Ok WIE heeft hier dit nummer voor mij aangevraagd?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?
O ja, Berrie gaat morgen ook mee.
Teun ook toch? Luc nog niet gevraagd
Aww poesje toch....quote:
dat zeggen al die klote kerels!quote:
Wie is Teun? Ik ken een Teun uit Braboland..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?
O ja, Berrie gaat morgen ook mee.
Teun ook toch? Luc nog niet gevraagd
Oh, dus ik zou de zoveelste zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat zeggen al die klote kerels!
de eerste 3 maanden vinden ze t allemaal nog leuk en fantastisch, want dat willen ze graag, een man met een eigen mening die niet over zich heen laat komen (nouja.. buiten t bed dan he!)
en dan begint de ellende..
Nou ja, graag of nietquote:
Teun, TMM's jonge blonde God.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie is Teun? Ik ken een Teun uit Braboland..
maar ik vind je wel een schatje hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, graag of niet
Dan ga ik zo mde stad maar in om een broek, boxers en wat t-shirts of een vest te kopen ...
Ok we recognize you're a nerd. Now what?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
095. 053 mike_hunt
098. 052 Surveillance-Fiets
098. 052 Pheno
100. 051 cerror
you besta recognize
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, jong, bij-de-hand en druk uit Tilburg of ergens die omgeving?
jaaa.. tis wat!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemiddag popjes![]()
een dag klussen en ben nu al gebroken.![]()
O ja..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar ik vind je wel een schatje hoor![]()
ik weet onze eerste (toevallige) ontmoeting nog!
dat was ergens in juli, in de entrenous!
ahhhhde goeie ouwe tijd!
IRC enzo
a nerd? ik ben veel dingen genoemd, maar nog niet een nerd. (op school wel, maar dat telt niet)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok we recognize you're a nerd. Now what?
you one trick bitchquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaa.. tis wat!
t lijkt me nou totaal niks, zon gangbang,
ik keek laatst zon filmpje op xtube, kan me wel voorstellen dat je na 6 man wel gebroken bent ja!
Sexual addict, commitmentphobic, peeping Tom, emotional fuckwit, OLDquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a nerd? ik ben veel dingen genoemd, maar nog niet een nerd. (op school wel, maar dat telt niet)
alleen commitmentphobic zou van toepassing kunnen zijn. Maar niet in alle gevallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sexual addict, commitmentphobic, peeping Tom, emotional fuckwit, OLD
dat je me ZO makkelijk vergeetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja..
Jij stond toen ergens achter op een blok te dansen! En ik vroeg me echt ernstig af wat voor figuur jij dan was![]()
is dat zoals een TIA?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat je me ZO makkelijk vergeet
nee, ik liep langs jullie!
ik heb nog nooit in de entrenous op een blok gestaan, laat staan dansen!!
OMG OMG.. ik en dansen
Je vergat one trick pony, manslut, booginaboy, FDAPje en Menselijk Zwart Gat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sexual addict, commitmentphobic, peeping Tom, emotional fuckwit, OLD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |