7 keer zo de winnende maken zou idd niet slecht zijn.quote:
Van Persie en Robben, wat wenst een coach zich nog meer?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef chufi het volgende:
Op het WK hebben we ook nog Robin en Wesley .. die mogen er ook elk 2 van mij En oh ja Ruudje (doet ie mee of niet)
absoluutquote:
Samen met Messi zo'n beetje de gevaarlijkste (vleugel)aanvaller ter wereld, ik denk het wel.quote:
real laat raffie niet gaan denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Real baalt van alle vertrokken Nederlanders... En ja wat gaan ze doen met rafael?
Dat vraag ik me ook af. Van der Vaart naar Arsenal, ik blijf het hopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Real baalt van alle vertrokken Nederlanders... En ja wat gaan ze doen met rafael?
Hij wordt waarschijnlijk toch gewisseld voor een Maduro ofzo...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
7 keer zo de winnende maken zou idd niet slecht zijn.
Tsja, Van Marwijk, vrolijk kan ik er ook niet van worden. Echt treurig dat we zo'n bondscoach hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk toch gewisseld voor een Maduro ofzo...
Als ik de reacties op Marca.com er op na lees zijn de meeste socios ervoor om hem te houden ..quote:Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
real laat raffie niet gaan denk ik
ja als ze het met elkaar kunnen vinden En vergeet Huntelaar niet ..quote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef leolinedance het volgende:
Met Robben, v Persie, Sneijder en v.d. Vaart heb je wel een geweldige aanval zeg
Vd Vaart speelt niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef leolinedance het volgende:
Met Robben, v Persie, Sneijder en v.d. Vaart heb je wel een geweldige aanval zeg
Zeker. Zuid-Afrika wordt weer van onsquote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |