quote:Arjen Robben (Bayern München) loopt voetblessure op
Arjen Robben (Bayern München) loopt voetblessure op Arjen Robben heeft de training van Bayern München vrijdag voortijdig moeten afbreken, weet het ANP te melden. De aanvaller liep tijdens een oefensessie van de Duitsers in Dubai een voetblessure op.
De linkspoot klaagde over een flinke pijn. Het is nog onduidelijk wat er precies met hem aan de hand is. De gekwetste voet van de international zal later op vrijdag door Bayerns clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt worden onderzocht.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:00 schreef thewishmaster het volgende:
De kans is ongeveer 1 op 2 dat hij tijdens het WK geblesseerd is aan lies, voet enz enz enz. Met dit mietje win je de oorlog nooit, hoe goed hij ook kan voetballen als hij fit is.
Absoluut waar. Niet alleen op dit moment, eigenlijk toch al het hele seizoen? Tenminste, dat vind ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Babovic het volgende:
Hij doet het beter dan Ribéry op dit moment.
7 keer het winnende doelpunt en Nederland is wereldkampioen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Zijn goal net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hij dat op het WK ook mag doen.
Dat is waar, maar ik wil maar aangeven dat OF Robben nu 7 x het winnende doelpunt maakt of iemand anders, bv. Van Persie of Van der Vaart, dat dat niet uitmaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef FP128 het volgende:
Laten we hopen maar ik verwacht veel meer van Robin van Persie die natuurlijk superfit zal zijn voor het WK.
Al winnen we 7 keer met een schwalbe of zelfs een eigen doelpunt, boeiend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil maar aangeven dat OF Robben nu 7 x het winnende doelpunt maakt of iemand anders, bv. Van Persie of Van der Vaart, dat dat niet uitmaakt.
Hehe, zou wat zijn, 7 keer via een eigen doelpunt en zonder een zelf gemaakt doelpunt het WK winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al winnen we 7 keer met een schwalbe of zelfs een eigen doelpunt, boeiend.
Je schrijft wel geschiedenis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, zou wat zijn, 7 keer via een eigen doelpunt en zonder een zelf gemaakt doelpunt het WK winnen.
Dat is idd zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |