SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef BasementDweller het volgende:
Ze vinden het niet hygiënischIs dat de reden? Serieus? Eerste dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Het is en blijft verrot. Iets voor >50 jaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef Flurry het volgende:
Dat is geen ballenknijper, dat is een normale zwembroek. Dat andere ding is iets dat alleen achterbuurtjeugd draagt. Zoals sportschoenen en trainingspakken zegmaar.
Ter illustratie, dit is een ballenknijper:
[ afbeelding ]
Omdat mensen die lange zwembroeken de hele dag dragen op de camping en de Speedo's alleen in het zwembad uit de kast komen worden gehaald.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is dat de reden? Serieus? Eerste dan.
Ik heb het in Italië nog nooit meegemaakt...en er is maar een Mongolenland en dat ligt diep in Azië.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:42 schreef RacerDKB het volgende:
Moet in die mongolenlanden zoals België, Frankrijk, Italië, etc. Schijnt voor de hygiëne te zijn.
Maar wees blij, soms moet je zelfs een badmuts op.
Ik kom uit het Oosten, heb geen VOC mentaliteit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef Meestergeest het volgende:
Je moest die badmeester gewoon benaderen alsof hij een enorm goede grap had verteld, en als hij echt irritant werd spreidde je gewoon wat VOC-mentaliteit ten toon.
Niet nodig. In het Oosten hebben ze bloedlust.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kom uit het Oosten, heb geen VOC mentaliteit.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht, kut Fransozen, ze moeten allemaal dood, kansloos volk
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef fok-franz het volgende:
Nix tegen Fransen he, want ik heet toevalling Frans.
Homofoobquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Homo Topic met al die ballenknijpers.
oom Frans!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ken geen Frans maar Frans kent mij
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Homo Topic met al die ballenknijpers.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, echte mannen dragen strings !
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
Terechte klacht, kut Fransozen, ze moeten allemaal dood, kansloos volk
Pics or it didnt happen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:11 schreef wise het volgende:
ik zou uit protest gewoon naakt gaan zwemen. De faggot
Frans zegt tegen Frans in het frans; 'Is frans in het frans ook frans?'. Nee zegt Frans tegen Frans in het frans; 'frans is in het frans francais.'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ken geen Frans maar Frans kent mij
Stinkvolk en stronteigenwijs.quote:
Dat is James Bond nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:35 schreef vaarsuvius het volgende:
TS is een cultuurbarbaar. Echt dom als je dat niet weet.:)
En voor diegene die zulke zwembroeken gay vinden, James Bond draagt ze ook, maar ja die heeft dan ook wel stijl.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |