Hopelijk leren andere spelers hiervan.quote:'Ik vind niet dat ze mij netjes behandeld hebben en dat geldt nog veel meer voor Rafael (Van der Vaart, red.), Klaas-Jan (Huntelaar, red.) en Wesley (Sneijder, red.). Ik wil er verder niet te veel over zeggen, maar Real oogt van buiten groot en geweldig, terwijl het er binnen heel wat minder fraai aan toe gaat.'
Ik zie hem ook niet echt passen in de Serie Aquote:Een overstap naar de Serie A zag Robben niet zitten. 'Italië had ik niet gedaan als daar nu interesse van een club was geweest. Ik vind mezelf als vleugelspeler geen type voor het Italiaanse voetbal. Sneijder, in de rol van spelverdeler, en Huntelaar, als doelpuntenmaker, passen daar beter.'
Het is natuurlijk ook een belachelijk domme verkoop. Robben is wat mij betreft wereldklasse; een speler die individueel een wedstrijd kan beslissen. Real Madrid speelt dit seizoen zo'n 55 wedstrijden. Hij had dus nog van grote waarde kunnen zijn. Zeker getuige zijn goede vorm in de voorbereiding. Zo hadden ze kunnen spelen:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze het in Spanje eens zijn met de verkoop van Robben...
Tof.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef belanov het volgende:
Na Makaay heeft Bayern weer een nieuwe Nederlandse nummer 10
[ afbeelding ]
wel raar nummer voor Robben. maar wel mooi natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef belanov het volgende:
Na Makaay heeft Bayern weer een nieuwe Nederlandse nummer 10
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wel raar nummer voor Robben. maar wel mooi natuurlijk
quote:Robben begint tegen VfL Wolfsburg op de bank
28/08/2009 16:50
De laatste formaliteiten van de transfer naar Bayern München zijn afgerond. Trainer Louis van Gaal acht een basisplaats nog te vroeg voor Arjen Robben.
Die komt er wel in de tweede helft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verdammt !
Ik heb gymnasium gedaan en m'n Duits (en Frans) zijn echt belachelijk slecht. M'n Engels (en Zweeds) daarentegen .. het is maar wat je veel gebruikt, hoort en leest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat als je HAVO hebt gedaan je niet fatsoenlijk Duits spreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |