeplakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Het laatste rondje behangen is me héél slecht bevallen.
Ik was er niet bij, het was meer de enorme rommel van tevoren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de meeste mensen is samen behangen het einde van hun relatie.
Op het forum, om mijn e-penis te vergroten? Jazeker!quote:
Wat is er mis met geel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:17 schreef broer het volgende:
Ja, vind je het gek? Toen heb je er geel behang opgeplakt.
Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:18 schreef broer het volgende:
Op het forum, om mijn e-penis te vergroten? Jazeker!
Als je een opdracht voor me hebt? Nee, hoor. Veel goedkoper.
Je had de relatie al beëindigd voor er ook nog maar één strook behang op de muur zat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, het was meer de enorme rommel van tevoren.
Ik heb hem meteen maar bij de vuilnis gezetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had de relatie al beëindigd voor er ook nog maar één strook behang op de muur zat?
Ik moet nog een beetje werken aan mijn netwerktechnieken, geloof ik, maar dit gaat duidelijk de goede kant op.quote:
Hem? Ik dacht dat je lesbisch was?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen maar bij de vuilnis gezet
Ja, ik ben CEO (whatever the hell dat betekent) van een multinational.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:23 schreef broer het volgende:
Ik moet nog een beetje werken aan mijn netwerktechnieken, geloof ik, maar dit gaat duidelijk de goede kant op.
(Zit je überhaupt wel in een positie dat je me werk kunt geven? Of ben je verpleegster, of zo?)
Kan natuurlijk ook best een wijf zijn geweest dat op een kerel leek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hem? Ik dacht dat je lesbisch was?
Is dat hetzelfde als baby's huiluurtje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:27 schreef broer het volgende:
O, het is het impertinente-vragen-uurtje.
In jouw branche kom je dat soort types wel vaker tegen, zeker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook best een wijf zijn geweest dat op een kerel leek.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:29 schreef tong80 het volgende:
FF pissen.
Godverdomme tong, je bent gewoon goed.quote:Is de zanger van the Human Leaque al geraden trouwens ?
Sinds tong aan z'n spleenheup geopereerd is moet hij heel vaak plassen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, tong: "Even kijken of ik niks mis."
Dat spreekt vanzelf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:31 schreef broer het volgende:
Ik probeer je privacy te bewaren!
Prijs mij!
Ja, van die superaantrekkelijke Oost-Duitse kogelstootsters.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
In jouw branche kom je dat soort types wel vaker tegen, zeker?
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:39 schreef broer het volgende:
Ik zei 'privacy bewaren'.
Ik bedoelde natuurlijk 'beschermen'.
Een klein meisje is ook niets voor jou. Je zou haar pletten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, van die superaantrekkelijke Oost-Duitse kogelstootsters.
Dat is waar ook. Ik weeg toch 250 kilo? Dat zou héél gemeen zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Een klein meisje is ook niets voor jou. Je zou haar pletten.
225 kilo. Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik weeg toch 250 kilo? Dat zou héél gemeen zijn.
Ja maar, ja maar! Er is alweer een week voorbij!quote:
Kijk uit, ze schieten op mij. Ga eens voor me staan!!!!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:48 schreef broer het volgende:
Beschermen is fanatieker.
Met mijn leven, en zo.
Je hebt al weer een wyccie verorberd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar! Er is alweer een week voorbij!
Nou, als je inderdaad 225 kilo weegt, moet ik waarschijnlijk heen en weer voor je langs rennen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk uit, ze schieten op mij. Ga eens voor me staan!!!!!!
Dan is het te hopen dat broer een grote broer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk uit, ze schieten op mij. Ga eens voor me staan!!!!!!
I'll have her for breakfastquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt al weer een wyccie verorberd?
Ze is er inderdaad niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt al weer een wyccie verorberd?
Nee nee, 250 kilo! Ren eens wat harder!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:52 schreef broer het volgende:
Nou, als je inderdaad 225 kilo weegt, moet ik waarschijnlijk heen en weer voor je langs rennen.
Maar goed, met alle plezier...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zit in mijn spijsverteringskanaal.
Ja, ik bedenk net dat ze met schieten je privacy niet echt aantasten. Dus ik hou er maar weer mee op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nee nee, 250 kilo! Ren eens wat harder!
Mijn grote heldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:Ik zag net de Southpark-aflevering met jouw grote held Bono, The Biggest Turd off the World.
Dat klopt weliswaar, maar je zou mijn privacy met je leven beschermen, dus ik wou het maar even testenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:56 schreef broer het volgende:
Ja, ik bedenk net dat ze met schieten je privacy niet echt aantasten.
Dat is goed, de test die geen test was, is inmiddels afgelopen.quote:Dus ik hou er maar weer mee op.
What took you so long?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn grote heldIk luisterde net naar een live versie van '40' en bedacht net hoe pretentieus meneer eigenlijk is.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
What took you so long?
Dat is vast beter dan Wendy & Lisaquote:Ik heb vanavond een mini-optredentje gezien en gehoord van State of Monc
Wel aardig. ja ik weet, geen dingetjes en zo
Wijsheid, komt dat met de jaren of met de kilo's?quote:
Die heb ik niet eens geluisterdquote:[..]
Dat is vast beter dan Wendy & Lisa
Wat leuk. Ik vraag me altijd af hoe dat is, de Uitmarkt, ik heb altijd een visioen van allemaal cultuursnobs, maar dat zal wel niet kloppen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitmarkt, half uurtje. Podium op De Nieuwmarkt.
Is de Uitmarkt weer begonnen? Dat is wel leuk. Even het programma doorkijken...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitmarkt, half uurtje. Podium op De Nieuwmarkt.
Dat beeld klopt inderdaad niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik vraag me altijd af hoe dat is, de Uitmarkt, ik heb altijd een visioen van allemaal cultuursnobs, maar dat zal wel niet kloppen.
Het was beestenweer, gelukkig was ik toen al weer thuis. Het begin van het optreden was wel mooi. Hele dreigende vrije begeleiding met een lyrische trompetsolo terwijl je achter het podium dreigende zwarte luchten zag verschijnenquote:Ik heb een heel klein stukje van de tv-uitzending gezien en toen Los Vivancos kwam, sloeg de bliksem in of zo, want toen werd de verbinding verbroken![]()
Het programmaboekje is niet veel beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:17 schreef broer het volgende:
Wat een hel, dat programma op die site.
Die clip is briljantquote:
Peaceman zat nog tot laat te pokeren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje komen steeds later hier rondhangen... dan slaap ik toch al lang.
Wat heb ík daar mee te maken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik post nog wel eens een filmpje als wyccie er is, want dat zijn zeven Michael Flatley-flamencoboys.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman zat nog tot laat te pokeren.
Jij postte toch een tijd geleden dat plaatje van Michael Flatley?quote:
Hij kon dan ook prachtig mooi dansen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is voorzitter van de fanclub van Michael.
Echte mannen knikken alleen met hun hoofd op de maat van de muziekquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kon dan ook prachtig mooi dansen.
Voorspellende gaven van mevrouw Angel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
En je gaat wéér geen nieuw plaatje posten, hè?
Is dat zo? Weer wat geleerd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Echte mannen knikken alleen met hun hoofd op de maat van de muziek
Nee, ik ben niet zo goed met mensenmassa's. Ben jij geweest?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je nog naar de Uitmarkt geweest?
Ja. Het was tegenvallend. Zaterdagavondpubliekquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo goed met mensenmassa's. Ben jij geweest?
En toen was je natquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja. Het was tegenvallend. Zaterdagavondpubliek![]()
Ntjamrosie was leuk, daarna wilde ik iets zien in het Bethaniënklooster maar daar stond een enorme rij. Daarna nog twee stukjes van hele matige bands gezien. Toen weer op de Nieuwmarkt: Leona, goede zangeres, matige band. Vlak voordat Pete Philly & Perquisite gingen spelen was er weer een wolkbreuk. Later nog een stukje van gezien maar toen kwam de tweede wolkbreuk.
Natter dan nodig wasquote:
God, wat stom. Dat zaterdagavondpubliek komt vast uit de provincie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Natter dan nodig was![]()
Waar we stonden te schuilen, nog net op het randje van droog, kwamen mensen met paraplu's naast ons staan zodanig dat het water van hun plu's precies bij ons in de nek liep. Toen ik daar iets van zei reageerden die mensen dat zij er ook niets aan konden doenMisschien een stukje verderop gaan staan dan?
Zaterdagavondpubliek
Nah, het is ook de week van de eerstejaars-introductie. Dit waren studentjes, geen eerstejaars trouwens, vermoed ik. Gelukkig heb ik wel wat overwicht in zulke situaties en volgden ze m'n suggestie ergens anders te gaan staan uiteindelijk wel op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
God, wat stom. Dat zaterdagavondpubliek komt vast uit de provincie.
Ik ben ook een boerquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Veel studentjes komen ook uit de provincie.
Het is er de tijd voor. Schaam je niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is dat een schaamteloos impertinente vraag?
Ik schaam me niet zo gauw, ik ben een dummiequote:Op zondag 30 augustus 2009 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Het is er de tijd voor. Schaam je niet.
Een politica. Maar daar kennen we haar niet van.quote:
Het is tien voor drie 's nachts, ja. Natuurlijk bedoelde je dat je wél uit de provincie komt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:49 schreef broer het volgende:
God, zeg. Ironie blijkt toch elke keer weer een moeilijke stijlfiguur.
Hmmmm. Het pittige korte kapsel doet de PvdA vermoeden maar dan zou ik toch een lichte rode kleurspoeling verwachten, dussssss..... Amerikaanse?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een politica. Maar daar kennen we haar niet van.
Waar kennen we haar wel van, dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Een politica. Maar daar kennen we haar niet van.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm. Het pittige korte kapsel doet de PvdA vermoeden maar dan zou ik toch een lichte rode kleurspoeling verwachten, dussssss..... Amerikaanse?
Ik ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:53 schreef broer het volgende:
Ik had me vanochtend voorgenomen dat ik vanavond wél op tijd ging slapen.
Jij was vanochtend wakker?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had me vanochtend voorgenomen dat ik vanavond wél op tijd ging slapen.
Sapjequote:
Geen milkshake?quote:
Hij is toch familie?quote:'Jullie'? Wil je me niet op één hoop gooien met broer?
Van de week had ik voor het eerst sinds tijden weer eens een bananenmilkshakequote:
Ja, hij is mijn broer.quote:Hij is toch familie?
En kijk waar het ons heeft gebracht, om drie uur 's nachts.quote:
Waar dit topic al niet goed voor isquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van de week had ik voor het eerst sinds tijden weer eens een bananenmilkshake![]()
Dat kwam niet door dit topic. Ik stond gewoon bij de snackbar en dacht: yummy.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar dit topic al niet goed voor is
Vanochtend was het wel wat minder, inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom wel? Zo leuk is de ochtend niet.
Zo'n snack-mobiel op het industrieterrein?quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kwam niet door dit topic. Ik stond gewoon bij de snackbar en dacht: yummy.
Is dat dat Ein-bisschen-Frieden-meisje? Hoe heet ze ook alweer? Nicole, of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is mevrouw ten tijde van dat ene liedje.
[ afbeelding ]
Hé, dat zijn Henk en Marie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n snack-mobiel op het industrieterrein?
[ afbeelding ]
Maar wat is erger? Het kapsel of de spleetcorrectie?quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Als je kijkt op die andere foto, lijkt het erop alsof ze het spleetje tussen haar tanden heeft laten corrigeren.
Nee, maar je bent erg warm. Zelfde festival.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef broer het volgende:
Is dat dat Ein-bischen-Frieden-meisje? Hoe heet ze ook alweer? Nicole, of zo?
Onmogelijk om te kiezen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wat is erger? Het kapsel of de spleetcorrectie?
Nee, dan weet ik het niet. Nicole is een vroege jeugdherinnering, maar ik ben verder niet heel goed op de hoogte.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, maar je bent erg warm. Zelfde festival.
Het liedje zou je wel moeten kennen. Uit 1970, lees ik in Wiki, werd zelfs hier in Nederland gehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:15 schreef broer het volgende:
Nee, dan weet ik het niet. Nicole is een vroege jeugdherinnering, maar ik ben verder niet heel goed op de hoogte.
Hoe oud denk jij eigenlijk dat ik ben?quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Het liedje zou je wel moeten kennen. Uit 1970, lees ik in Wiki
Zestien?quote:
Ja en, het liedje ken je wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ten tijde van het ESF van 1970 was ik 2
Je zult wel moeten. Anders slaap je voorlopig nog niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga zeggen welk liedje het is, hoor!
Ik ga dit maar even opvatten als een compliment.quote:
Verschrikkelijk. Wat een draakquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Nu moeten jullie verplicht luisteren
Ik ga ook slapen. Trustenquote:Doei![]()
Je realiseert je dat de naam nu gewoon in beeld komt te staan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Nu moeten jullie verplicht luisteren
Krol nog gezien ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |