schuurpapiertje dun oprollen, en voorzichtig er door halen, niet met krachtquote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef Thijsssss het volgende:
Twee nieuwe platen zijn binnengekomen, mijn alltime favo Turn On The Bright Lights en A Weekend In The City. Nu speelt mijn Thorens TD150 MKII de eerste plaat geniaal af, maar het album van Bloc Party past niet :s Het gaatje in het midden van LP is te klein/het pinnetje van de speler is te groot. Heeft iemand ervaring met het gaatje vergroten? Want ik wil 'm toch wel heel graag beluisteren...
ik heb die zelfs 3xquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef blckbb het volgende:
Hier ligt Thriller van Michael Jackson lekker te draaien![]()
50 cent, een dikke ''ha-ha'' aan de mensen die ze voor ontelbaar veel op Marktplaats gooien
Das die blok hasj hier ook maar dan nog is het rommelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef Yorrit het volgende:
eerste japanse persing jwt!
Heel fijn! Goed gelukt, dankje, heb gelijk ook even Arctic Monkeys plaat bijgeveild, die moest ook met kracht op de speler geplaatst wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schuurpapiertje dun oprollen, en voorzichtig er door halen, niet met kracht
zowieso zitten maagdelijke platen soms erg strak, dus liever iets te weinig wegschuren, anders flubbert hij na een paar keer alle kanten op
antiklacht: je hebt genoeg vinyl om verhuisdozen mee te kunnen vullenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef defamai het volgende:
Klacht:
Gamma verhuisdozen met vinyl zijn zwaar.
Ik heb zelf zo'n kast gebouwd, is ook ideaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:48 schreef On het volgende:
Ik heb mijn plaatjes in zulke handige Ikea kasten. Heb nu rond de 110 platen en hij is nog niet eens voor de helft gevuld. Daarna zie ik wel weer.
[ afbeelding ]
welk type kast is dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:48 schreef On het volgende:
Ik heb mijn plaatjes in zulke handige Ikea kasten. Heb nu rond de 110 platen en hij is nog niet eens voor de helft gevuld. Daarna zie ik wel weer.
[ afbeelding ]
Ik geloof inderdaad dat het de expedit is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
zo te zien de expedit, die heb ik hier ook staan, werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |