Mijn vriendin!quote:
Jij mag vaker fipo's maken wat mij betreft.quote:
Welke film?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef sinadO het volgende:
Heeft er ook eentje een film gezien hoor.
[ afbeelding ]
volgens mij kan je de twijfel weglatenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Clockwork Orange maar ik twijfel
Twijfel komt door fiets die ik beeld zie die ik me niet kan herinneren... Beeld van Alex klopt prima natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:09 schreef kievit19 het volgende:
[..]
volgens mij kan je de twijfel weglaten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef Rosbief het volgende:
Gelijk heeft ie, als ik na m'n 30ste nog maagd ben ga ik ook gewoon de verkrachtingstour op, maar dan wel zonder voorbinddildo en met gewassen piem0l![]()
Haha, tuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Clockwork Orange maar ik twijfel
Want je kan in het donker ook zo goed zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:26 schreef Bonzai. het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is waarom die getuigen eerst dachten dat die verkrachter het meisje probeerde te helpen. Komaan, die psycho liep om 3u 's nachts rond met een griezelmasker en een enorme voorbindpenis, en stond over een minderjarig meisje gebogen. "Oh, hij zal haar wellicht aan het helpen zijn"
Onze wegen zijn goed verlicht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Want je kan in het donker ook zo goed zien
Alleen in dorpen/steden, daarbuiten niet. Daarbinnen meestal ook niet overal, trouwensquote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef Rosbief het volgende:
Gelijk heeft ie, als ik na m'n 30ste nog maagd ben ga ik ook gewoon de verkrachtingstour op, maar dan wel zonder voorbinddildo en met gewassen piem0l![]()
Helemaal gelijk, welke asociale vlerk doet er nou een voorbinddildo om tijdens een verkrachting? Dat is zo intimiderend. Voor hetzelfde denkt het slachtoffer dat ie echt is en schrikt ze zich een hoedje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:08 schreef Ereinion het volgende:
Het is inderdaad niet te geloven. De meeste verkrachters lijken tegenwoordig wel een soort perverselingen.
We zitten duidelijk op dezelfde golflengtequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:43 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, welke asociale vlerk doet er nou een voorbinddildo om tijdens een verkrachting? Dat is zo intimiderend. Voor hetzelfde denkt het slachtoffer dat ie echt is en schrikt ze zich een hoedje!
Iedereen op FOK! is potentieel verkrachter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef Rosbief het volgende:
Denk eens 3 seconde na...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Het is een tenger, lichtblond meisje.
Ze wordt 16 of 17 jaar geschat. Ze was
met de fiets en droeg een zwarte hoofd-
telefoon.
WTF is een zwarte hoofdtelefoon ?
Wat zeggen jullie in Limburg dan tegen zoiets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
telefoon.
Ik kan het niet uitspreken maar het is vast iets met veel gggg's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:50 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie in Limburg dan tegen zoiets?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef Bonzai. het volgende:
De dader is een man tussen 20 en 30jaar
met donkerblond of bruin haar. Hij is
ongeveer 1m70 en heeft een scherpe neus
retardquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
telefoon.
uhuquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
iedereen trapt in de obious troll