Vind je dat echt van tweede/derde generatie moslims? Lekker kortzichtig...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:15 schreef Goofisch het volgende:
Ze zijn en blijven te gast
Nee klopt. Maar in dit geval ging het wel over gemigreerde moslims.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Vind je dat echt van tweede/derde generatie moslims? Lekker kortzichtig...
Er zijn regels in NL, naar westerse cultuurquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Wat jij zij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zijn regels in NL, naast westerse cultuur
Als een 2e of 3e generatie nog steeds de cultuur van zijn voorouders vasthoudt, blijf je een gast in mijn ogen
Volgens mij gaat het gros niet naar een islamitische school, en zijn niet alle islamitische scholen zoals jij ze beschrijft. En die laatste zin slaat natuurlijk ook nergens op, alsof alle islamieten in Nederland een hekel aan ons hebben...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar in dit geval ging het wel over gemigreerde moslims.
En bovendien. De kinderen die dus in NL geboren worden gaan naar een moslin school waar dus vandaag uit blijkt dat ze daar leren niet met westerlingen om te gaan. Wij dus.
Want wij bidden niet tot Allah en zijn dus varkens,![]()
Wat een kut verhaal. Als je een cultuur vasthoudt ben je hier te gast. Wtf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er zijn regels in NL, naar westerse cultuur
Als een 2e of 3e generatie nog steeds de cultuur van zijn voorouders vasthoudt, blijf je een gast in mijn ogen
Ga jij eens even gauw Wodan aanbidden!11!!! Anders moet je een Hongaarse tulp in je voortuin planten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar staat dat ik racistisch ben?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:30 schreef dopy14 het volgende:
we hebben hier een pvv'er. ik hoop dat jij en je hele racistische kankernazipartij door hun hoofd word geschoten. en verbrand. kanker racist.
we krijgen nooit een fijn land als jullie mogolen je af blijven zonderen als non tolerante tyfesnationalisten. en dan begin ik maar niet over wilders in de EU.
welke tyfusmogool stemt er nou op iemand die Europa kapot wil maken. daar hebben we de afgelopen 60 jaar dan voor gewerkt. mijn opa zei altijd tegen mij dat ik maar blij moest zijn dat ik in deze tijd van politieke stabiliteit en tolerantie geboren ben. waar geen hele bevolkingsgroepen over 1 kam worden geschoren. kankerdebiel.
nou dat was de ban wel waard
Dat is een groep mensen waar jij geen idee van heb wat voor mensen dat zijn of wat ze doen.quote:ik hoop dat jij en je hele racistische kankernazipartij door hun hoofd word geschoten. en verbrand.
wie scheert hier nou mensen over 1 kam?quote:mijn opa zei altijd tegen mij dat ik maar blij moest zijn dat ik in deze tijd van politieke stabiliteit en tolerantie geboren ben. waar geen hele bevolkingsgroepen over 1 kam worden geschoren.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een beetje kennis van de Nederlandse samenleving en de Nederlandse taal spreken lijkt me toch wel logisch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:27 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Dus iedere buitenlander die naar Nederland komt moet zijn eigen cultuur en geloof laten vallen?
ja hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Een beetje kennis van de Nederlandse samenleving en de Nederlandse taal spreken lijkt me toch wel logisch.
Maar ze gaan liever in een hokkie zitten, thee drinken en kinderbijslag doorschuiven naar hun thuisland.
Als jij ook maar iets zou weten van de Nederlandse samenleving en haar historie dan zou je moeten weten dat Nederland GROOT is geworden door migranten, en dat het niets nieuws is dat die migranten hier aan hun eigen cultuur vast blijven houden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Een beetje kennis van de Nederlandse samenleving en de Nederlandse taal spreken lijkt me toch wel logisch.
Maar ze gaan liever in een hokkie zitten, thee drinken en kinderbijslag doorschuiven naar hun thuisland.
Waarom kortzichtig? Fatsoenlijk Nederlands kunnen ze nog steeds niet, het zijn er maar weinig die dat wel kunnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |