abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72217688
Ja excuus Anti van het goede doel.
Wat is dat nou weer zou je denken, Ga ik je even uitleggen .
Een excuus anti is een jonge persoon met als baan om als een josti in real life mensen te spammen.
Door ze te vragen Wilt u mij helpen . Vervolgens volgt een verhaal over zielige kindjes in africa die met 5 euro per maand gered kunnen worden.
Dat die klapjosties die lopen te hozzlen zelf een dikke bonus van 15 euro per nieuw slachtoffer krijgen vertellen ze er niet bij. Meng dit met het beeld van een brutale straat antiliaan die altijd voor de coffeeshop staat te schreeuwen . Oke heb je er een beeld bij ?

Kom ik met me winkel shirt aan langs lopen met twee tassen vol mc donalds food omdat ik de lul was die het eten moest halen. Vraagt die kut antiliaan in beschaaft Nederlands trouwens wat me verbaasde.

Of ik hem wou helpen.
Ik antwoord nee ik ben aan het werk . (Zonder te stoppen met lopen )
Anti begint met me mee te lopen :
Vraagt die waar werk je dan,
Het logo van de winkel waar ik werk staat groot op de rug en borstkast.

Dus ik zeg dat staat op me shirt.
Begint hij opeens , Wil je me echt niet helpen

Dus ik je ziet toch dat ik niet eens je papier kan tegen en nee ik ga geen 5 euro even geven aan kut kinderen zodat jij een bonus krijgt.

Hij riep wat in het antiliaans weet niet wat .
En ik liep door denkend aan die lekkere big tasty die ik ging eten.

Laat er een wet komen dat je die mensen die je goede doelen willen aansmeren gewoon een klap mag verkopen als ze nog een keer kunt u mij ergens mee helpen of heeft u even tijd vragen.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72217714
Eensch
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72217729
k
Feyenoord Rotterdam
pi_72217741
Ik snap bijzonder weinig van je topic. Wat ik wel snap echter, daar ben ik het mee eens. Kutmensen die over de rug van lijdende kinsjes geld verdienen
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:29:20 #5
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72217746
wat heb je het toch zwaar.
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
pi_72217753
Ik ben het totaaaal met je eens.

Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:30:21 #7
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72217768
Ja.
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 23:30:52 #8
145738 superworm
is erbij
pi_72217783
Herkenbare klacht.

Ze worden ook steeds inventiever trouwens. Laatst liep ik over het plein tussen Selexyz en het Stadhuis in Utrecht, loopt er zo'n jongen op me af. Zonder papieren bij zich enzo, zag er normaal uit, dus ik stop even. Hij zegt: "Mag ik je aan iemand voorstellen?", hetgeen zo'n vreemde vraag was aangezien ik die hele gast niet kende dat ik even twee seconden moest nadenken om "nee" te kunnen zeggen, maar toen had-ie z'n vriendinnetje er al bij gehaald en die had zo'n tekenlijst en acceptgiro's en infoboekjes en een shirt, de hele bende. Toen zei ik maar nogmaals "nee" en ben verder gelopen, vond het achteraf eigenlijk best een schofterige tactiek.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72217797
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:30 schreef superworm het volgende:
Herkenbare klacht.

Ze worden ook steeds inventiever trouwens. Laatst liep ik over het plein tussen Selexyz en het Stadhuis in Utrecht, loopt er zo'n jongen op me af. Zonder papieren bij zich enzo, zag er normaal uit, dus ik stop even. Hij zegt: "Mag ik je aan iemand voorstellen?", hetgeen zo'n vreemde vraag was aangezien ik die hele gast niet kende dat ik even twee seconden moest nadenken om "nee" te kunnen zeggen, maar toen had-ie z'n vriendinnetje er al bij gehaald en die had zo'n tekenlijst en acceptgiro's en infoboekjes en een shirt, de hele bende. Toen zei ik maar nogmaals "nee" en ben verder gelopen, vond het achteraf eigenlijk best een schofterige tactiek.
Dat is inderdaad wel heel erg
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72217856
Hij sprak iig beschaafd Nederlands én hij heeft een baan!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:42:58 #11
139330 TNA
For the stars that shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')