kom dat bij mij ook even doen, jij hebt de tools zie ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef gr8w8 het volgende:
Klus van vandaag is gedaan: Een meter pijp de grond ingejast, met daarop een plaatje waarop de parasol geschroefd zit. Parasolvoet, foetsie!
[ link | [url=src="http://farm3.static.flickr.com/2424/3861300661_fb5d8a519b_m.jpg]afbeelding[/url] ] [ link | afbeelding ]
Een bezem en een hamer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom dat bij mij ook even doen, jij hebt de tools zie ik
Een echte vent graaft met blote handen.quote:
zonder handen ja, die hapt gewoon een gat in de grondquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Een echte vent graaft met blote handen.
dag fanquote:
Nee, dat doen varkens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonder handen ja, die hapt gewoon een gat in de grond
ik doe dat met mn lulquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonder handen ja, die hapt gewoon een gat in de grond
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Kom ik net terug van het wandelen met de hondjes. Poes weg! Niet onder de banken, niet onder de kasten, niet in de hal/wc/voorkamer, niet achter de radiatoren nergens niet......
Wil ik iets uit een la pakken van de salontafel ligt Lola daar in te meuren.![]()
zet de oven eens open?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Kom ik net terug van het wandelen met de hondjes. Poes weg! Niet onder de banken, niet onder de kasten, niet in de hal/wc/voorkamer, niet achter de radiatoren nergens niet......
Wil ik iets uit een la pakken van de salontafel ligt Lola daar in te meuren.![]()
ik niet, dan heb ik een bouwvergunning nodig ivm groot gereedschapquote:
Ook voor dat incidentele gebruik?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet, dan heb ik een bouwvergunning nodig ivm groot gereedschap
quote:
vaker dan r8 iigquote:
Houden jullie scores bij?quote:
ik wil hem niet demotiverenquote:
Hoe lang geleden zijn jullie begonnen met niets turven?quote:
ik ben de tel kwijt geraaktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe lang geleden zijn jullie begonnen met niets turven?
Kat schijnt heel vies te zijn, je kunt beter hond, konijn of cavia proberen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:47 schreef FUFR het volgende:
Colt gaat nu mijn nieuwe spareribs ophalen
schijnt..maar ik wil het eerst zelluf proberen, daarna pas caviaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kat schijnt heel vies te zijn, je kunt beter hond, konijn of cavia proberen.
echt niet, iesch Helmondse delicatessequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kat schijnt heel vies te zijn, je kunt beter hond, konijn of cavia proberen.
Maar dan ook alleen in Helmond. Als zelfs Chinezen er hun neus voor ophalen... dan moet het wel smerig zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet, iesch Helmondse delicatesse
Nooit geprobeerd.quote:
ik ook niet maar als ze lekker waren aten ze elkaar wel op en waren er geen miljard chinezenquote:
true truequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet maar als ze lekker waren aten ze elkaar wel op en waren er geen miljard chinezen
Die zijn ook lekker vlot zeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef ArTiC het volgende:
omfg...nu op het 3fm nieuws dat fok alle wachtwoorden gereset heeft...![]()
[ afbeelding ]
Ze passen zich aan aan de vlotheid van de frontpagequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker vlot zeg.
Dat is opzich natuurlijk wel weer redelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze passen zich aan aan de vlotheid van de frontpage
waarom is mijn komkommer plaatje nu vervangen door wat anders?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef ArTiC het volgende:
omfg...nu op het 3fm nieuws dat fok alle wachtwoorden gereset heeft...![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik snapte al niet waarom je een plaatje van een blote buik in een te grote broek had gepost.... ..... hoewel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom is mijn komkommer plaatje nu vervangen door wat anders?
het was een plaatje van 4 of 5 komkommers....komkommertijd enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik snapte al niet waarom je een plaatje van een blote buik in een te grote broek had gepost.... ..... hoewel...
zwarte pakken hadden er nooit zo opgevallenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:28 schreef Levitation het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rramp-ontrafeld.html
Yeh right, dat meldt je pas na 15,5 jaar."Witte pakken? Oh, dat was ik, was daar onduidelijkheid over?" Ik geloof er geen zak van.
Klopt. En in konijnenpakken hadden ze akelig voor schut gelopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zwarte pakken hadden er nooit zo opgevallen
conclusie: in boerenkiel een polonaise lopen was het beste geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. En in konijnenpakken hadden ze akelig voor schut gelopen.
Nee, ik denk dat -gezien de locatie- ze zich beter als Ghanees hadden kunnen verkleden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
conclusie: in boerenkiel een polonaise lopen was het beste geweest
Ik was maandag in Almere...of Congo...dat had het ook kunnen zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat -gezien de locatie- ze zich beter als Ghanees hadden kunnen verkleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |