quote:Bayern: 'Belangstelling ja, akkoord nein'
Bayern München geeft donderdagmiddag via de officiële kanalen toe dat de club geïnteresseerd is in Arjen Robben maar dat er voorlopig nog geen sprake is van een akkoord over de overgang van de aanvaller van Real Madrid. Woordvoerder Markus Hörwick geeft verder geen commentaar op de clubsite van Bayern. Met Robben ziet Manuel Pellegrini na Wesley Sneijder opnieuw een speler tegen zijn zin in vertrekken.
Robben werd donderdag op het vliegveld van Barajas door diverse Spaanse media geciteerd. "Ik wil helemaal niet weg bij Real Madrid maar de club wil mij verkopen", treurde de Groninger. "Of ik boos ben? Ik ben niet gediend van de leugens die her en der zijn verspreid." Robben zal in Beieren, zodra de clubs overeenstemming hebben bereikt over de transfersom, onderhandelen over zijn persoonlijke voorwaarden.
Twee jaar geleden betaalde Real nog 36 miljoen euro aan Chelsea voor Robben en was de Bedummer samen met Fernando Torres (Liverpool) de duurste speler van de zomer. In Spanje betoverde Robben de fans met schitterende dribbels, maar de aanvaller kampte ook met de nodige blessure. Daarom stond zijn positie in Madrid toch altijd ter discussie, al maakte hij deze zomer een goede en gretige indruk.
Robben kan in München de achtste Nederlander uit de clubgeschiedenis worden. Willem Hesseling, Mark van Bommel, Martin Jol, Roy Makaay, Raymond Victoria, Jan Wouters en Edson Braafheid droegen eerder het tenue van de Zuid-Duitsers om de schouders. Het contingent Nederlanders in Madrid is aardig uitgedund. Alleen Ruud van Nistelrooij en Royston Drenthe lijken de grote schoonmaak in het Santiago Bernabéu te overleven.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Was ik ff vergeten maar dat neemt niet weg dat het europees gezien geen topclub is natuurlijk. Dat willen ze wel maar dat zijn ze nog lang niet.
Dan nog vind ik persoonlijk Arsenal aantrekkelijker dan Bayern. Daarmee ontken ik niet dat Bayern een grotere club is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bayern wint de laatste jaren wel meer prijzen dan een Arsenal.
?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.fcbayern.t-hom(...)d33473bdea340b117236
Morgen vertrekt Van der Vaart naar Bayern München en Franck Ribéry naar Real Madrid.
quote:Robben debuteert zaterdag voor Bayern München
- EXCLUSIEF - Arjen Robben gaat definitief naar Bayern München. Alleen een negatief resultaat in de medische test kan nog roet in het eten gooien.
De dribbelaar verwacht echter weinig problemen bij die keuring omdat de Bedummer momenteel topfit is. De 43-voudig international tekent een contract voor vier seizoenen bij de Rekordmeister.
Vrijdag zal Robben officieel gepresenteerd worden door Bayern München. De speler heeft aangegeven zaterdag in de basis te zullen starten als hij met zijn nieuwe ploeg het opneemt tegen de regerend kampioen VfL Wolfsburg.
VI
waan van de dag. Nederlanders zijn uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef buddyb het volgende:
Waarom verkoopt Madrid hem nou? Op de linkerflank hebben ze geen enkele speler met zijn kwaliteiten.
Drenthe tochquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef buddyb het volgende:
Waarom verkoopt Madrid hem nou? Op de linkerflank hebben ze geen enkele speler met zijn kwaliteiten.
Denk dat Ribéry geruild wordt met Van der Vaart plus cash. Maar dan nog heeft Van Gaal het goed voor elkaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ribery speelt onder van Gaal Mid-Mid.
Real pakt nog mooi wat euro's terug van het veel te hoge bedrag dat ze ooit voor Robben betaald hadden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef RayMania het volgende:
Zo speel je de ene week niet in Madrid en de andere week in München. Real is echt stom bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |