Stereotuners - we can do this. Dat filmpje is er alleen niet meer..quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:34 schreef T_Killer het volgende:
Tenslotte nog n vraag: In mei ofzo was er euphoria, en daarvan had stanley3x0000000 n filmpje van gmaakt en op zn account gezet van n TBA van Deepack met zo'n uber geile midintro. Weet iemand of dat nummer inmiddels al een naam heeft? en of het ergens te vinden is, want t staat niet meer op stanley zn account
Mr. Puta - Green Stuffquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
Regels. Nummer uit periode >2003 < 2007
en max 1 nummer p.p
Die wou ik ook als bijdrage leveren!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn bijdrage: Pavo & Zany - Orgasmo uit juli 2005
ik zou het graag voor je doen, maar dit was mijn keuze ook al in de jubileum mix..:Dquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan maar hopen dat iemand anders Immeasurably als bijdrage doet
ook een juweeltjequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Edit van de edit:
Alpha Twins vs Trilok n Chiren - Initial attack
1 van de beste anthems ooit gemaakt vind ik zelf, heerlijke 2e kick die flink laag gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef de_huig het volgende:
DJ Zany - Science Religion (2005)
Verdere positieve stemadviezen van mijn kant:
Elke willekeurige donkey plaat uit die periode
Zatox was paar maanden terug in Zak, stond die in booth en gaf ik mijn telefoon met als tekstbericht Postal maar hij draaide hem nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Da Revolutionists - Postal (Zatox rmx) (maart 2007)
die vinyl hoesquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik stem op Davide Sonar - Techno Boheme
The World, ook zo'n heldenplaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef LtNoX het volgende:
Schrap dat, Philippe Rochard - The World. in de hoop dat iemand anders dan aan metal licker en/of catchin' up denkt
Donkey_Rollers_-_The_Sound_Of_The_Beast <-- valt me tegen de huidige is veul beter/harder dus die hebk er maar uit gehaaltquote:A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-
A-Lusion-Perfect_It-
Southstylers-Wraow__Diz_Tortion
Donkey_Rollers-Evil__Ruff-
Donkey_Rollers-No_One_Can_Stop_Us__Followers-
Southstylers-Decibel_Anthem_2006
Brennan_Heart_-_Revival_X__Cult_Music
D-Block_And_S-Te-Fan_-_Keep_It_Coming__Our_Way
Scope_DJ_-_Lockdown__Protocol
DJ_Zany-Science_And_Religion
DJ_Duro_-_Cocaine_M
DJ_Duro_and_The_Prophet_-_Shizzle_My_Dizzle
The_Prophet_Vs_Deepack-Stampuhh
Black_Identity_-_Blckr_Thn_Blck
Wildstylez_-_K.Y.H.U.__Clubbin
The_Prophet_Feat_Headhunterz_-_Scar_Your_Face__High_Rollerz
Headhunterz_-_Forever_Az_One__Digiwave
Headhunterz_-_Aiming_4_Ur_Brain__Left_Some_Answerz
A-Lusion_-_The_4_Elementz-
The_Beholder_and_Max_Enforcer-Bitcrusher-
The_Beholder_and_Balistic-The_Decibel_Anthem-
The_Beholder_And_Balistic_Feat._Max_E.-Decibel
The_Beholder_and_Balistic_feat._Max_Enforcer_-_Bigger_Better_Louder
The_Beholder_And_Balistic_feat_Max_Enforcer_-_Nuclear_Reaction
The_Pitcher-Grindin__Centroid
Heeelemaal waar van Catchin' up maar goddomme, wat gaat die plaat (nog steeds) hardquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
The World, ook zo'n heldenplaatMetal Licker @ Qlimax 2006 door Alpha Twins
en Catchin' Up valt bij mij beetje in het rijtje bekende-nummers-naar-hardstyle
Kan ik mijn keuze nog veranderen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:30 schreef de_huig het volgende:
Overzichtje:
Pavo & Zany - Orgasmo(2005) - Remcore
A-Lusion - Drummer Beat(2006) - ElDani
Da Revolutionists - Postal (Zatox rmx)(2007) - Em-Dee-Em-Aa
The Prophet vs DJ Duro - Shizzle The RMX (Brennan & Heart Remix)(2005) - PartyAnimal87
Zanza labs - Control the mind (2006) - T_Killer
DJ Zany - Science Religion (2005) - de_huig
Zatox - Tanz Elektrik (bij voorkeur de Hardmix)(2006?) - Koepert
ZTX & Kingsman - Smokin'N Pourin'(2007) - Sethje
en natuurlijk: Mr. Puta - Green Stuff(2006) - mstx
2006 was een goed het beste A-Lusion-jaar. More Action / Bring The Newzquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef Sc0tTy het volgende:
maargoed als ik er 1 moet kiezen
A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked en dan de no guitar mix
nee, gekozen is gekozenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan ik mijn keuze nog veranderen?![]()
Ik wil deze er graag in: Citizen - Taunus (Ford Mix) (2003)
In dat geval; veel luisterplezier.quote:
gewoon als intro-plaat doen, ff klein stukje vocals en dan volgende plaat erinquote:
OMG, dit is echt een er-zijn-te-veel-goede-platen-dus-ik-vergeet-er-99-van-de-100-moment voor mij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef kollie het volgende:
Mijn keuze valt op:
Noisecontrollers - Furybox
mmm, is furybox niet gereleased ofzo? Heb ik niet bij nagedacht. Dit was het nummer dat het eerst bij me opkwam.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef mstx het volgende:
Ohja er stond zeker niet dat hij *gereleased* moest zijn tussen 2003 en 2007. Zo ken ik er nog wel een paar.
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!quote:01-zairon_-_im_techno_(ztx_remix)
02-donkey_rollers_-_no_one_can_stop_us_(showtek_kwartjes_remix)
01-tatanka_-_mess_up-nbd
01-hardstyle_masterz_feat_max_enforcer_-_light_of_the_dark_(the_blackout_mix)-ihq
01-citizen_-_if_i_say_stop_(original_mix)
The Pitcher - Sleeping
01-blutonium_boy_joins_luna_-_blackout
Brennan Heart - Revival X
Donkey Rollers - Strike Again 2004
Headhunterz vs Abject - End of my Existence
Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
Tatanka - Floor Massacre
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef kollie het volgende:
Mijn keuze valt op:
Noisecontrollers - Furybox
Tricky Tricky, tétedetétéquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!
en natuurlijk Natte Asbakquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef LtNoX het volgende:
[..]Die en Keep It Coming waren toen een tijdje heeeelemaal hot, en met recht!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tricky Tricky, tétedetété
[..]
en natuurlijk Natte Asbak
je vergeet In Our Memories ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]Zou die helden vinyl ook al haast vergeten.
Bah, zelfs Abject - Feel so Good compleet vergeten. Gaat goed.
In Our Memoriesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je vergeet In Our Memories ook![]()
en helaas duurde het eeuwen met die vinyl van Natte Asbak, de plaat was al oud en de hype was voorbij toen hij eindelijk kwam...
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harderquote:
Klopt ja, dat was heel zuur voor J&W toen. In Our Memories miste voor mij net dat kleine beetje, misschien lag het aan het gebrek aan een vocal. Die was ik dus niet vergeten (quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je vergeet In Our Memories ook![]()
en helaas duurde het eeuwen met die vinyl van Natte Asbak, de plaat was al oud en de hype was voorbij toen hij eindelijk kwam...
link?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harder![]()
echte kneiters hebben een melodie die mensen aan het stampen brengtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
link?
In our memories is
échte kneiters hebben geen vocals nodig.![]()
Die was beter jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harder![]()
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rock That Thing en Dejected kon ik ook heel goed hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatje
Gerucht ging toen in die tijd ook vaak dat Abject achter veel releases zat van HH of praat ik onzin?
Van HHZ heb ik geen flauw benul, maar Like a Fireball <3. Doet me ook gelijk weer aan de Tovenaars op Cocaine denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatje
Gerucht ging toen in die tijd ook vaak dat Abject achter veel releases zat van HH of praat ik onzin?
Als je toch bezig bent, kan je die link ook ff naar mij sturen? Thanks in advancequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echte kneiters hebben een melodie die mensen aan het stampen brengtlinkje krijg je zo
op je wenken bediend kerelquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kan je die link ook ff naar mij sturen? Thanks in advance
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
Deze jongen denkt nog even na over zijn definitieve keuze !
Verder. Deze kerel heeft de Ultimate Donkey Rollers Mashup gemaakt...
class="spoiler">Als je het mij vraagt is het de slechtste. Kom op, dit kan beter !!
hoor het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
prima suggesties allemaal de plaatjes die niet in mijn bezit zijn of in kut kwaliteit zal ik wel even om vragen via de PM
green stuff ? nee die moet er echt nie inquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
omdat ik mr puta absoluut niet wil gebruiken
Kanonnen. Speel graag een beetje met mashups in mijn vrije uurtjes, omdat ik van Cubase en FL echt de ballen niet begrijp, maar deze jongen moet ook nog wat oefenen. Als je heel duidelijk de schuifjes open hoort gaan klopt er iets niet. ('Filmpje' is ook al zo irritant)quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
Deze jongen denkt nog even na over zijn definitieve keuze !
Verder. Deze kerel heeft de Ultimate Donkey Rollers Mashup gemaakt...
FTS ook niet hoop ik. Nog even nadenken over de definitieve keuze.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
En MSTX ik heb graag dat jij je keus veranderd in die van citizen (dus tegen de zin van Remcore in) puur omdat ik mr puta absoluut niet wil gebruiken
quote:1. Deepack vs. Luna - Stomper
2. Atmozfears - Mental Atmosphere
3. Pavo - Tekno Musik
4. A-Lusion - Freeek It Up!
5. Antifact - Path Of Righteousness
6. Wildstylez - Revenge
7. Ran-D vs. Alpha Twins - Say yeah
8. Sylenth & Glitch - Music In You
9. Bass Modulators - Give It Up
10. Freqz - Ta Reine
11. Pavo - Communicate
12. Corleone - The 5th Dimension
13. Floorcrushers - Psycho Stylez
14. Bass Modulators - The Cube
15. Corleone - Freak With Me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik deze allemaal hoor krijg ik de mooiste herinneringen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Al die feestjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik er ga er een nachtje over slapen
[ Bericht 21% gewijzigd door Da_Ripper op 01-09-2009 11:31:14 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Mooie plaatjes! alleen is Her Voice officieel van 2007, ik moest hem ook opzoeken En de nerd in mij is er vrij zeker van dat Revival X van the Prophet @ Sensation Black 2006 is, maar dat is nitpicking.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef LeonH het volgende:
Grote twijfel tussen:
Revival X (voor het eerst gehoord op Sensation Black bij The Prophet 2005)
Immeasurably
Her Voice
Ook was ik altijd dolverliefd op Pavo & Zany - 99.nine. Ben helemaal uit m'n naad gegaan op Q-base 2005 toen Pila 'm draaide in de Alpha Six bunker destijds
Dit zijn plaatjes waar ik nu over ben na aan het denken. Ze komen meteen als eerste in mij op over al die jaren heen dus ze hebben een behoorlijke indruk achter gelaten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even mijn lijstje waar ik mijn keuze niet uit kan maken:
(kan nog veel meer bij, maar dit zijn soms niet altijd voor de handliggende keuzes)
Allemachtig, zitten daar tracks bij die ik eerst even moest Youtuben voor ik ze herkende. 1 'geluk' voor jou; het gros komt uit 2007 en later, heb er maar vast een stel voor je uitgefilterd. Blijft een flinke lijst overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik deze allemaal hoor krijg ik de mooiste herinneringen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Al die feestjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik er ga er een nachtje over slapen
Als je zo vriendelijk zou willen zijn en er even de tijd voor zou hebben; Is die We Are Posessed HHZ remix een vinylrip zoals de naam doet vermoeden? Zou je die dan even willen PM'en? Ik wist niet dat die gereleased was, en heb hem ook niet full. Alvast bedankt
[ Bericht 59% gewijzigd door Da_Ripper op 01-09-2009 11:31:35 ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Tja de regels zijn een beetje vaagquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! alleen is Her Voice officieel van 2007, ik moest hem ook opzoeken En de nerd in mij is er vrij zeker van dat Revival X van the Prophet @ Sensation Black 2006 is, maar dat is nitpicking.
[..]
Allemachtig, zitten daar tracks bij die ik eerst even moest Youtuben voor ik ze herkende. 1 'geluk' voor jou; het gros komt uit 2007 en later, heb er maar vast een stel voor je uitgefilterd. Blijft een flinke lijst over
Als je zo vriendelijk zou willen zijn en er even de tijd voor zou hebben; Is die We Are Posessed HHZ remix een vinylrip zoals de naam doet vermoeden? Zou je die dan even willen PM'en? Ik wist niet dat die gereleased was, en heb hem ook niet full. Alvast bedankt
Dus is het nou wel of niet 2007.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
Regels. Nummer uit periode >2003 < 2007
en max 1 nummer p.p
kies hier maar uit, 99.Nine is ook gruwelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef LeonH het volgende:
Grote twijfel tussen:
Immeasurably
Ook was ik altijd dolverliefd op Pavo & Zany - 99.nine. Ben helemaal uit m'n naad gegaan op Q-base 2005 toen Pila 'm draaide in de Alpha Six bunker destijds
Devil's Fiction, die heb ik ooit ook grijs gedraaidquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yves meets Chaps and Rolay - devils fiction(say what again! i dare you!)
unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go)(grote kans dat dit 'm wordt
)
Weet je dat je de eerste bent die eigenlijk erover begintquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja de regels zijn een beetje vaag
[..]
Dus is het nou wel of niet 2007.....![]()
anders moeten de laatste nummers eruit ja.....
Ik vind dat 2003 ook mag, dus >=2003quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Weet je dat je de eerste bent die eigenlijk erover begint. Ik had gewoon herhaald wat eerder in het topic al een keer gezegd was. Plaatjes uit de periode 2003 - 2007.
Persoonlijk vind ik 2007 nog redelijk nieuw, dus zou liever gaan voor 2003 - 2006, dus vandaar dat er stond > 2003 < 2007. Als 2007 wel mee mocht doen zou er staan > 2003 <= 2007*nerdje I know*
Maar goed, we staan nog steeds open voor discussie hoorMaar er mogen ook best andere mensen nog wat reageren over wat hun het liefst zouden willen. Het is hier tenslotte geen dictatuur tenslotte
Wat MSTX zegt dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind dat 2003 ook mag, dus >=2003
quote:Tja de regels van FOK! zijn een beetje vaag
Eens met het hierboven genoemde criterium.quote:Tja de regels van de mix zijn een beetje vaag
Des 'n goeie ... LeonH mocht de jubileum-mix doen omdat hij de FOK!-Yearmix-poll gewonnen had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaat 'm mixxen dan?
Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Da_Ripper het volgende:Naast de directe dl-linkjes wensen we ook niet dat de volledige tag gepost wordt - Dus geen "A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-(AX056)-Vinyl-2012-BH" of zoals Boy @ 00:22
[..]
quote:Des 'n goeie ... LeonH mocht de jubileum-mix doen omdat hij de FOK!-Yearmix-poll gewonnen had.
Boy was runner-up, op de voet gevolgd door Bartman & ElDani.
Nu had DJ Ragnarok al aangegeven dat hij wel wilde of zijn er nog meer gegadigden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |