abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:05:35 #26
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72203726
quote:
Zatox
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_72203756
quote:
Zijn geen toppers, maar wel lekker. VInd het begin van "I Hate u" wel lekker, maar tis melodieus erg standaard....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:11:10 #28
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72203896
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Zijn geen toppers
Klopt maar wel beukers
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_72204530
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Klopt maar wel beukers
Inderdaad, heerlijk beuk werk bij Q-base zeker even paar Italiaanse vrienden bekijken Week erna mooi naar DM waar ik ze weer aan het werk mag zien!
pi_72204568
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:30 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Inderdaad, heerlijk beuk werk bij Q-base zeker even paar Italiaanse vrienden bekijken Week erna mooi naar DM waar ik ze weer aan het werk mag zien!
jij gaat zeker naar DM? want de kans is groot dat ik er ook (as usual) weer ben
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72204661
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

jij gaat zeker naar DM? want de kans is groot dat ik er ook (as usual) weer ben
Ja DM zijn altijd heerlijke feestjes met echt veel bekende mensen, helemaal vooraan losgaan
Probleem is vaak alleen proberen vrij te krijgen omdat week ervoor Q-base ook al op zaterdag vrij moet hebben.
pi_72204886
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ja DM zijn altijd heerlijke feestjes met echt veel bekende mensen, helemaal vooraan losgaan
Probleem is vaak alleen proberen vrij te krijgen omdat week ervoor Q-base ook al op zaterdag vrij moet hebben.
scheelt dat ik op zaterdag altijd vrij ben (moest met vorige 'baan' ook altijd vrij vragen voor feestjes) en dus ook vrijdagavond naar de DM's kan en onderhand veel bekende mensen daar jah, als ik ook kom gaan we ff meeten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72204929
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Dat Bioweapon goeie tracks maakt heeft er natuurlijk niks mee te maken?
Ik denk serieus dat als ze uit nederland hadden gekomen dat ze geen contract hadden gehad... ZO heel bijzonder zijn de platen ook niet...

tis marketing technisch gewoon heel slim om ook buitenlandse producers te hebben.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...

Nieuwe Zatox gewoon doorhalen, simpele maar effectieve melodie en lekker beuken verder
wat een vieze man
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:08:50 #34
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_72205655
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

tuurlijk, Raoul legt een artiest uit Australië vast en dan dat Dov dat ook
haha dat is niet zo
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:

.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...
Idd, Prophet draaide al heel lang geleden een bioweapon track, die cosmic destination. Al ver voor het festival seizoen. Het speelt dus al veel langer.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_72206338
quote:
Vintage herken ik van Decibel volgens mij

Wel de betere van de 2. Het intro van I Hate U knalt wel lekker.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:39:41 #36
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_72206511
tvp
en de tt is fijn
en zatox is een vies mannetje
The only limit is your own imagination
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:29:11 #37
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72207981
http://www.freaky.nl/cms/(...)520Egosz%252dWTF.htm
quote:
Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
art. nr. : AVIO 003

A1. W.T.F.
B1. Vendetta

Waddefaaaaaak
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_72208810
quote:
so vannè en wel tof dat hij op AVIO Records uitkomt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72209224
tvp
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_72209463
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

so vannè en wel tof dat hij op AVIO Records uitkomt
En voordat de B wordt ondergesneeuwd, Vendetta <3
Tvp'tje
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_72210773
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:16 schreef LtNoX het volgende:

[..]

En voordat de B wordt ondergesneeuwd, Vendetta <3
Tvp'tje
Ik vind Vendetta nou niet zo heel bijzonder, maar WTF is altijd goed!

edit-
http://twitter.com/bioweaponmusic
http://youtube.com/bioweaponmusic

Kunnen er denk ik nu wel bij .

[ Bericht 30% gewijzigd door ElDani op 27-08-2009 20:20:07 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_72211677
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ik vind Vendetta nou niet zo heel bijzonder, maar WTF is altijd goed!

edit-
http://twitter.com/bioweaponmusic
http://youtube.com/bioweaponmusic

Kunnen er denk ik nu wel bij .
Zal wel aan mijn smaak liggen, want ik wordt van de rips die ik tot nu toe van WTF heb gehoord niet heel warm. Prima toch, haalt iedereen wat uit die vinyl
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:34:07 #43
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72212000
zit ff Deepack@Q-base 2008 te luisteren:

pareltje, was me nooit eerder opgevallen
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_72214876
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:

Ik denk serieus dat als ze uit nederland hadden gekomen dat ze geen contract hadden gehad... ZO heel bijzonder zijn de platen ook niet...

tis marketing technisch gewoon heel slim om ook buitenlandse producers te hebben.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...
Het is zeker marketing technisch slim om buitenlandse producers/DJ's onder je label te hebben. Op deze manier kun je je label in andere landen promoten met de artiesten uit die regio die vervolgens ook jou label promoten. DIt is natuurlijk altijd goed voor de omzet en naamsbekendheid

En wat Bartman en Seth beiden ook al gezegd hebben. Het is puur toeval dat het nu zo kort na elkaar bekend word. Seth haalde ook al aan dat The Prophet al eerder platen van hem draaide, dus dat het er eigenlijk al aan zat te komen. Scantraxx word natuurlijk soms behoorlijk hard door de zeik gehaald bij ons. Plaatjes die op elkaar lijken/ Scantrekjes/ pushen van artietsen als gastosa..
Dit maakt het nogal makkelijk om alles wat scantraxx doet ook maar tot slecht/copy-cat gedrag te bombarderen!

Als ik eerlijk moet zijn heb ik soms qua marketing meer respect voor Scantraxx en showtek dan Fusion.
Fusion maakt naar mijn idee wel de beste producties van Nederland! Maar aan de andere kant zijn Scantraxx en Showtek qua naamsbekenheid toch een stuk bekender (en zullen waarschijnlijk ook meer geboekt worden hierdoor) (is mijn mening hoor, miss dat mensen het tegendeel kunnen bewijzen)...

Komt er nu weer een hs gerelateerde discussie, ipv pimpen met auto's en installaties
Partyagenda;
Outdated....
pi_72215412
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Als ik eerlijk moet zijn heb ik soms qua marketing meer respect voor Scantraxx en showtek dan Fusion.
Fusion maakt naar mijn idee wel de beste producties van Nederland! Maar aan de andere kant zijn Scantraxx en Showtek qua naamsbekenheid toch een stuk bekender (en zullen waarschijnlijk ook meer geboekt worden hierdoor) (is mijn mening hoor, miss dat mensen het tegendeel kunnen bewijzen)...

Komt er nu weer een hs gerelateerde discussie, ipv pimpen met auto's en installaties
Leuke post!

Kan me op zich wel vinden in je verhaal.

Gevoelsmatig wordt Scantraxx gewoon vaker geboekt mede doordat er meer artiesten bij dit label zitten. nogmaals, dit zegt mijn gevoel althans

Persoonlijk is Fusion/Superplastik (1 pot nat, toch?) ook mijn favoriet. Vind het leuk dat ze de laatste tijd wat meer namen toevoegen aan het label. Bfront en Frequencerz zijn m.i. aanwinsten en worden in de toekomst toonaangevende namen in de hardstyle.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_72215598
Het is allemaal gewoon een kwestie van timing. Hoe is showtek nou bekend geworden? Bekijk het eens vanaf het begin...

Ik denk dat FTS wel dé klapper was waardoor ze in 1 keer populair waren. Mede dankzij Youtube krijgen artiesten een naam. Er wordt meer in het openbaar gediscussieerd en waardering geuit naar de artiesten. En zoals ik al eerder aangaf. Het is een internethype. Als eenmaal een nummer 'vet' wordt bevonden door een bepaalde groep, dan zal de rest volgen. Mensen stammen dan wel af van de aap, maar we zijn eigenlijk schaapjes dat lekker over dat ene hekje springen.

Ik vind dat Scantraxx absoluut verdiend wat hun nu hebben. Hun zijn druk bezig met marketing. Mede dankzij dat de Prophet al zo lang in het vak zit dat hij zijn naam wel eer aan doet. Het verhaaltje dat hij de baas is van scantraxx hoor je snel als je de hardstyle inrolt.
Maar andere kant vind ik hun veels te hard gaan. Je merkt gewoon dat producties te snel uitkomen....en dat voor scantraxx die altijd zoooo langzaam waren. Dj's en producers komen als paddenstoelen uit de grond. De markt verzadigd. Producties worden minder sterk omdat ze moeten concurreren.

Albums is nu de trend van afgelopen 2 jaar ongeveer. Showtek is hierentegen wel weer sterk geweest door als eerst een goed album op de markt te zetten dat veel naamsbekendheid creerde.... Wat ze nu hebben verdienen ze, maar je weet dat dit soort dingen meer mensen aan trekt. Meer mensen is meer commerciële gebeurtenissen, meer volk, minder sfeer (voor mijn gevoel), meer geld voor labels, duurdere kaartjes en consumptie omdat mensen toch wel naar een feest gaan, mindere producties om aan de eisen van de mensen te doen etc....

Ik heb het gevoel dat de enige stabiele factor de Italianen zijn. Weet niet waarom. Nog altijd sterkte producties. Niet constant bezig met nummers zo snel mogelijk de grond uit te trekken etc....

Tot zover even mijn filosofische gedachtegang....

Ook al is die een beetje vaagjes... ben moe
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:30:38 #47
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72215777
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Het is zeker marketing technisch slim om buitenlandse producers/DJ's onder je label te hebben. Op deze manier kun je je label in andere landen promoten met de artiesten uit die regio die vervolgens ook jou label promoten. DIt is natuurlijk altijd goed voor de omzet en naamsbekendheid

En wat Bartman en Seth beiden ook al gezegd hebben. Het is puur toeval dat het nu zo kort na elkaar bekend word. Seth haalde ook al aan dat The Prophet al eerder platen van hem draaide, dus dat het er eigenlijk al aan zat te komen. Scantraxx word natuurlijk soms behoorlijk hard door de zeik gehaald bij ons. Plaatjes die op elkaar lijken/ Scantrekjes/ pushen van artietsen als gastosa..
Dit maakt het nogal makkelijk om alles wat scantraxx doet ook maar tot slecht/copy-cat gedrag te bombarderen!

Hier ben ik t helemaal mee eens.. (Boy ook goed verhaal hoor )
Of je t nou mooi vind of niet, ergens moet je respect hebben voor de manier waarop en hoever de bekendheid van ST/Sctrx gaat..
quote:
Kut.. Wilde net gaan pimpen met de audio die ik vanmiddag heb aangeschaft (vanaf de garage, auto opgehaald, doorrijden naar audio-boer)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_72215931
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Maar andere kant vind ik hun veels te hard gaan. Je merkt gewoon dat producties te snel uitkomen....en dat voor scantraxx die altijd zoooo langzaam waren. Dj's en producers komen als paddenstoelen uit de grond. De markt verzadigd. Producties worden minder sterk omdat ze moeten concurreren.

Wederom een leuke post!

Wat ik een nadeel vind aan het zo snel uitpoepen van tracks is dat deze niet echt de tijd krijgen om te landen bij het publiek. Voor m´n gevoel wordt ie een paar keer uitgeprobeerd op een feest, en dan hop, door naar de volgende. Bij sommige tracks duurt het bij mij gewoon langer voordat de waardering pas echt intreedt. Paar voorbeelden: Connection van zany en Tat, Crtl.altdelete van de NC, woznotwoz van HHZ, phantom beat van Wildstylez. Door het hoge produceertempo lijken dergelijke tracks in de vergetelheid te raken, jammer m.i.

[ Bericht 0% gewijzigd door kollie op 27-08-2009 22:51:54 ]
Bobby Robson forever!
pi_72216346
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
lap tekst.
Ben het helemaal met je eens. Heb het gevoel alsof er veel meer geproduceerd wordt omdat het 'moet'. Te snel het goed vinden dat een track af is en dus op de markt kan worden gebracht. Of de inspiratie en creativiteit is helemaal weg, of ze nemen er gewoonweg de tijd er niet voor. Kijk naar Summer of Hardstyle en Scream. Dan is Summer of Hardstyle bijna gewoon een kopie. The Prophet en HHZ zijn creatief genoeg om een dikke plaat te maken, dat weet ik zeker. Neem er alleen wat meer tijd voor. Maak wat dikkere shit en het zal verkopen als een tierelier. nog meer.
Dit was mijn relaas, met wat bieries op
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72216458
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:34 schreef kollie het volgende:

[..]

Wederom een leuke post!

Wat ik een nadeel vind aan het zo snel uitpoepen van tracks is dat deze niet echt de tijd krijgen om te landen bij het publiek. Voor m´n gevoel wordt ie een paar keer uitgeprobeerd op een feest, en dan hop, door naar de volgende. Bij sommige tracks duurt het bij mij gewoon langer voordat de waardering pas echt intreedt. Paar voorbeelden: Connection van zany en Tat, Crtl.altdelete van de NC, woznotwoz van HHZ, phantom beat van hhz. Door het hoge produceertempo lijken dergelijke tracks in de vergetelheid te raken, jammer m.i.
Nou ik moet zeggen dat ik dit al langer vind. Producties worden sowieso snel in een stoffig hoekje gegooid. Daarom heb ik respect voor dj's die een oude vergeten plaat erop gooien, of juist een oude plaat in een nieuwe jasje steken.
Het tempo ligt nu misschien net weer iets hoger, maar helaas worden nu door dit tempo niet echte "klassiekers" gemaakt....of producties als "klassiekers" bestempeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')