quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Bont. Ik zal niet met like of mensen die beginnen, maar bont kan echt niet meer anno 2009. Iedereen moet bont afschaffen.
Klacht: mensen die bont kopen/hebben.
quote:
Precies!quote:
Ze zouden de bossen moeten platbrandenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ze zouden poezenbont moeten legaliseren.
Kutbeesten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:43 schreef zovty het volgende:
Ik heb een mutsje van schaamhaar. Mag dat nog wel?
das met een dquote:
Ik zal ook nooit met like of mensen die beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Bont. Ik zal niet met like of mensen die beginnen, maar bont kan echt niet meer anno 2009. Iedereen moet bont afschaffen.
jawel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef 3keernix het volgende:
Maar Tam, ik zei nog het is nepJe krijgt hier toch geen nachtmerries van he?
Mits goed onderhouden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:43 schreef zovty het volgende:
Ik heb een mutsje van schaamhaar. Mag dat nog wel?
huh? Ik zal niet met like of mensen die beginnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Jij hebt duidelijk onder een steen geleefd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef LetoII het volgende:
[..]
huh? Ik zal niet met like of mensen die beginnen?
Nou 4x gelezen maar snap hem echt niet?
Klacht: Mensen die onbegrijpelijke klachten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Me moeder is gewoon een trendzetter, heeft niks met moederskindje te maken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:58 schreef Tamashii het volgende:
Dus, omdat je moeder het draagt is het cool?
Wist niet dat je zo'n moederskindje was Teezie!
Niet eens met klacht!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
das met een den bont waar TS het over heeft is met een t
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |