abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2009 @ 23:53:36 #51
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72507664
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Alex Jones doet het op zn Amerikaans, zijn hele houding, dat pressen, aandikken, overdrijven. Dat is de amerikaanse stijl. Betekent nog niet dat wat hij allemaal zegt valse beschuldigingen zijn. Ik heb er zelf een bloedhekel aan als hij geinterviewden om de 2 sec. onderbreekt om zijn viewpoint optedringen. Maar hij overdrijft, betekent niet dat wat hij beweert niet waar is. Op infowars.com geeft hij wel altijd bronnen die zijn verhaal ondersteunen.
Tot je ook echt op de bronnen klikt en ziet dat ze compleet ergens anders over gaan of in ieder geval de intepretatie die ze er bij infowars op nahouden compleet schizofreen is.
  maandag 7 september 2009 @ 00:04:04 #52
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72507996
Ja OK. maar dat doet men in mainstream news ook. waar: obama zal kijken wat hij kan doen om Gunatanamo-praktijken te beeindigen. Nieuws: Obama sluit guantanamo!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72624798
Even een kleine zoektocht op internet gedaan..
Kwam wel wat interessants tegen, een boek met de titel The plot to seize the White House.
Het boek kun je hier hier downloaden

Een website over hetzelfde boek is
deze site
Onderaan kun je beginnen met lezen indien je geinteresseerd bent.

En ook een interessante reactie op datzelfde boek (om het open te houden)
quote:
My impression which I came away from Archer's book was that some supporters of FDR on Wall Street probably juiced up a fake coup attempt to enhance FDR's image. That's only a guess of course. But after reading something like Joseph Bendersky's THE "JEWISH THREAT" it was hard for me to imagine businessmen who wanted a coup against FDR going to someone like Smedley Darling Butler when there were many conservative officers who viewed FDR with suspicion through the lens of the Protocols of Zion. Why would such a Left of Center figure as Butler be picked out by the conspiracy if their real intent was to oust FDR in a coup? It really came across like something that was meant to fail and perhaps cultivate a useful legend in FDR's background. If Morgan, DuPont and others had really been trying to oust FDR then I'm sure they would have known how to pick someone more politically dependable than Butler.
bron

Verder nog wat meer achtergrondinfo
Echt bizar dat dit nauwelijks bekend is, zag wel dat er een docu van History Channel over is gemaakt.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_72630626
Dank voor de link naar het boek.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:06:49 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159609147
Ik kwam deze man vandaag ook tegen in een docu. Erg interessant. Met andere woorden, even een ongegeneerde schop voor dit topic. Die man verdient meer aandacht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')