Tijd voor een goed gesprek met je vriendin jongen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:02 schreef andreasje het volgende:
en absoluut nooit zwanger is geweest
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een goed gesprek met je vriendin jongen.
Dat is niet hetzelfde als dat lijntje haar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef andreasje het volgende:
[..]
nah. ik weet dat ze niet zwanger is geweest
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra
Het fenomeen heet Linea Nigra. Na wat rondspeuren schijnt het ook naar voren te kunnen komen bij het gebruik van de pil.
+1quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:14 schreef Fiddlesticks het volgende:
Nee, ook ik heb het niet. Bij mannen vind ik het wel sexy, bij vrouwen denk ik persoonlijk "meid, waarom heb je haar op je buik, haal het eraf"![]()
Een watte?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:02 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Toch is het niet vergelijkbaar met een "suivez-moi" (zo zeggen wij dat) bij mannen.
Je hebt er geen fotootje van (van voor het epileren), ter illustratie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Smijn. het volgende:
IK heb het, zij best wel donkere haartjes ook, maar ik epileer ze gewoon, geen probleem.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb donker haar en ik heb daar ook wat donshaartjes ja. Ligt eraan wat voor ligt erop schijnt of je het ziet of niet. Ik ga dat echt niet ook nog weghalen, ik heb al genoeg haren die ik weg moet halen.
Later als ik genoeg geld heb dan laat ik het allemaal weglaseren.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je hebt er geen fotootje van (van voor het epileren), ter illustratie?
een suivez-moi (frans voor "volg mij")quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Een watte?
[offtopic]
Heb zelf redelijk veel haar op borst en buik (ben man), maar snap niet dat sommigen het zo helemaal glad scheren. Ik zou me daar juist niet prettig bij voelen, dan ben ik zo een kaalgeplukte kip
[/offtopic]
Haha, nee sorry, alles is nu netjes glad op mijn buik. Maar als ik het niet scheer zij het bij mijn zachte lange haartjes,die ook echt zwart zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je hebt er geen fotootje van (van voor het epileren), ter illustratie?
Aaaaah.. Ja mijn Frans is niet wat het geweest is (en het is nooit veel geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
een suivez-moi (frans voor "volg mij")
als je dan kijkt waar het naartoe loopt begrijp je waarom wij het zo noemen
Iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Aaaaah.. Ja mijn Frans is niet wat het geweest is (en het is nooit veel geweest)
Maar ik snap wat je bedoelt.. t is zeg maar n soort pijltje
Yep, die vertaling snapte ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Idd![]()
Eigenlijk ongeveer hetzelfde als "treasure trail ", dat in de OP gebruikt wordt
Ja precies.. dat had dat ene meisje dat ik ken ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:48 schreef Smijn. het volgende:
http://theoreticalidentity.deviantart.com/art/Jeans-111882284 Deze vrouw heeft het.
Dat is niet de vrouwelijk variant maar gewoon een andere naam ervoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Yep, die vertaling snapte ik![]()
Maare, ik kies dan toch liever voor de vrouwelijke variant dan die jij noemde.
dat zijn wel grote harenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:48 schreef Smijn. het volgende:
http://theoreticalidentity.deviantart.com/art/Jeans-111882284 Deze vrouw heeft het.
Ja, daar verbaasde ik me ook al over, ik heb wel een bredere strook maar l echtniet zo lang.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:52 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Dat is niet de vrouwelijk variant maar gewoon een andere naam ervoor![]()
(maar ik vind suivez-moi stiekem ook leuker klinken)
[..]
dat zijn wel grote haren
Pff je maakt het wel ingewikkeld zeg..wist niet dat er zoveel benamingen voor waren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:52 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Dat is niet de vrouwelijk variant maar gewoon een andere naam ervoor![]()
(maar ik vind suivez-moi stiekem ook leuker klinken)
[..]
dat zijn wel grote haren
Buiksikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Pff je maakt het wel ingewikkeld zeg..wist niet dat er zoveel benamingen voor waren.
Ik noem het altijd... nu komt het.... buikhaar
Hoe weet je dat het een vrouw is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:48 schreef Smijn. het volgende:
Na de Franse en Engelse varianten hebben we nu ook de Nederlandse, buikhaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Pff je maakt het wel ingewikkeld zeg..wist niet dat er zoveel benamingen voor waren.
Ik noem het altijd... nu komt het.... buikhaar
Bekijk de rest van de foto'squote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:58 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een vrouw is?
Staat nergens gespecificeerd?
Ik ken het als pikwijzer en buiksnor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik ken het bij mannen als de 'stairway to heaven'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |