kom dat bij mij ook even doen, jij hebt de tools zie ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef gr8w8 het volgende:
Klus van vandaag is gedaan: Een meter pijp de grond ingejast, met daarop een plaatje waarop de parasol geschroefd zit. Parasolvoet, foetsie!
[ link | [url=src="http://farm3.static.flickr.com/2424/3861300661_fb5d8a519b_m.jpg]afbeelding[/url] ] [ link | afbeelding ]
Een bezem en een hamer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom dat bij mij ook even doen, jij hebt de tools zie ik
Een echte vent graaft met blote handen.quote:
zonder handen ja, die hapt gewoon een gat in de grondquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een echte vent graaft met blote handen.
dag fanquote:
Nee, dat doen varkens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonder handen ja, die hapt gewoon een gat in de grond
ik doe dat met mn lulquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonder handen ja, die hapt gewoon een gat in de grond
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Kom ik net terug van het wandelen met de hondjes. Poes weg! Niet onder de banken, niet onder de kasten, niet in de hal/wc/voorkamer, niet achter de radiatoren nergens niet......
Wil ik iets uit een la pakken van de salontafel ligt Lola daar in te meuren.![]()
zet de oven eens open?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Kom ik net terug van het wandelen met de hondjes. Poes weg! Niet onder de banken, niet onder de kasten, niet in de hal/wc/voorkamer, niet achter de radiatoren nergens niet......
Wil ik iets uit een la pakken van de salontafel ligt Lola daar in te meuren.![]()
ik niet, dan heb ik een bouwvergunning nodig ivm groot gereedschapquote:
Ook voor dat incidentele gebruik?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet, dan heb ik een bouwvergunning nodig ivm groot gereedschap
quote:
vaker dan r8 iigquote:
Houden jullie scores bij?quote:
ik wil hem niet demotiverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |