abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80065729
Prachtige goal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 april 2010 @ 22:53:46 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80065791
tijd voor een nieuwe tt!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 woensdag 7 april 2010 @ 22:55:46 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_80065889
Wat een held.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 april 2010 @ 23:15:09 #204
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_80066721
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 7 april 2010 @ 23:15:39 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80066740
Een held
  Trouwste user 2022 woensdag 7 april 2010 @ 23:17:53 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_80066851
Nu op het WK Arjen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 april 2010 @ 23:19:07 #207
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_80066912
robben wat een held
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_80067576
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:17 schreef tong80 het volgende:
Nu op het WK Arjen

7 keer zo de winnende maken zou idd niet slecht zijn.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80067655
Zou Real balen?
  woensdag 7 april 2010 @ 23:37:46 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80067660
Op het WK hebben we ook nog Robin en Wesley .. die mogen er ook elk 2 van mij En oh ja Ruudje (doet ie mee of niet)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_80067688
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef chufi het volgende:
Op het WK hebben we ook nog Robin en Wesley .. die mogen er ook elk 2 van mij En oh ja Ruudje (doet ie mee of niet)
Van Persie en Robben, wat wenst een coach zich nog meer?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 7 april 2010 @ 23:39:09 #212
189430 Anonymousz
pi_80067712
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef Edwinuss het volgende:
Zou Real balen?
absoluut
  woensdag 7 april 2010 @ 23:40:32 #213
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80067756
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

absoluut
Real baalt van alle vertrokken Nederlanders... En ja wat gaan ze doen met rafael?
Musica Español
Come On
  woensdag 7 april 2010 @ 23:40:55 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80067769
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef Edwinuss het volgende:
Zou Real balen?
Samen met Messi zo'n beetje de gevaarlijkste (vleugel)aanvaller ter wereld, ik denk het wel.
2000 light years from home
  woensdag 7 april 2010 @ 23:43:15 #215
189430 Anonymousz
pi_80067865
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef chufi het volgende:

[..]

Real baalt van alle vertrokken Nederlanders... En ja wat gaan ze doen met rafael?
real laat raffie niet gaan denk ik
pi_80067916
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef chufi het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Van der Vaart naar Arsenal, ik blijf het hopen.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:44:41 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80067920
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

7 keer zo de winnende maken zou idd niet slecht zijn.
Hij wordt waarschijnlijk toch gewisseld voor een Maduro ofzo...

pi_80067971
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij wordt waarschijnlijk toch gewisseld voor een Maduro ofzo...

Tsja, Van Marwijk, vrolijk kan ik er ook niet van worden. Echt treurig dat we zo'n bondscoach hebben.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:46:12 #219
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80067972
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

real laat raffie niet gaan denk ik
Als ik de reacties op Marca.com er op na lees zijn de meeste socios ervoor om hem te houden ..
Musica Español
Come On
  woensdag 7 april 2010 @ 23:46:54 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80067995
Met Robben, v Persie, Sneijder en v.d. Vaart heb je wel een geweldige aanval zeg
  woensdag 7 april 2010 @ 23:56:05 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80068320
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef leolinedance het volgende:
Met Robben, v Persie, Sneijder en v.d. Vaart heb je wel een geweldige aanval zeg
ja als ze het met elkaar kunnen vinden En vergeet Huntelaar niet ..
Musica Español
Come On
  woensdag 7 april 2010 @ 23:56:53 #222
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80068344
quote:
Vd Vaart speelt niet.
Bedankt Hans.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:58:44 #223
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80068417
quote:
Zeker. Zuid-Afrika wordt weer van ons .
pi_80069656
Baas
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_80070071
Wesley en Arjen in deze vorm op het WK zou geweldig zijn
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  donderdag 8 april 2010 @ 01:43:51 #226
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80070167
quote:
Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef DJWeisz het volgende:
Wesley en Arjen in deze vorm op het WK zou geweldig zijn
Met hopelijk nog een vlammende van Persie.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 8 april 2010 @ 08:07:13 #227
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80071620
quote:
Ja, en dan wordt je overlopen op het middenveld en dan ben je de klos....
  donderdag 8 april 2010 @ 09:02:39 #228
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80072502
kan ik die goal ergens terugzien? (ja stout stout)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80072757
Samenvatting staat op http://ucl.nos.nl/
pi_80073274
Overigens..... hoe mooi die goal ook was, Robben was in de eerste 40 minuten compleet onzichtbaar (natuurlijk zoals heel bayern gewoon compleet weg was)

pas nadat bayern ging draaien kwam ook Robben in zn spel... het is goed te realiseren dat Robben dat gewoon nodig heeft, een mentaal sterk team van werkers achter hem die hem de mogelijkheid bieden en ruimte voor hem scheppen.

Op de duitse televisie werd ook een mooi moment direkt na de 3-0 eruit gehaald... waar Robben met totaal wanhopige blik er werkelijk uitzag of hij er niet meer in geloofde ... waarna mark van Bommel hem op de schouder klopte en heel duidelijk moed insprak en een gebaar maakte van 'kom op' ....
Robben werd daarop door de duitse commentator gewezen en werd een beetje rood maar moest toegeven dat hij dat op dat moment inderdaad nodig had gehad, en dat Van Bommmel inderdaad juist zulk een aanvoerder is, die op zulke moment veel praat met zn teamgenoten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_80074495
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens..... hoe mooi die goal ook was, Robben was in de eerste 40 minuten compleet onzichtbaar (natuurlijk zoals heel bayern gewoon compleet weg was)

pas nadat bayern ging draaien kwam ook Robben in zn spel... het is goed te realiseren dat Robben dat gewoon nodig heeft, een mentaal sterk team van werkers achter hem die hem de mogelijkheid bieden en ruimte voor hem scheppen.
Volgens mij schoot hij in de eerste helft ook al een keer goed op goal. Bayern was na 20 minuten al gewoon aan het voetballen en net zo dreigend als MUFC, alleen stonden ze met 2-0 achter en counterde MUFC gevaarlijk. Een beetje hetzelfde als vorige week, je laten overdonderen, dan even de weg kwijt zijn, en dan gaan voetballen. Die goal van Olic kwam echt niet uit het niets. Dat was al de derde of vierde mogelijkheid. Het buitenom gaan van Robben kwam er niet uit, dat klopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 8 april 2010 @ 10:43:45 #232
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_80074853
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef RM-rf het volgende:

Op de duitse televisie werd ook een mooi moment direkt na de 3-0 eruit gehaald... waar Robben met totaal wanhopige blik er werkelijk uitzag of hij er niet meer in geloofde ... waarna mark van Bommel hem op de schouder klopte en heel duidelijk moed insprak en een gebaar maakte van 'kom op' ....
Robben werd daarop door de duitse commentator gewezen en werd een beetje rood maar moest toegeven dat hij dat op dat moment inderdaad nodig had gehad, en dat Van Bommmel inderdaad juist zulk een aanvoerder is, die op zulke moment veel praat met zn teamgenoten.
van Bommel was de enige die in de eerste minuten deed wat nodig was tegen Man United. Die man is echt ondergewaardeerd. Op de een of andere manier moet je die ook in het NL elftal basisteam zien te prutsen, met Sneijder vd Vaart, van Persie en Robben.
pi_80075012
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

van Bommel was de enige die in de eerste minuten deed wat nodig was tegen Man United. Die man is echt ondergewaardeerd. Op de een of andere manier moet je die ook in het NL elftal basisteam zien te prutsen, met Sneijder vd Vaart, van Persie en Robben.
is dit een van Bommel topic?
  donderdag 8 april 2010 @ 10:51:26 #234
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_80075060
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Lik me reet. Gewoon een reactie op een post in dit topic over een teamgenoot van Robben die blijkbaar invloed heeft op het functioneren van Robben. Hetgeen hij van mij ook wel mag doen op het WK, waar Robben ook naar toe gaat en van groot belang kan zijn.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:43:28 #235
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80077055
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:15 schreef Wouter het volgende:
Samenvatting staat op http://ucl.nos.nl/
Access denied vanwege rechten kwestie - zit in het buitenland (Rusland) - proxy klungelen lukt niet want ik werk voor een Belgisch bedrijf, haha
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80079022
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij schoot hij in de eerste helft ook al een keer goed op goal. Bayern was na 20 minuten al gewoon aan het voetballen en net zo dreigend als MUFC
robben schoot op goal na 43 minuten en daarom meldde ik ook dat hij in de eerste 40 minuten niet te zien was.
het eerste bayern schot op goal was pas na 39 minuten.
hooguit kun je stellen dat na 20 minuten ManU al duidelijk gas terugnam (en Rooney een trap van Van Buyten te verweken kreeg en duidelijk pijn begon te krijgen) en Bayern niet helemaal meer overlopen werd, zelfs soms een beetje toekwam aan combinaties tot over de middenlijn, maar toen was het nog zeker niet zo dat bayern zich hervond
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

nee, maar voor Robben is het volgens mij wél zinnig als die een paar mannen om zich heeft die weinig 'ster-allures' hebben.. een dienstbare speler die ook een overtreding kan en wil maken en een aanvoerder die hem kent en weet hoe je met Robben om moet gaan...

imho is het niet vreemd dat Robben momenteel zo uitblinkt als je ziet hoe bv Bommel ook lijnen uitzet ... het ziet er misschien niet spectacular uit wat van Bommel doet, maar die creert ook juist ruimte voor een speler als Robben.,, zelfs met die gehate tikjes-breed ipv een steekpasje door het midden.

zeker als je het hebt over ideeen hoe het nederlandse elftal in de zomer kan spelen, durf ik nu al te stellen dat als je allemaal creatieve spelers op het middenveld zet die allemaal een beslissende pass willen geven in de diepte of zelf een actie maken of vrije trap nemen, je Robben voornamelijk zal zien mekkeren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Trouwste user 2022 donderdag 8 april 2010 @ 12:40:25 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_80079103
Van Bommel is idd een erg goeie controlerende middenvelder. Zulke spelers heb je nodig in je team. Hij is niet voor niets aanvoerder.

Jammer van zijn gele kaart.

En verder blijven duimen dat Robben heel blijft tot het WK.

pi_80080797
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

robben schoot op goal na 43 minuten en daarom meldde ik ook dat hij in de eerste 40 minuten niet te zien was.
het eerste bayern schot op goal was pas na 39 minuten.
Mijn fout, ik zag een 4 staan en interpreteerde dat als dat je de eerste helft bedoelde.
quote:
hooguit kun je stellen dat na 20 minuten ManU al duidelijk gas terugnam (en Rooney een trap van Van Buyten te verweken kreeg en duidelijk pijn begon te krijgen) en Bayern niet helemaal meer overlopen werd, zelfs soms een beetje toekwam aan combinaties tot over de middenlijn, maar toen was het nog zeker niet zo dat bayern zich hervond
Dat ben ik niet met je eens, het is natuurlijk een enorme dreun, en daarvan moet je herstellen. Dat was vorige week eigenlijk precies hetzelfde. Dan zie je dat het eerst nog wat onzeker gaat maar dat ze zich er bovenuit aan het worstelen zijn. Bayern komt steeds beter in de wedstrijd, en MUFC steeds minder, dan gaat het steeds meer naar het omslagpunt toe, en dat lag ergens vlak na het eerste half uur. De 3e goal was dan weer een dreun, maar toen waren de verhoudingen op het veld al heel anders. Ik had na 20 minuten al het idee dat ze gewoon de 2-1 gingen maken en dan stond het gelijk.

Dat is geen kwestie van gas terugnemen, maar een kwestie van dat de overdonderingstactiek maar een kwartiertje kan, dat is begrensd door uithoudingsvermogen en door het antwoord wat er in de wedstrijd op gevonden wordt.
quote:
nee, maar voor Robben is het volgens mij wél zinnig als die een paar mannen om zich heeft die weinig 'ster-allures' hebben.. een dienstbare speler die ook een overtreding kan en wil maken en een aanvoerder die hem kent en weet hoe je met Robben om moet gaan...
Het is ook een beetje de Nederlandse mentaliteit, meteen wanhopen terwijl je nog maar 1 goal of nog maar 2 goals moet maken. Dat slaat natuurijk nergens op, dat zit bijvoorbeeld ook in de commentatoren. Die van gisteren deed precies hetzelfde als die bij Arsenal Barcelona vorige week: vooruitlopen op het resultaat alsof een wedstrijd al gespeeld is. Onzin, een wedstrijd duurt 90 minuten en heeft twee helften, terwijl je in een minuut een goal kunt maken.

Van Bommel heeft dat niet, die blijft rustig en laat zich niet meeslepen. En belangrijker, hij bedenkt in het veld wat er gebeuren moet om het probleem op te lossen. Een trainer kan dan niet veel doen, dan heb je een speler nodig die het spel en de wedstrijd goed door heeft, anders staat het 4-0 bij rust want dan kan Man U nog zo'n fase in die helft plaatsen, en dan is het wel gebeurd.
quote:
imho is het niet vreemd dat Robben momenteel zo uitblinkt als je ziet hoe bv Bommel ook lijnen uitzet ... het ziet er misschien niet spectacular uit wat van Bommel doet, maar die creert ook juist ruimte voor een speler als Robben.,, zelfs met die gehate tikjes-breed ipv een steekpasje door het midden.
Dat doet hij heel slim inderdaad.
quote:
zeker als je het hebt over ideeen hoe het nederlandse elftal in de zomer kan spelen, durf ik nu al te stellen dat als je allemaal creatieve spelers op het middenveld zet die allemaal een beslissende pass willen geven in de diepte of zelf een actie maken of vrije trap nemen, je Robben voornamelijk zal zien mekkeren
Er moet altijd balans in zitten. Ik ben ook blij dat Van Bommel erbij is. En Sneijder en Robben moeten ook vooral naar hem luisteren, Van der Vaart en Van Persie hebben veel minder begeleiding nodig.
pi_80089880
Hij zit toch wel net onder het lijstje Xavi, Iniesta, Rooney, Ronaldo en Messi dit seizoen

Ben benieuwd naar volgend seizoen en het seizoen erna als hij helemaal gewend is in Bayern want zijn beste jaren moeten nog komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 april 2010 @ 17:23:13 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80090339
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80090572
Wat een held
pi_80091705
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zit toch wel net onder het lijstje Xavi, Iniesta, Rooney, Ronaldo en Messi dit seizoen

Ben benieuwd naar volgend seizoen en het seizoen erna als hij helemaal gewend is in Bayern want zijn beste jaren moeten nog komen
Vergelijk vleugelspelers nou toch eens niet met centrumaanvallers en middenvelders.

Robben zijn beste jaren moeten idd nog komen. Als hij nou verdomme ook nog eens meer een teamspeler wordt, dan kan hij letterlijk de beste vleugelspeler worden.
pi_80091779
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Vergelijk vleugelspelers nou toch eens niet met centrumaanvallers en middenvelders.

Robben zijn beste jaren moeten idd nog komen. Als hij nou verdomme ook nog eens meer een teamspeler wordt, dan kan hij letterlijk de beste vleugelspeler worden.
Je begrijpt niet wat ik schrijf, maar das standaard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80107294
Klopt. Niemand snapt je. Dat is standaard.
pi_80110087
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
Klopt. Niemand snapt je. Dat is standaard.
Rot op kut stalker
pi_80111545
Kust stalker? Elk topic wat ik binnenloop zie ik je username staan, ik vraag me dan altijd af wat ie nu weer voor "geniale" opmerkingen heeft gemaakt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 april 2010 @ 23:42:52 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80174140
DeLuna vindt me dik ;(
pi_80175557
Jammer van die handschoentjes
pi_80430919
3x vandaag tegen Hannover 96.
Robben momenteel de beste van de Bundesliga, without a doubt?
Jammer dat we woorden gebruiken als communicatiemiddel
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:05:31 #251
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80430958
Hij speelt wel goed de laatste tijd en vandaag de beste van het veld
Musica Español
Come On
pi_80431215
Zolang hij maar in vorm blijft tot en met het WK
pi_80432975
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Zolang hij maar in vorm blijft tot en met het WK
Duurt niet zo lang meer gelukkig. Ik hoop inderdaad ook dat hij in vorm blijft en niet geblesseerd raakt.
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:20:27 #254
271762 Bestolene
tax is theft
  zondag 18 april 2010 @ 01:21:24 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80435857
Robben was weer geweldig. 3 doelpunten, 3 verschillende directe tegenstanders gehad die hem geen van allen af konden stoppen. Beste man van het veld. Van Bommel was ook weer erg goed, heel Bayern trouwens. Maar daar gaat het hier niet over
  zondag 18 april 2010 @ 02:55:15 #256
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80436774
Robben in het Nederlands elftal op links of rechts? Ik zou zeggen: rechts. Kuyt is natuurlijk wel aardig maar blijft een gehandicapte buitenspeler; gebrek aan snelheid, passeerbeweging.
  zondag 18 april 2010 @ 12:40:55 #257
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80442091
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef RealRJC het volgende:
3x vandaag tegen Hannover 96.
Robben momenteel de beste van de Bundesliga, without a doubt?
Een vriend van me werkt in Duitsland en hij zegt dat de Duitsers het er al over hebben dat ze nog nooit zo'n goede speler hebben gehad in de Duitse competitie.
pi_81184951
Net 26 en nu al in 4 verschillende landen kampioen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:36:35 #259
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81186989
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net 26 en nu al in 4 verschillende landen kampioen
Doet ie goed idd Whats next ? WK dan maar toch
Musica Español
Come On
pi_81187026
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef chufi het volgende:

[..]

Doet ie goed idd Whats next ? WK dan maar toch
Wie heeft dat nog meer gedaan?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:41:51 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81187214
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie heeft dat nog meer gedaan?
Niemand die ik kan bedenken iig ... 4 landen is wel veel.. Misschien moet ie nog naar Italie voor een vijfde land
Musica Español
Come On
pi_81188640
Ik vind het ook niet zoveel zeggen, het komt vooral door de vele tranfers. Wat wel veel zegt is dat hij vaak kampioen wordt.
pi_81188760
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het ook niet zoveel zeggen, het komt vooral door de vele tranfers. Wat wel veel zegt is dat hij vaak kampioen wordt.
FC Groningen - PSV - Chelsea - Bayern. Steeds een stapje omhoog en een stapje naar rechts
pi_81195475
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:55 schreef Morendo het volgende:
Robben in het Nederlands elftal op links of rechts? Ik zou zeggen: rechts. Kuyt is natuurlijk wel aardig maar blijft een gehandicapte buitenspeler; gebrek aan snelheid, passeerbeweging.
Rechts.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:14:02 #265
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81196080
Ik zeg ook rechts.
Bedankt Hans.
pi_81196310
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:14 schreef bascross het volgende:
Ik zeg ook rechts.
Ik zeg rechts en links
pi_81196385
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zeg rechts en links
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:39:33 #268
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81197103
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zeg rechts en links
Ik zeg gefaalde grap.
Bedankt Hans.
pi_81289817
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

FC Groningen - PSV - Chelsea - Bayern. Steeds een stapje omhoog en een stapje naar rechts
Ehh.. Real Madrid?
pi_81345126
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:39 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik zeg gefaalde grap.

Nee geen grap maar ik begrijp best dat voor een prutser zoals jij het moeilijk is om te begrijpen dat vleugelspelers kunnen switchen
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:31:27 #271
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81346269
Ik begrijp best dat het voor een mongool als jij moeilijk te begrijpen is dat het nogal logisch is dat spelers in een wedstrijd kunnen switchen.
Bedankt Hans.
pi_81349342
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef bascross het volgende:
Ik begrijp best dat het voor een mongool als jij moeilijk te begrijpen is dat het nogal logisch is dat spelers in een wedstrijd kunnen switchen.
Fok
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:51:58 #273
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81349459
Overigens is Robben veel beter op rechts, dus switchen is ook niet echt nodig. Een hele goede voorzet heeft hij niet, maar wel een goed schot. Naar binnen komen en schieten, dat is Robben. Hij moet dus aan de rechterkant.

Bijkomend voordeel is dat er geen ruimte meer op het veld is voor Kuijt.
Bedankt Hans.
pi_81349591
robben altijd op rechts.

stond ie ook niet op rechts toen ie in die oefenwedstrijd tegen de moffen een van zijn beste wedstrijden ooit speelde??

overigens mag je bidden dat hij deze vorm vasthoudt en ook op het WK beslissend wordt.
normaliter is het natuurlijk een beetje pappen en nathouden met die jongen...de laatste maanden stijgt ie boven zichzelf uit, maar ooit houdt dat natuurlijk weer op en valt ie terug naar zijn normale niveau: een leuke goede buitenspeler die vaak geblesseerd is en daardoor nooit in een goed ritme komt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:29:35 #275
181124 chufi
Hace frio o no?
  maandag 17 mei 2010 @ 20:19:09 #276
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_81550190
quote:
Volgens Bild en Matthäus wordt ie zelfs Weltfußballer des jahres. Zie http://www.bild.de/BILD/s(...)-weltfussballer.html
  maandag 17 mei 2010 @ 20:25:36 #277
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81550544
Zou een leuke meevaller zijn Robben über Messi oder Rooney und Cristiano Ronaldo... Hij verdient het wel
Musica Español
Come On
pi_81551680
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:55 schreef HaagsPietje het volgende:
robben altijd op rechts.

stond ie ook niet op rechts toen ie in die oefenwedstrijd tegen de moffen een van zijn beste wedstrijden ooit speelde??

overigens mag je bidden dat hij deze vorm vasthoudt en ook op het WK beslissend wordt.
normaliter is het natuurlijk een beetje pappen en nathouden met die jongen...de laatste maanden stijgt ie boven zichzelf uit, maar ooit houdt dat natuurlijk weer op en valt ie terug naar zijn normale niveau: een leuke goede buitenspeler die vaak geblesseerd is en daardoor nooit in een goed ritme komt.
Die terugval zou wel eens a.s. zaterdag kunnen komen. Dan heeft hij échte slagers tegenover zich. Die deinzen er niet voor terug om hem een rotschop te verkopen. ( mocht Inter 1-0 voorstaan en Robben breekt door )
  maandag 17 mei 2010 @ 20:46:44 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81551806
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef beantherio het volgende:

[..]

Volgens Bild en Matthäus wordt ie zelfs Weltfußballer des jahres. Zie http://www.bild.de/BILD/s(...)-weltfussballer.html
Hij zou het verdienen ook. Hoewel Messi in de Spaanse competitie erg goed was.
pi_81551951
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:19 schreef beantherio het volgende:

[..]

Als hij beslissend is in de finale moet hij die prijs krijgen. Anders idd grote kans dat Messi em toch pakt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 17 mei 2010 @ 20:52:06 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81552171
Argentinie gaat falen, daarnaast was Robben in elke wedsrtijd die die meespeelde een beslissende factor... Messi leefde de laatst 2 maanden echt op maar had ook zn mindere wedstrijden..
Musica Español
Come On
pi_81552958
Wedden dat 'ie zaterdag een blessure oploopt?
  maandag 17 mei 2010 @ 21:06:20 #283
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81553084
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Kontiki het volgende:
Nee echt niet
Musica Español
Come On
  maandag 17 mei 2010 @ 21:10:00 #284
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_81553334
quote:
Uiteraard.
pi_81553714
quote:
Kun je donder op zeggen inderdaad.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:23:44 #286
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81554273
Doet Italie mee aan het WK dan?
Musica Español
Come On
  maandag 17 mei 2010 @ 21:26:49 #287
33189 RM-rf
1/998001
pi_81554481
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef chufi het volgende:
Doet Italie mee aan het WK dan?

met hetzelfde team als dat in 1982 de wereldbeker ook won ... Paolo Rossi ftw!
pi_81554554
Ben bang dat de man van glas maar een enkel wedstrijdje meedoet en dan een blessure oploopt.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:41:10 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_81555371
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef _Mystery_ het volgende:
Ben bang dat de man van glas maar een enkel wedstrijdje meedoet en dan een blessure oploopt.
Denk dat ie de laatste tijd redelijk breukvrij i s door gekomen... Maar goed laten we het beste hopen
Musica Español
Come On
pi_82226176
quote:
'FC Barcelona gecharmeerd van Robben'

HOOFDDORP - FC Barcelona overweegt een bod uit te brengen op Arjen Robben. Sportief directeur Txiki Begiristain en trainer Josep Guardiola zijn uitermate gecharmeerd van de 26-jarige Groninger van Bayern München, zo bericht El Mundo Deportivo.

Hoewel de Nederlandse international bij Bayern komende van rechts tot grote hoogte steeg, ziet het technisch kader van Barcelona in Robben de opvolger van Thierry Henry voor op de linkerflank.

Ook Juan Mata van Valencia zou volgens de Spaanse krant in beeld zijn als vervanger van Henry, die ondanks een doorlopend contract mag vertrekken.

Robben heeft punten gescoord bij Barcelona omdat hij het hele seizoen blessurevrij is gebleven. De Catalanen vermoeden dat er een bedrag van minimaal veertig miljoen euro op tafel moet komen om Bayern te bewegen de WK-ganger te verkopen.

Vorig jaar zette Robben zijn handtekening onder een verbintenis die hem tot 2013 bindt aan de Duitse topclub.

Mocht de speler van het jaar in de Bundesliga verkassen naar Catalonië, dan voegt hij zich in een select gezelschap dat voor beide Spaanse topclubs heeft gespeeld. Voor zijn transfer naar ‘Der Rekordmeister’ kwam Robben tussen 2007 en 2009 uit voor Real Madrid.
pi_82227830
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
En dan zeker weer op de bank zitten en af en toe spelen? Ik denk niet dat Robben daar in trapt.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:43:51 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82230542
Bij Barcelona kan je alleen maar falen, zie Ibrahimovic, hij moet gewoon lekker bij Bayern blijven.
pi_82231422
Net alsof hij Pedro, Henry of Bojan niet uit de basis speelt
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:53:32 #294
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82242613
Inderdaad, een basisplaats heeft hij daar wel.

Robben-----Villa------Messi

pi_82373033
Uh oh....
pi_82376581
quote:
_!
pi_82377342
quote:
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:52:36 #298
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_82377426
Ik ben nooit kapot geweest van de voetballer / huppelkutje Robben. Hij is niet in staat een heel seizoen fit te blijven. Ligt mij wat te vaak op de grond. In Engeland had ie niet voor Jan Lul de bijnaam, Diver. We kunnen ook zonder hem wereldkampioen worden.
Binnie noe helemoale van god los
  zondag 6 juni 2010 @ 13:01:07 #299
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_82390923
Wat een drama, deze speler. Op de beslissende momenten kun je hem niet gebruiken. Tijdens Euro 2008 was hij ook al het halve toernooi geblesseerd.
  zondag 6 juni 2010 @ 13:04:52 #300
285610 Witteveldroos
roos in opleiding
pi_82391060
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Lubbert het volgende:
We kunnen ook zonder hem wereldkampioen worden.
Als onze verdediging zo goed was geweest dat we niet hoeven te compenseren met doelpunten.. dan wel ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')