SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt nog mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, dat is dus mijn werk![]()
de huisarts vertelde mij telefonisch lekker uit te zieken, genoeg te drinken, regelmatig een paracetamol te nemen als de koorts te hoog werd en als die niet wil zakken dan terug te bellen, vooralsnog red ik het prima ben het alleen rete zat in bed maar lang opzitten kan ik ook niequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:53 schreef golfer het volgende:
Hobsel, al naar de huisarts geweest voor diagnose en eventueel kuurtje Tamiflu?
Thanksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben totaal niet bevreesd voor die hele mexicaanse griep, maar nu mijn vakanties eraan zitten te komen, hoop ik dat ik 't niet krijg![]()
Hobje-lief, beterschap! Ik hoop dat je morgen genoeg bent opgeknapt om naar de bruiloft te kunnen
neuj is er nie, zou wel lekker zijn, staat wel ene blik tomaten soep maar dat is me te scherp.quote:
Zeg wil je even niet zo off topic gaan jijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:04 schreef freecell het volgende:
Ik ben offtopic als ik zo naar de TT kijk
Tssss!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg wil je even niet zo off topic gaan jij
Weinig eigenlijkquote:
Lijkt mij vervelend om niet precies te weten wat het is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:43 schreef freecell het volgende:
Hij vertoont vrijwel alle uiterlijke kenmerken van het syndroom van Marfan en dat is ook de voorlopige richting waarin ze denken, maar er zijn dus heel veel aandoeningen in dat spectrum die het kunnen zijn. Dat is een beetje het punt.
En uitsluitende testen zijn er niet echt, dus ze zijn nu aan het puzzelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |