2006 was een goed het beste A-Lusion-jaar. More Action / Bring The Newzquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef Sc0tTy het volgende:
maargoed als ik er 1 moet kiezen
A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked en dan de no guitar mix
nee, gekozen is gekozenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan ik mijn keuze nog veranderen?![]()
Ik wil deze er graag in: Citizen - Taunus (Ford Mix) (2003)
In dat geval; veel luisterplezier.quote:
gewoon als intro-plaat doen, ff klein stukje vocals en dan volgende plaat erinquote:
OMG, dit is echt een er-zijn-te-veel-goede-platen-dus-ik-vergeet-er-99-van-de-100-moment voor mij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef kollie het volgende:
Mijn keuze valt op:
Noisecontrollers - Furybox
mmm, is furybox niet gereleased ofzo? Heb ik niet bij nagedacht. Dit was het nummer dat het eerst bij me opkwam.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef mstx het volgende:
Ohja er stond zeker niet dat hij *gereleased* moest zijn tussen 2003 en 2007. Zo ken ik er nog wel een paar.
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!quote:01-zairon_-_im_techno_(ztx_remix)
02-donkey_rollers_-_no_one_can_stop_us_(showtek_kwartjes_remix)
01-tatanka_-_mess_up-nbd
01-hardstyle_masterz_feat_max_enforcer_-_light_of_the_dark_(the_blackout_mix)-ihq
01-citizen_-_if_i_say_stop_(original_mix)
The Pitcher - Sleeping
01-blutonium_boy_joins_luna_-_blackout
Brennan Heart - Revival X
Donkey Rollers - Strike Again 2004
Headhunterz vs Abject - End of my Existence
Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
Tatanka - Floor Massacre
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef kollie het volgende:
Mijn keuze valt op:
Noisecontrollers - Furybox
Tricky Tricky, tétedetétéquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!
en natuurlijk Natte Asbakquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef LtNoX het volgende:
[..]Die en Keep It Coming waren toen een tijdje heeeelemaal hot, en met recht!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tricky Tricky, tétedetété
[..]
en natuurlijk Natte Asbak
je vergeet In Our Memories ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]Zou die helden vinyl ook al haast vergeten.
Bah, zelfs Abject - Feel so Good compleet vergeten. Gaat goed.
In Our Memoriesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je vergeet In Our Memories ook![]()
en helaas duurde het eeuwen met die vinyl van Natte Asbak, de plaat was al oud en de hype was voorbij toen hij eindelijk kwam...
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harderquote:
Klopt ja, dat was heel zuur voor J&W toen. In Our Memories miste voor mij net dat kleine beetje, misschien lag het aan het gebrek aan een vocal. Die was ik dus niet vergeten (quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je vergeet In Our Memories ook![]()
en helaas duurde het eeuwen met die vinyl van Natte Asbak, de plaat was al oud en de hype was voorbij toen hij eindelijk kwam...
link?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harder![]()
echte kneiters hebben een melodie die mensen aan het stampen brengtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
link?
In our memories is
échte kneiters hebben geen vocals nodig.![]()
Die was beter jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harder![]()
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rock That Thing en Dejected kon ik ook heel goed hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatje
Gerucht ging toen in die tijd ook vaak dat Abject achter veel releases zat van HH of praat ik onzin?
Van HHZ heb ik geen flauw benul, maar Like a Fireball <3. Doet me ook gelijk weer aan de Tovenaars op Cocaine denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatje
Gerucht ging toen in die tijd ook vaak dat Abject achter veel releases zat van HH of praat ik onzin?
Als je toch bezig bent, kan je die link ook ff naar mij sturen? Thanks in advancequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echte kneiters hebben een melodie die mensen aan het stampen brengtlinkje krijg je zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |