SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Wat wil je dan, dat ze je wel weigeren?quote:Klacht: Irritant GVB personeel waarvan geen 1 de moed heeft om mij daadwerkelijk te weigeren
Ja, dan kan ik hem tenminste verrot schelden, want ik ben het ondertussen dat gezeik zatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat wil je dan, dat ze je wel weigeren?
Hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik hem tenminste verrot schelden, want ik ben het ondertussen dat gezeik zat
quote:In 2009 zijn er drie situaties:
* Je hebt naast de papieren kaart een OV-chipkaart nodig om te kunnen reizen; dit geldt in de metro van Rotterdam en vanaf 27 augustus in de metro van Amsterdam
* Je kunt reizen met OV-chipkaart, samen met de papieren kaart
* Je kunt niet reizen met OV-chipkaart, maar alleen met de papieren kaart
Meer info @ http://www.studentenreisbewijs.nl/planning-ov-chipkaart.aspxquote:Het nieuwe reizen in 2010
Heel 2009 is je papieren OV-Studentenkaart nog steeds je geldige vervoerbewijs om vrij te reizen of tegen gereduceerd tarief. Neem hem dus altijd mee als je met het openbaar vervoer gaat. Op steeds meer plaatsen heb je nu ook je Studenten OV-chipkaart nodig. In 2010 heb je de Studenten OV-chipkaart altijd nodig.
Helaas, was dat maar zo. Je moet toch bij de buschauffeur instappen (waar een rij staat) of bij de trambestuurder of tramcontroleur (waar ook een rij staat). Daarnaast moet ik een extra handeling doen als ik mijn OV chipkaart wil gebruiken (in- en uitchecken) in plaats van kaart laten zien en zitten en de bus/tram uitlopen zonder iets te hoeven doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:43 schreef TNA het volgende:
Dat is sowieso veel relaxter dan in de spits eindeloos wachten tot je je ov een keer aan een tramcontroleur kan laten zien.
ja en? Waar staat dat ik alleen met me OV chippas de bus in kanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Meer info @ http://www.studentenreisbewijs.nl/planning-ov-chipkaart.aspx
Als je 'halverwege' de tram instapt staat die rij vaak voor dat hokje van de conducteur omdat mensen hun OV/strippenkaart moeten laten zien. Dan is het veel makkelijker even in te checken, erlangs te lopen en te gaan zitten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Helaas, was dat maar zo. Je moet toch bij de buschauffeur instappen (waar een rij staat) of bij de trambestuurder of tramcontroleur (waar ook een rij staat). Daarnaast moet ik een extra handeling doen als ik mijn OV chipkaart wil gebruiken (in- en uitchecken) in plaats van kaart laten zien en zitten en de bus/tram uitlopen zonder iets te hoeven doen.
Dat mag helaas niet in Amsterdamquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je 'halverwege' de tram instapt staat die rij vaak voor dat hokje van de conducteur omdat mensen hun OV/strippenkaart moeten laten zien. Dan is het veel makkelijker even in te checken, erlangs te lopen en te gaan zitten.
Daar heb je in Rotterdam geen last van, je kunt instappen waar je wilt en er lopen (meestal) conducteurs rond. Hoe dat in Amsterdam werkt weet ik niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je 'halverwege' de tram instapt staat die rij vaak voor dat hokje van de conducteur omdat mensen hun OV/strippenkaart moeten laten zien. Dan is het veel makkelijker even in te checken, erlangs te lopen en te gaan zitten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:43 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Hahabuschauffeurs uitschelden
, je bent zeker een maroc ?
Geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat mag helaas niet in Amsterdam
Waar heb je dan alleen nog de OV-chipkaart? En hoe moeilijk kan het verder zijn? Kijk verder nog even op http://www.ov-chipkaart.nlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef mividaloca het volgende:
Kan iemand me is duidelijk uitleggen hoe dat nu gaat vanaf Januari? Dan heb je alleen nog maar die chipkaart? maar daar moet je toch geld op storten.. ikkuh niet snap..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |