op je wenken bediend kerelquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kan je die link ook ff naar mij sturen? Thanks in advance
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
Deze jongen denkt nog even na over zijn definitieve keuze !
Verder. Deze kerel heeft de Ultimate Donkey Rollers Mashup gemaakt...
class="spoiler">Als je het mij vraagt is het de slechtste. Kom op, dit kan beter !!
hoor het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
prima suggesties allemaal de plaatjes die niet in mijn bezit zijn of in kut kwaliteit zal ik wel even om vragen via de PM
green stuff ? nee die moet er echt nie inquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
omdat ik mr puta absoluut niet wil gebruiken
Kanonnen. Speel graag een beetje met mashups in mijn vrije uurtjes, omdat ik van Cubase en FL echt de ballen niet begrijp, maar deze jongen moet ook nog wat oefenen. Als je heel duidelijk de schuifjes open hoort gaan klopt er iets niet. ('Filmpje' is ook al zo irritant)quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
Deze jongen denkt nog even na over zijn definitieve keuze !
Verder. Deze kerel heeft de Ultimate Donkey Rollers Mashup gemaakt...
FTS ook niet hoop ik. Nog even nadenken over de definitieve keuze.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
En MSTX ik heb graag dat jij je keus veranderd in die van citizen (dus tegen de zin van Remcore in) puur omdat ik mr puta absoluut niet wil gebruiken
quote:1. Deepack vs. Luna - Stomper
2. Atmozfears - Mental Atmosphere
3. Pavo - Tekno Musik
4. A-Lusion - Freeek It Up!
5. Antifact - Path Of Righteousness
6. Wildstylez - Revenge
7. Ran-D vs. Alpha Twins - Say yeah
8. Sylenth & Glitch - Music In You
9. Bass Modulators - Give It Up
10. Freqz - Ta Reine
11. Pavo - Communicate
12. Corleone - The 5th Dimension
13. Floorcrushers - Psycho Stylez
14. Bass Modulators - The Cube
15. Corleone - Freak With Me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik deze allemaal hoor krijg ik de mooiste herinneringen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Al die feestjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik er ga er een nachtje over slapen
[ Bericht 21% gewijzigd door Da_Ripper op 01-09-2009 11:31:14 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Mooie plaatjes! alleen is Her Voice officieel van 2007, ik moest hem ook opzoeken En de nerd in mij is er vrij zeker van dat Revival X van the Prophet @ Sensation Black 2006 is, maar dat is nitpicking.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef LeonH het volgende:
Grote twijfel tussen:
Revival X (voor het eerst gehoord op Sensation Black bij The Prophet 2005)
Immeasurably
Her Voice
Ook was ik altijd dolverliefd op Pavo & Zany - 99.nine. Ben helemaal uit m'n naad gegaan op Q-base 2005 toen Pila 'm draaide in de Alpha Six bunker destijds
Dit zijn plaatjes waar ik nu over ben na aan het denken. Ze komen meteen als eerste in mij op over al die jaren heen dus ze hebben een behoorlijke indruk achter gelaten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even mijn lijstje waar ik mijn keuze niet uit kan maken:
(kan nog veel meer bij, maar dit zijn soms niet altijd voor de handliggende keuzes)
Allemachtig, zitten daar tracks bij die ik eerst even moest Youtuben voor ik ze herkende. 1 'geluk' voor jou; het gros komt uit 2007 en later, heb er maar vast een stel voor je uitgefilterd. Blijft een flinke lijst overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik deze allemaal hoor krijg ik de mooiste herinneringen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Al die feestjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik er ga er een nachtje over slapen
Als je zo vriendelijk zou willen zijn en er even de tijd voor zou hebben; Is die We Are Posessed HHZ remix een vinylrip zoals de naam doet vermoeden? Zou je die dan even willen PM'en? Ik wist niet dat die gereleased was, en heb hem ook niet full. Alvast bedankt
[ Bericht 59% gewijzigd door Da_Ripper op 01-09-2009 11:31:35 ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Tja de regels zijn een beetje vaagquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! alleen is Her Voice officieel van 2007, ik moest hem ook opzoeken En de nerd in mij is er vrij zeker van dat Revival X van the Prophet @ Sensation Black 2006 is, maar dat is nitpicking.
[..]
Allemachtig, zitten daar tracks bij die ik eerst even moest Youtuben voor ik ze herkende. 1 'geluk' voor jou; het gros komt uit 2007 en later, heb er maar vast een stel voor je uitgefilterd. Blijft een flinke lijst over
Als je zo vriendelijk zou willen zijn en er even de tijd voor zou hebben; Is die We Are Posessed HHZ remix een vinylrip zoals de naam doet vermoeden? Zou je die dan even willen PM'en? Ik wist niet dat die gereleased was, en heb hem ook niet full. Alvast bedankt
Dus is het nou wel of niet 2007.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
Regels. Nummer uit periode >2003 < 2007
en max 1 nummer p.p
kies hier maar uit, 99.Nine is ook gruwelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef LeonH het volgende:
Grote twijfel tussen:
Immeasurably
Ook was ik altijd dolverliefd op Pavo & Zany - 99.nine. Ben helemaal uit m'n naad gegaan op Q-base 2005 toen Pila 'm draaide in de Alpha Six bunker destijds
Devil's Fiction, die heb ik ooit ook grijs gedraaidquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yves meets Chaps and Rolay - devils fiction(say what again! i dare you!)
unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go)(grote kans dat dit 'm wordt
)
Weet je dat je de eerste bent die eigenlijk erover begintquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja de regels zijn een beetje vaag
[..]
Dus is het nou wel of niet 2007.....![]()
anders moeten de laatste nummers eruit ja.....
Ik vind dat 2003 ook mag, dus >=2003quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Weet je dat je de eerste bent die eigenlijk erover begint. Ik had gewoon herhaald wat eerder in het topic al een keer gezegd was. Plaatjes uit de periode 2003 - 2007.
Persoonlijk vind ik 2007 nog redelijk nieuw, dus zou liever gaan voor 2003 - 2006, dus vandaar dat er stond > 2003 < 2007. Als 2007 wel mee mocht doen zou er staan > 2003 <= 2007*nerdje I know*
Maar goed, we staan nog steeds open voor discussie hoorMaar er mogen ook best andere mensen nog wat reageren over wat hun het liefst zouden willen. Het is hier tenslotte geen dictatuur tenslotte
Wat MSTX zegt dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind dat 2003 ook mag, dus >=2003
quote:Tja de regels van FOK! zijn een beetje vaag
Eens met het hierboven genoemde criterium.quote:Tja de regels van de mix zijn een beetje vaag
Des 'n goeie ... LeonH mocht de jubileum-mix doen omdat hij de FOK!-Yearmix-poll gewonnen had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaat 'm mixxen dan?
Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Da_Ripper het volgende:Naast de directe dl-linkjes wensen we ook niet dat de volledige tag gepost wordt - Dus geen "A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-(AX056)-Vinyl-2012-BH" of zoals Boy @ 00:22
[..]
quote:Des 'n goeie ... LeonH mocht de jubileum-mix doen omdat hij de FOK!-Yearmix-poll gewonnen had.
Boy was runner-up, op de voet gevolgd door Bartman & ElDani.
Nu had DJ Ragnarok al aangegeven dat hij wel wilde of zijn er nog meer gegadigden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |