Ah okay.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Nee Peter gaat zo met de trein, ander bezoek
Omg. Ik heb gisteren tortilla's gegeten. Ik vond het nog te nassen ook ondanks dat het geen honing en geitenkaas in zich had.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!
Het moet wel een ziekte zijn...
![]()
Zou dit een symptoom zijn van de mexicaanse griep?Ik heb ook al zo'n trek in Taco's heel de tijd....
Ja. Nou, tot over een half jaar!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Awhhh.
Nee toen was ik het al vrijwel kwijt, de nurfs
Maar in de bus pas écht helemaal. Toen begon de roes, en die is er de hele tijd op het strand ook geweest. Roezen zijn verslavend.![]()
Nog twee weken en dan hebben we een half jaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef Noek het volgende:
En Cc en ik moeten nog een rookloos feestje vieren. Dit doen wij vooral door geen sigaret op te steken.
O sorry dan kan ik niet! Maar ik kijk nog wel wanneer er een gaatje in de agenda is. Je hoeft mij niet te bellen, ik bel jou wel.quote:
Een half jaar. Jezus Mina.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog twee weken en dan hebben we een half jaar.
En dan gaan we gewoon paling roken in Volendam. En pijp op een Volendams toilet.
Maarten!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:06 schreef remlof het volgende:
Wie wordt er nu weer gepijpt op een Volendams toilet?
Nee nee nee, het was zo'n fijne roes. Dat moeten we over een half jaar nog eens doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry dan kan ik niet! Maar ik kijk nog wel wanneer er een gaatje in de agenda is. Je hoeft mij niet te bellen, ik bel jou wel.
Uh uh.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Gert het volgende:
Ja dan kan die kip mooi in de plaats van die melige noedels.![]()
Voor de rest een prima slaatje!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee nee, het was zo'n fijne roes. Dat moeten we over een half jaar nog eens doen.![]()
Ach, wat jammer. Dan is mijn zwager ook net terug van vakantie en dan is het dia-feest. 2011, past je dat beter?
Ik had gisteren quiche met walnoten, geitenkaas en honing. Ook erg lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:06 schreef Noek het volgende:
Een half jaar. Jezus Mina.
Of gerookte kip eten saampjes. Dat is ook lekker. In sla met wat geitenkaas en honing.
Ja, met Bio en Pdl.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ga jij naar beatstad remlof?
Ik niet dus mij kan je niet tegenkomen iig
*haar hart vasthoudt.
O kut, da's waar ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Uh uh.
Couscous salade is ook lekker.Ken je dat? Dat is met couscous. Verder ken ik hem ook niet.
Oh, die scoorde hoog op de passief agressief-ladder hè?quote:
Ik ken nog iemand die gaatquote:
Die is zo klein die zie ik toch niet in de zwarte massaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die gaat
Maar leuk! Slapen jullie bij Pdl?
Wanneer komt Lizz eigenlijk weer thuis?
Mwah klein....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is zo klein die zie ik toch niet in de zwarte massa
En nee, ik ga terug naar Arnhem.
En geen idee.
Dan zou ik niet die bij de a6 doen. Daar moet je godverju eerst de satésaus van de tafel bikken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
ja nou ja.. als jij in 2011 dan tussen het bodyattacken door even een uurtje vrij kan maken.. dan kijk ik wel wanneer ik voor de zaak die kant op moet. Kom jij me tegemoet rijden en lunchen we wel bij een AC-toko of zo.
Ik vond dat jennen met het half jaar eigenlijk sterker. Maar een lekker bad, pseudo-baarmoederish, laat je vast nieuwe inspiratie opdoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, die scoorde hoog op de passief agressief-ladder hè?
Ik ben daar echt wél goed in.
*schrikt enorm
Het zijn echt afschúwelijke "restaurants", en ook nog eens peperduur. Met kutpersoneel. Hééél af en toe raak ik er per ongeluk weleens verzeild, maar brrrr zeg wat slecht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik niet die bij de a6 doen. Daar moet je godverju eerst de satésaus van de tafel bikken.
Ik was er een keer met mijn zus na een woonbeurs ofzo. In ieder geval, met trek dus stoppen. Nou... We zijn weer weggegaan. Echt té smerig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn echt afschúwelijke "restaurants", en ook nog eens peperduur. Met kutpersoneel. Hééél af en toe raak ik er per ongeluk weleens verzeild, maar brrrr zeg wat slecht.
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hadden ze het nou wél of niet gegeten. sat is she kwstion
Ja, omdat Noek zei dat ze m niet kende.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet?
Gaat dit nog over couscous-salade? Die heeft "men" gegeten ja, of anders verrekte goed gedaan alsof.
Ja hallo, ik zit in je msn te tetterenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, omdat Noek zei dat ze m niet kende.![]()
nou ja, anyhoe, ik ben weer ff kasten uitmesten. jeuj
Smerig ja, en dan heb je het eten nog niet eens geproefd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik was er een keer met mijn zus na een woonbeurs ofzo. In ieder geval, met trek dus stoppen. Nou... We zijn weer weggegaan. Echt té smerig.
Ach so! Nee dat was Noekiaans. Ik had al een paar keer het recept beloofd maar nog niet gegeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, omdat Noek zei dat ze m niet kende.![]()
Die hautaine teringdwerg gaat ook?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is zo klein die zie ik toch niet in de zwarte massa
doe maar Italiaans..lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had zelfs even een: wat moet ik aan?![]()
Ok naar de AH!
Wat moeten we eten
Iets waarmee je gezellig samen bezig kunt zijn in de keuken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ok naar de AH!
Wat moeten we eten
iets dat veel tijd kost om klaar te makenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ok naar de AH!
Wat moeten we eten
Wie eet er nu nog van de AH in zo'n gezellige multi culturele stad als Den Haag?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan met gebakken krieltjes en vlees. Óf met pitabroodjes en gyros (dat mag wél voorgemarineerd, vooruit. Hebben ze bij AH).
Wat? Die lamskoteletjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:27 schreef Dementor het volgende:
Het gaat te vlug!
Wat Gert zegt, samen geziellig keutelen in de keuken. Dus, salade, gebakken aardappeltjes, lekker stukje vlees of een zalmmootje hoop dat jullie van vis houden, en misschien een lekker room of dillesausje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ok naar de AH!
Wat moeten we eten
Ik zeg DOEN!!!!!!!! Ja gaat toch niet voor jan lul op kantoor zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Mijn werk is bijna op en mijn werkweek nog niet.
Misschien morgen dan maar de hele middag vrij nemen ipv een laf uurtje eerder weg om op tijd bij de kapper te zijn.
Lies blieft geen vis.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Gert zegt, samen gezillig keutelen in de keuken. Dus, salade, gebakken aardappeltjes, lekker stukje vlees of een zalmmootje hoop dat jullie van vis houden, en misschien een lekker room of dillesausje.
Komt goed en trek gewoon iets casuals aan. Denk niet dat Peter echt op je kleding gaat letten.
That's the spiritquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
En als alles mislukt, ga je gewoon slempen.
Vandaar mijn opmerking.....pffffff, in Den Haag wonen en geen vis lust. Het mos nie maggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef Coos het volgende:
Lies blieft geen vis.![]()
En misschien vindt Peter het beter dat ze alles uittrekt. Krijg je geen vlekken ook op je kleding met koken.
Ja fijn dat jij alleen maar schaap vreet van AH-med, maar ik vind dat niet te vreten, laat staan dat je Liesje nu lastig moet gaan vallen met culinair snobisme.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie eet er nu nog van de AH in zo'n gezellige multi culturele stad als Den Haag?![]()
Ik zeg lamskoteletjes Lies.![]()
(lekker snel klaar)
Dan zit je die halve dag uit op kantoor en las je een borrelmiddag in.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
Dat ene uurtje eerder weg kan ik wel sjoemelen, maar een halve dag betekent ook weer een halve vakantiedag minder.
Ik beslis morgenochtend wel. Aan de hand van evt spoedjes. Dacht even dat er morgenmiddag een interviewtje gepland stond, maar dat is ook al in de ochtend en kan maandag ook wel uitgewerkt worden, vind ik.
Twee voor de prijs van één deze week hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
Vanavond eet ik een stoompasta van AH.
Hoef ik in totaal 1.30 minuut voor in de keuken te staan: magnetron in, tijd inschakelen ... PIEP, acclimatiseren op bord flikkeren en nassen.
Ik ben niet gezellig in de keuken.
Ik had er maar eentje, want de anderen die er gisteren om zeven uur nog lagen, vond ik niet lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Talitha het volgende:
Twee voor de prijs van één deze week hè.Ik doe met je mee.
Wel zonde van die gratis hap!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had er maar eentje, want de anderen die er gisteren om zeven uur nog lagen, vond ik niet lekker.
Welke AH ga jij eigenlijk? Trudo toevallig?
Dan kan iedereen hier wel gaan kleinletteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Shit ... daar heb je het al.
Buuv heeft haar leesbril op.
Ik doe dat altijd als ik een soort van onderonsje heb. Om anderen niet te ergeren. Of om interessant te doen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tortilla's
En een spijkerminirokje
alles dus voor mekaar..leuke kleding..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tortilla's
En een spijkerminirokje, met een majo (ik weet nooit hoe je dat schrijft) omdat ik in alle stress geen legging kon vinden in mijn georganiseerde kast
Wijn, veel wijn!
En cola voor Peter.
Lekker!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tortilla's
En een spijkerminirokje, met een majo (ik weet nooit hoe je dat schrijft) omdat ik in alle stress geen legging kon vinden in mijn georganiseerde kast
Wijn, veel wijn!
En cola voor Peter.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tortilla's
Wijn, veel wijn!
En cola voor Peter.
Ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:04 schreef Noek het volgende:
IK HAD ECHT EEN JOEKEL VAN EEN TEEK OP ME. HIJ WAS ZOOOO *SPREIDT ARMEN* ZO GROOT ALS EEN BUS!! EEN ROYAL CLASS BUS!!
sterkte alvast aan mijn nabestaanden
Dat zijn jullie toch ook een beetje, toch??
Zeg ja!
ronddraaien en eruit trekken...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:04 schreef Noek het volgende:
IK HAD ECHT EEN JOEKEL VAN EEN TEEK OP ME. HIJ WAS ZOOOO *SPREIDT ARMEN* ZO GROOT ALS EEN BUS!! EEN ROYAL CLASS BUS!!
Zeg ja!
Ik zou er nog iets bovenop dragen. Anders word Peter misschien zenuwachtig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Tortilla's
Wijn, veel wijn!
En cola voor Peter.
Zat-ie verstopt in de nieuwe badmat? Het vuige loeder!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:04 schreef Noek het volgende:
Zeg ja!
Jakkes, een teek. Hou het goed in de gaten ivm de ziekte van Lyme hè? Niet om je bang te maken maar uit voorzorg en bezorgdheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:04 schreef Noek het volgende:
Zeg ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |