abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:15:18 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72218741
Ik zat Knevel en der Brink te kijken.

Zit er zo,n gast die de moslim partij heeft opgericht en de gemeenteverkiezingen ingaat in Rotterdam,Almere,Amsterdam,Venlo en den haag

Echter heeft hij geen partij programma. Want hij moet eerst maar zien of hij er in komt. ___!!!

Het is een Nederlander die nu zelf moslim is. Hij wilt de boerka terug legaal maken want een vrouw moet zelf de keus hebben of zei een boerka wilt dragen ja of de nee. ___!!!

Hoe onwetend kan je zijn. Als dat weer terug legaal word kan je toch nooit controleren of een vrouw deze naar eigen keuze of verplicht draagt......

Als deze partij werkelijk voet aan wal krijgt word ik gek.

Klacht: moslin partij in NL.

Ze zijn en blijven te gast en moeten voor lief nemen wat betreft de regels in NL(die al brak zijn). en niet hier heen komen, op onze kosten leven en dan nog durven in debat te gaan met de partijen die hun uitkering mogelijk maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:24:20 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72218908
Ik verbaas me altijd over het hoofd van deze man als die klaar is met een zin.
Dan blijft die zijn gast aankijken alsof ze in brand staan

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_72218939
Eens met TS
Vooral die laatste alinea is sterk
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72218947
Westerlingen die moslim worden , verraders.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72219014
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:15 schreef Goofisch het volgende:
Ze zijn en blijven te gast
Vind je dat echt van tweede/derde generatie moslims? Lekker kortzichtig...
I get enough exercise just pushing my luck...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:31:26 #6
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72219041
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar in dit geval ging het wel over gemigreerde moslims.

En bovendien. De kinderen die dus in NL geboren worden gaan naar een moslin school waar dus vandaag uit blijkt dat ze daar leren niet met westerlingen om te gaan. Wij dus.

Want wij bidden niet tot Allah en zijn dus varkens,
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72219054
quote:

[..]

Er zijn regels in NL, naar westerse cultuur
Als een 2e of 3e generatie nog steeds de cultuur van zijn voorouders vasthoudt, blijf je een gast in mijn ogen

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 28-08-2009 00:46:49 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:32:33 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72219055
Ik vond het een beetje een enge man. Populaire praatjes aan de ene kant, sharia aan de andere kant.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:33:11 #9
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72219076
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Er zijn regels in NL, naast westerse cultuur
Als een 2e of 3e generatie nog steeds de cultuur van zijn voorouders vasthoudt, blijf je een gast in mijn ogen
Wat jij zij.
pi_72219095
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:31 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar in dit geval ging het wel over gemigreerde moslims.

En bovendien. De kinderen die dus in NL geboren worden gaan naar een moslin school waar dus vandaag uit blijkt dat ze daar leren niet met westerlingen om te gaan. Wij dus.

Want wij bidden niet tot Allah en zijn dus varkens,
Volgens mij gaat het gros niet naar een islamitische school, en zijn niet alle islamitische scholen zoals jij ze beschrijft. En die laatste zin slaat natuurlijk ook nergens op, alsof alle islamieten in Nederland een hekel aan ons hebben...
I get enough exercise just pushing my luck...
pi_72219417
Moslims zijn hier helemaal niet te gast.
pi_72219433
Minder dan 1% gaat naar een moslimschool...
pi_72219443
quote:

[..]

Wat een kut verhaal. Als je een cultuur vasthoudt ben je hier te gast. Wtf.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:04:14 #14
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72219559
Wat een compleet gebrek aan ook maar enige logica bij de TS. En met name deze frase:

Hoe onwetend kan je zijn. Als dat weer terug legaal word kan je toch nooit controleren of een vrouw deze naar eigen keuze of verplicht draagt......

'Ieeeeeuwww laten we ook maar rokken verbieden want anders kunnen we niet controleren of ze gedwongen worden rokken te dragen.'
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:06:08 #15
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72219589
quote:

[..]

Ga jij eens even gauw Wodan aanbidden!11!!! Anders moet je een Hongaarse tulp in je voortuin planten.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:30:03 #16
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72219818
we hebben hier een pvv'er. ik hoop dat jij en je hele racistische kankernazipartij door hun hoofd word geschoten. en verbrand. kanker racist.
we krijgen nooit een fijn land als jullie mogolen je af blijven zonderen als non tolerante tyfesnationalisten. en dan begin ik maar niet over wilders in de EU.
welke tyfusmogool stemt er nou op iemand die Europa kapot wil maken. daar hebben we de afgelopen 60 jaar dan voor gewerkt. mijn opa zei altijd tegen mij dat ik maar blij moest zijn dat ik in deze tijd van politieke stabiliteit en tolerantie geboren ben. waar geen hele bevolkingsgroepen over 1 kam worden geschoren. kankerdebiel.
nou dat was de ban wel waard
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:02:18 #17
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72220065
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:30 schreef dopy14 het volgende:
we hebben hier een pvv'er. ik hoop dat jij en je hele racistische kankernazipartij door hun hoofd word geschoten. en verbrand. kanker racist.
we krijgen nooit een fijn land als jullie mogolen je af blijven zonderen als non tolerante tyfesnationalisten. en dan begin ik maar niet over wilders in de EU.
welke tyfusmogool stemt er nou op iemand die Europa kapot wil maken. daar hebben we de afgelopen 60 jaar dan voor gewerkt. mijn opa zei altijd tegen mij dat ik maar blij moest zijn dat ik in deze tijd van politieke stabiliteit en tolerantie geboren ben. waar geen hele bevolkingsgroepen over 1 kam worden geschoren. kankerdebiel.
nou dat was de ban wel waard
Waar staat dat ik racistisch ben?

Ik moest trouwens wel lachen

Het mooie is trouwens dat de huidige politiek sterk de nadruk legt op vrijheid van menings uiting.

Nou mooi. Dan doe ik dat op manier dat ik mijn stoor aan het feit dat er een moslim partij in Nederland in opkomst is, en vervolgens moet ik door mijn hoofd geschoten worden.
Mooi dan

en daarnaast spreek je jezelf tegen..
quote:
ik hoop dat jij en je hele racistische kankernazipartij door hun hoofd word geschoten. en verbrand.
Dat is een groep mensen waar jij geen idee van heb wat voor mensen dat zijn of wat ze doen.
quote:
mijn opa zei altijd tegen mij dat ik maar blij moest zijn dat ik in deze tijd van politieke stabiliteit en tolerantie geboren ben. waar geen hele bevolkingsgroepen over 1 kam worden geschoren.
wie scheert hier nou mensen over 1 kam?

faalhaas

[ Bericht 11% gewijzigd door Goofisch op 28-08-2009 02:16:00 ]
pi_72220232
quote:

[..]

Dus iedere buitenlander die naar Nederland komt moet zijn eigen cultuur en geloof laten vallen?

Je zou versteld staan van hoeveel dingen die zo vanzelfsprekend zijn voor iedereen er dan niet meer zouden zijn.
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:29:03 #19
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72220242
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 02:27 schreef mividaloca het volgende:

[..]

Dus iedere buitenlander die naar Nederland komt moet zijn eigen cultuur en geloof laten vallen?
Een beetje kennis van de Nederlandse samenleving en de Nederlandse taal spreken lijkt me toch wel logisch.

Maar ze gaan liever in een hokkie zitten, thee drinken en kinderbijslag doorschuiven naar hun thuisland.
pi_72220280
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 02:29 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Een beetje kennis van de Nederlandse samenleving en de Nederlandse taal spreken lijkt me toch wel logisch.

Maar ze gaan liever in een hokkie zitten, thee drinken en kinderbijslag doorschuiven naar hun thuisland.
ja hoor .. want iedere moslim is een uit de woenstijn gevluchte bergaap en willen onze westerse wereld vernietigen HELP HELP HELP HELP
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:53:40 #21
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_72220340
Ja, het moest maar eens uit zijn met die moslims.

Zo kwam ik laatst nog een topic van een Islamiet tegen op dit forum.

Hij had niet eens de moeite genomen om de openingspost in fatsoenlijk Nederlands op te stellen.

Hiermee heeft hij duidelijk geen respect getoond voor onze Joods-Christelijke identiteit met Germaanse wortels nietwaar?

Stelletje taalverloederaars!

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_72220351
Het interesseert me werkelijk geen ene moer wat voor geloof of cultuur iemand er op na wenst te houden, zolang ze hun geloof of cultuur maar niet aan mij proberen op te dringen. En in dat opzicht heb ik aanzienlijk meer last van partijen als het CDA, de CU en de SGP dan van welke moslimpartij dan ook.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72220355
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 02:29 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Als jij ook maar iets zou weten van de Nederlandse samenleving en haar historie dan zou je moeten weten dat Nederland GROOT is geworden door migranten, en dat het niets nieuws is dat die migranten hier aan hun eigen cultuur vast blijven houden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72220375
jonge je moet bang zijn voor amerikanisering met die politiek van tegenwoordig en dat nationalisme.

owja en de toenemende angst voor islamisering is ook een teken van toenemende amerikanisering
pi_72220952
quote:

[..]

Waarom kortzichtig? Fatsoenlijk Nederlands kunnen ze nog steeds niet, het zijn er maar weinig die dat wel kunnen.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')