abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 01:43:51 #226
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80070167
quote:
Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef DJWeisz het volgende:
Wesley en Arjen in deze vorm op het WK zou geweldig zijn
Met hopelijk nog een vlammende van Persie.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 8 april 2010 @ 08:07:13 #227
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80071620
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef leolinedance het volgende:
Met Robben, v Persie, Sneijder en v.d. Vaart heb je wel een geweldige aanval zeg
Ja, en dan wordt je overlopen op het middenveld en dan ben je de klos....
  donderdag 8 april 2010 @ 09:02:39 #228
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80072502
kan ik die goal ergens terugzien? (ja stout stout)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80072757
Samenvatting staat op http://ucl.nos.nl/
pi_80073274
Overigens..... hoe mooi die goal ook was, Robben was in de eerste 40 minuten compleet onzichtbaar (natuurlijk zoals heel bayern gewoon compleet weg was)

pas nadat bayern ging draaien kwam ook Robben in zn spel... het is goed te realiseren dat Robben dat gewoon nodig heeft, een mentaal sterk team van werkers achter hem die hem de mogelijkheid bieden en ruimte voor hem scheppen.

Op de duitse televisie werd ook een mooi moment direkt na de 3-0 eruit gehaald... waar Robben met totaal wanhopige blik er werkelijk uitzag of hij er niet meer in geloofde ... waarna mark van Bommel hem op de schouder klopte en heel duidelijk moed insprak en een gebaar maakte van 'kom op' ....
Robben werd daarop door de duitse commentator gewezen en werd een beetje rood maar moest toegeven dat hij dat op dat moment inderdaad nodig had gehad, en dat Van Bommmel inderdaad juist zulk een aanvoerder is, die op zulke moment veel praat met zn teamgenoten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_80074495
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef RM-rf het volgende:
Overigens..... hoe mooi die goal ook was, Robben was in de eerste 40 minuten compleet onzichtbaar (natuurlijk zoals heel bayern gewoon compleet weg was)

pas nadat bayern ging draaien kwam ook Robben in zn spel... het is goed te realiseren dat Robben dat gewoon nodig heeft, een mentaal sterk team van werkers achter hem die hem de mogelijkheid bieden en ruimte voor hem scheppen.
Volgens mij schoot hij in de eerste helft ook al een keer goed op goal. Bayern was na 20 minuten al gewoon aan het voetballen en net zo dreigend als MUFC, alleen stonden ze met 2-0 achter en counterde MUFC gevaarlijk. Een beetje hetzelfde als vorige week, je laten overdonderen, dan even de weg kwijt zijn, en dan gaan voetballen. Die goal van Olic kwam echt niet uit het niets. Dat was al de derde of vierde mogelijkheid. Het buitenom gaan van Robben kwam er niet uit, dat klopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 8 april 2010 @ 10:43:45 #232
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_80074853
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef RM-rf het volgende:

Op de duitse televisie werd ook een mooi moment direkt na de 3-0 eruit gehaald... waar Robben met totaal wanhopige blik er werkelijk uitzag of hij er niet meer in geloofde ... waarna mark van Bommel hem op de schouder klopte en heel duidelijk moed insprak en een gebaar maakte van 'kom op' ....
Robben werd daarop door de duitse commentator gewezen en werd een beetje rood maar moest toegeven dat hij dat op dat moment inderdaad nodig had gehad, en dat Van Bommmel inderdaad juist zulk een aanvoerder is, die op zulke moment veel praat met zn teamgenoten.
van Bommel was de enige die in de eerste minuten deed wat nodig was tegen Man United. Die man is echt ondergewaardeerd. Op de een of andere manier moet je die ook in het NL elftal basisteam zien te prutsen, met Sneijder vd Vaart, van Persie en Robben.
pi_80075012
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

van Bommel was de enige die in de eerste minuten deed wat nodig was tegen Man United. Die man is echt ondergewaardeerd. Op de een of andere manier moet je die ook in het NL elftal basisteam zien te prutsen, met Sneijder vd Vaart, van Persie en Robben.
is dit een van Bommel topic?
  donderdag 8 april 2010 @ 10:51:26 #234
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_80075060
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Lik me reet. Gewoon een reactie op een post in dit topic over een teamgenoot van Robben die blijkbaar invloed heeft op het functioneren van Robben. Hetgeen hij van mij ook wel mag doen op het WK, waar Robben ook naar toe gaat en van groot belang kan zijn.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:43:28 #235
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80077055
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:15 schreef Wouter het volgende:
Samenvatting staat op http://ucl.nos.nl/
Access denied vanwege rechten kwestie - zit in het buitenland (Rusland) - proxy klungelen lukt niet want ik werk voor een Belgisch bedrijf, haha
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80079022
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij schoot hij in de eerste helft ook al een keer goed op goal. Bayern was na 20 minuten al gewoon aan het voetballen en net zo dreigend als MUFC
robben schoot op goal na 43 minuten en daarom meldde ik ook dat hij in de eerste 40 minuten niet te zien was.
het eerste bayern schot op goal was pas na 39 minuten.
hooguit kun je stellen dat na 20 minuten ManU al duidelijk gas terugnam (en Rooney een trap van Van Buyten te verweken kreeg en duidelijk pijn begon te krijgen) en Bayern niet helemaal meer overlopen werd, zelfs soms een beetje toekwam aan combinaties tot over de middenlijn, maar toen was het nog zeker niet zo dat bayern zich hervond
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

nee, maar voor Robben is het volgens mij wél zinnig als die een paar mannen om zich heeft die weinig 'ster-allures' hebben.. een dienstbare speler die ook een overtreding kan en wil maken en een aanvoerder die hem kent en weet hoe je met Robben om moet gaan...

imho is het niet vreemd dat Robben momenteel zo uitblinkt als je ziet hoe bv Bommel ook lijnen uitzet ... het ziet er misschien niet spectacular uit wat van Bommel doet, maar die creert ook juist ruimte voor een speler als Robben.,, zelfs met die gehate tikjes-breed ipv een steekpasje door het midden.

zeker als je het hebt over ideeen hoe het nederlandse elftal in de zomer kan spelen, durf ik nu al te stellen dat als je allemaal creatieve spelers op het middenveld zet die allemaal een beslissende pass willen geven in de diepte of zelf een actie maken of vrije trap nemen, je Robben voornamelijk zal zien mekkeren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Trouwste user 2022 donderdag 8 april 2010 @ 12:40:25 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_80079103
Van Bommel is idd een erg goeie controlerende middenvelder. Zulke spelers heb je nodig in je team. Hij is niet voor niets aanvoerder.

Jammer van zijn gele kaart.

En verder blijven duimen dat Robben heel blijft tot het WK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80080797
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

robben schoot op goal na 43 minuten en daarom meldde ik ook dat hij in de eerste 40 minuten niet te zien was.
het eerste bayern schot op goal was pas na 39 minuten.
Mijn fout, ik zag een 4 staan en interpreteerde dat als dat je de eerste helft bedoelde.
quote:
hooguit kun je stellen dat na 20 minuten ManU al duidelijk gas terugnam (en Rooney een trap van Van Buyten te verweken kreeg en duidelijk pijn begon te krijgen) en Bayern niet helemaal meer overlopen werd, zelfs soms een beetje toekwam aan combinaties tot over de middenlijn, maar toen was het nog zeker niet zo dat bayern zich hervond
Dat ben ik niet met je eens, het is natuurlijk een enorme dreun, en daarvan moet je herstellen. Dat was vorige week eigenlijk precies hetzelfde. Dan zie je dat het eerst nog wat onzeker gaat maar dat ze zich er bovenuit aan het worstelen zijn. Bayern komt steeds beter in de wedstrijd, en MUFC steeds minder, dan gaat het steeds meer naar het omslagpunt toe, en dat lag ergens vlak na het eerste half uur. De 3e goal was dan weer een dreun, maar toen waren de verhoudingen op het veld al heel anders. Ik had na 20 minuten al het idee dat ze gewoon de 2-1 gingen maken en dan stond het gelijk.

Dat is geen kwestie van gas terugnemen, maar een kwestie van dat de overdonderingstactiek maar een kwartiertje kan, dat is begrensd door uithoudingsvermogen en door het antwoord wat er in de wedstrijd op gevonden wordt.
quote:
nee, maar voor Robben is het volgens mij wél zinnig als die een paar mannen om zich heeft die weinig 'ster-allures' hebben.. een dienstbare speler die ook een overtreding kan en wil maken en een aanvoerder die hem kent en weet hoe je met Robben om moet gaan...
Het is ook een beetje de Nederlandse mentaliteit, meteen wanhopen terwijl je nog maar 1 goal of nog maar 2 goals moet maken. Dat slaat natuurijk nergens op, dat zit bijvoorbeeld ook in de commentatoren. Die van gisteren deed precies hetzelfde als die bij Arsenal Barcelona vorige week: vooruitlopen op het resultaat alsof een wedstrijd al gespeeld is. Onzin, een wedstrijd duurt 90 minuten en heeft twee helften, terwijl je in een minuut een goal kunt maken.

Van Bommel heeft dat niet, die blijft rustig en laat zich niet meeslepen. En belangrijker, hij bedenkt in het veld wat er gebeuren moet om het probleem op te lossen. Een trainer kan dan niet veel doen, dan heb je een speler nodig die het spel en de wedstrijd goed door heeft, anders staat het 4-0 bij rust want dan kan Man U nog zo'n fase in die helft plaatsen, en dan is het wel gebeurd.
quote:
imho is het niet vreemd dat Robben momenteel zo uitblinkt als je ziet hoe bv Bommel ook lijnen uitzet ... het ziet er misschien niet spectacular uit wat van Bommel doet, maar die creert ook juist ruimte voor een speler als Robben.,, zelfs met die gehate tikjes-breed ipv een steekpasje door het midden.
Dat doet hij heel slim inderdaad.
quote:
zeker als je het hebt over ideeen hoe het nederlandse elftal in de zomer kan spelen, durf ik nu al te stellen dat als je allemaal creatieve spelers op het middenveld zet die allemaal een beslissende pass willen geven in de diepte of zelf een actie maken of vrije trap nemen, je Robben voornamelijk zal zien mekkeren
Er moet altijd balans in zitten. Ik ben ook blij dat Van Bommel erbij is. En Sneijder en Robben moeten ook vooral naar hem luisteren, Van der Vaart en Van Persie hebben veel minder begeleiding nodig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80089880
Hij zit toch wel net onder het lijstje Xavi, Iniesta, Rooney, Ronaldo en Messi dit seizoen

Ben benieuwd naar volgend seizoen en het seizoen erna als hij helemaal gewend is in Bayern want zijn beste jaren moeten nog komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 april 2010 @ 17:23:13 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80090339
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80090572
Wat een held
pi_80091705
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zit toch wel net onder het lijstje Xavi, Iniesta, Rooney, Ronaldo en Messi dit seizoen

Ben benieuwd naar volgend seizoen en het seizoen erna als hij helemaal gewend is in Bayern want zijn beste jaren moeten nog komen
Vergelijk vleugelspelers nou toch eens niet met centrumaanvallers en middenvelders.

Robben zijn beste jaren moeten idd nog komen. Als hij nou verdomme ook nog eens meer een teamspeler wordt, dan kan hij letterlijk de beste vleugelspeler worden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80091779
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Vergelijk vleugelspelers nou toch eens niet met centrumaanvallers en middenvelders.

Robben zijn beste jaren moeten idd nog komen. Als hij nou verdomme ook nog eens meer een teamspeler wordt, dan kan hij letterlijk de beste vleugelspeler worden.
Je begrijpt niet wat ik schrijf, maar das standaard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80107294
Klopt. Niemand snapt je. Dat is standaard.
pi_80110087
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
Klopt. Niemand snapt je. Dat is standaard.
Rot op kut stalker
pi_80111545
Kust stalker? Elk topic wat ik binnenloop zie ik je username staan, ik vraag me dan altijd af wat ie nu weer voor "geniale" opmerkingen heeft gemaakt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 april 2010 @ 23:42:52 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80174140
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_80175557
Jammer van die handschoentjes
pi_80430919
3x vandaag tegen Hannover 96.
Robben momenteel de beste van de Bundesliga, without a doubt?
Jammer dat we woorden gebruiken als communicatiemiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')