Ah okay.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Nee Peter gaat zo met de trein, ander bezoek
Omg. Ik heb gisteren tortilla's gegeten. Ik vond het nog te nassen ook ondanks dat het geen honing en geitenkaas in zich had.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!
Het moet wel een ziekte zijn...
![]()
Zou dit een symptoom zijn van de mexicaanse griep?Ik heb ook al zo'n trek in Taco's heel de tijd....
Ja. Nou, tot over een half jaar!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Awhhh.
Nee toen was ik het al vrijwel kwijt, de nurfs
Maar in de bus pas écht helemaal. Toen begon de roes, en die is er de hele tijd op het strand ook geweest. Roezen zijn verslavend.![]()
Nog twee weken en dan hebben we een half jaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef Noek het volgende:
En Cc en ik moeten nog een rookloos feestje vieren. Dit doen wij vooral door geen sigaret op te steken.
O sorry dan kan ik niet! Maar ik kijk nog wel wanneer er een gaatje in de agenda is. Je hoeft mij niet te bellen, ik bel jou wel.quote:
Een half jaar. Jezus Mina.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog twee weken en dan hebben we een half jaar.
En dan gaan we gewoon paling roken in Volendam. En pijp op een Volendams toilet.
Maarten!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:06 schreef remlof het volgende:
Wie wordt er nu weer gepijpt op een Volendams toilet?
Nee nee nee, het was zo'n fijne roes. Dat moeten we over een half jaar nog eens doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry dan kan ik niet! Maar ik kijk nog wel wanneer er een gaatje in de agenda is. Je hoeft mij niet te bellen, ik bel jou wel.
Uh uh.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Gert het volgende:
Ja dan kan die kip mooi in de plaats van die melige noedels.![]()
Voor de rest een prima slaatje!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee nee, het was zo'n fijne roes. Dat moeten we over een half jaar nog eens doen.![]()
Ach, wat jammer. Dan is mijn zwager ook net terug van vakantie en dan is het dia-feest. 2011, past je dat beter?
Ik had gisteren quiche met walnoten, geitenkaas en honing. Ook erg lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:06 schreef Noek het volgende:
Een half jaar. Jezus Mina.
Of gerookte kip eten saampjes. Dat is ook lekker. In sla met wat geitenkaas en honing.
Ja, met Bio en Pdl.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ga jij naar beatstad remlof?
Ik niet dus mij kan je niet tegenkomen iig
*haar hart vasthoudt.
O kut, da's waar ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Uh uh.
Couscous salade is ook lekker.Ken je dat? Dat is met couscous. Verder ken ik hem ook niet.
Oh, die scoorde hoog op de passief agressief-ladder hè?quote:
Ik ken nog iemand die gaatquote:
Die is zo klein die zie ik toch niet in de zwarte massaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die gaat
Maar leuk! Slapen jullie bij Pdl?
Wanneer komt Lizz eigenlijk weer thuis?
Mwah klein....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is zo klein die zie ik toch niet in de zwarte massa
En nee, ik ga terug naar Arnhem.
En geen idee.
Dan zou ik niet die bij de a6 doen. Daar moet je godverju eerst de satésaus van de tafel bikken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
ja nou ja.. als jij in 2011 dan tussen het bodyattacken door even een uurtje vrij kan maken.. dan kijk ik wel wanneer ik voor de zaak die kant op moet. Kom jij me tegemoet rijden en lunchen we wel bij een AC-toko of zo.
Ik vond dat jennen met het half jaar eigenlijk sterker. Maar een lekker bad, pseudo-baarmoederish, laat je vast nieuwe inspiratie opdoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, die scoorde hoog op de passief agressief-ladder hè?
Ik ben daar echt wél goed in.
*schrikt enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |