Is er nog een probleem?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:49 schreef wobbel het volgende:
[..]
+ een stoel en WiFi om buiten te kunnen zitten
Bornequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:52 schreef Dibble het volgende:
tsja, in zo'n kutdorp als hengelo vraag je er ook om he
Nog ergerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:56 schreef wobbel het volgende:
[..]
Borneen ik moet naar Enschede toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef wobbel het volgende:
Zucht...mijn auto staat geparkeerd in een woonwijk, maar ze vonden het leuk om een wielerronde te houden, en nu kan niemand in of uit die woonwijk.
En deze lul moest tot 19:00 werken, en de wielerronde begon ook om 19:00en nu moet ik tot fokking 21:00 wachten tot ik er weer uit kan!!
Klote wielerronde...sterf, ik wil naar huis!
Deze woonwijk bestaat uit 6 straten en heeft 2 ingangen, waarvan er 1tje alleen voor fietsers is want daar staat een paaltje in....(en dit paaltje kan er niet zo makkelijk uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die woonwijk heeft toch wel meer dan 1 ingang
Met een gangetje toch wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:07 schreef wobbel het volgende:
[..]
Deze woonwijk bestaat uit 6 straten en heeft 2 ingangen, waarvan er 1tje alleen voor fietsers is want daar staat een paaltje in....(en dit paaltje kan er niet zo makkelijk uit)
Achteruit kan hij iets meer hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef wobbel het volgende:
[..]
Mijn auto is sinds vandaag net weer rijdbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |