Het was naar aanleiding van dit topic: Wanneer was jij meest trots op jezelf?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik kom ook zovaak in situaties dat mensen spontaan dat zeggen. Nee, eigenlijk niet. TS, het komt me niet bekend voor en ik deel je mening dus niet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Dat ik nog altijd NEE tegen drugs zeg. Drugs![]()
Nou, wees maar trots op jezelfquote:Ben trots dat ik mezelf niet tot dat stelende tuig hoef te rekenen. Da's toch karakter tonen, al zeg ik het zelf.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Terechte klacht
Heeft er iemand wiet voor mij?
Nee. Dat zeg ik ook nergens. Mensen moeten het lekker zelf weten. Maar ik snap niet waar dat superioriteitsgevoel vandaan komt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
is het dan zo stoer als je het wél een keertje gebruikt zou hebben ?
ik ken genoeg mensen die nog nooit iets van drugs hebben gebruikt maar die stellen zich alles behalve superieur op. Volgens mij is dat meer jouw perceptie en kan je beter een klaagbaaktopic over jezelf openenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik ook nergens. Mensen moeten het lekker zelf weten. Maar ik snap niet waar dat superioriteitsgevoel vandaan komt.
ibtl?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat hier altijd stijf van de coke te modden. Maar daar stak Danny een stokje voor. Volgens hem zou het mijn keuze tot slotten beïnvloeden.
Goeie editquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat hier altijd stijf van de coke te modden. Maar daar stak Danny een stokje voor. Volgens hem zou het mijn keuze tot slotten beïnvloeden.
COKECOLA SNAP JE! COCA! Cola
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |