Ang3l heeft wel een makkelijke bankquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie voldoende mogelijkheden voor een meet bij Ang3l thuis.
SAJ hoeft niet op de bank hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l heeft wel een makkelijke bank
Dat is niet het enige wat makkelijk is bij Ang3l.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l heeft wel een makkelijke bank
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat makkelijk is bij Ang3l.
En de spijltjes aan je hoofdeinde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt de nabijheid van de winkels en parkeren midden in de stad?
Het is wel een eind lopen vanaf het stationquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt de nabijheid van de winkels en parkeren midden in de stad?
Nou ja vooral als je terug moet, dan kun je amper lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is wel een eind lopen vanaf het station
Uhm.. ik wil dit even niet weten denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja vooral als je terug moet, dan kun je amper lopen.
10 min is een eind?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is wel een eind lopen vanaf het station
Alles behalve ik eigenlijk, en het feit dat er geen raam open kan in de keuken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de spijltjes aan je hoofdeinde.
Ik heb zelfs geen raam in de keuken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles behalve ik eigenlijk, en het feit dat er geen raam open kan in de keuken.
Nog een reden om te verhuizen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen raam in de keuken.
O dat heb ik dna weer wel, groot. Maar het kan niet open.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen raam in de keuken.
Bijna de hele voor en achtergevel zijn van glas, weet je hoeveel licht er binnenkomt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog een reden om te verhuizen..
Schrijf je ze allemaal wel op?
Dat weegt niet op tegen alle nadelen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijna de hele voor en achtergevel zijn van glas, weet je hoeveel licht er binnenkomt?
Daar heb ik dus geen last van. Van beneden af kun je niet naar binnen kijken en de buren zitten zeker een meter of 50 bij mijn voorgevel vandaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Mooi zo![]()
Bij mij kun je 1 raam maar matig bedekken en als je sex op de bank wil dn moet je wel ff bedenken hoe je gaat liggen
Bij mij is heet ook alleen maar als er toevallig iemand in de binnentuin staat bij de schuren aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen last van. Van beneden af kun je niet naar binnen kijken en de buren zitten zeker een meter of 50 bij mijn voorgevel vandaan.
En hoe groot is die kans?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is heet ook alleen maar als er toevallig iemand in de binnentuin staat bij de schuren aan de rechterkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |