Zatoxquote:
Zijn geen toppers, maar wel lekker. VInd het begin van "I Hate u" wel lekker, maar tis melodieus erg standaard....quote:
Klopt maar wel beukersquote:
Inderdaad, heerlijk beuk werk bij Q-base zeker even paar Italiaanse vrienden bekijkenquote:
jij gaat zeker naar DM? want de kans is groot dat ik er ook (as usual) weer benquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk beuk werk bij Q-base zeker even paar Italiaanse vrienden bekijkenWeek erna mooi naar DM waar ik ze weer aan het werk mag zien!
Ja DM zijn altijd heerlijke feestjes met echt veel bekende mensen, helemaal vooraan losgaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij gaat zeker naar DM? want de kans is groot dat ik er ook (as usual) weer ben
scheelt dat ik op zaterdag altijd vrij ben (moest met vorige 'baan' ook altijd vrij vragen voor feestjes) en dus ook vrijdagavond naar de DM's kanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja DM zijn altijd heerlijke feestjes met echt veel bekende mensen, helemaal vooraan losgaan
Probleem is vaak alleen proberen vrij te krijgen omdat week ervoor Q-base ook al op zaterdag vrij moet hebben.
Ik denk serieus dat als ze uit nederland hadden gekomen dat ze geen contract hadden gehad... ZO heel bijzonder zijn de platen ook niet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat Bioweapon goeie tracks maakt heeft er natuurlijk niks mee te maken?
haha dat is niet zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, Raoul legt een artiest uit Australië vast en dan dat Dov dat ook
Idd, Prophet draaide al heel lang geleden een bioweapon track, die cosmic destination. Al ver voor het festival seizoen. Het speelt dus al veel langer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...
Vintage herken ik van Decibel volgens mijquote:
quote:Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
art. nr. : AVIO 003
A1. W.T.F.
B1. Vendetta
so vannèquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:29 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)520Egosz%252dWTF.htm
[..]
Waddefaaaaaak
En voordat de B wordt ondergesneeuwd, Vendetta <3quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
so vannè![]()
en wel tof dat hij op AVIO Records uitkomt
Ik vind Vendetta nou niet zo heel bijzonder, maar WTF is altijd goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:16 schreef LtNoX het volgende:
[..]
En voordat de B wordt ondergesneeuwd, Vendetta <3
Tvp'tje
Zal wel aan mijn smaak liggen, want ik wordt van de rips die ik tot nu toe van WTF heb gehoord niet heel warm. Prima toch, haalt iedereen wat uit die vinylquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind Vendetta nou niet zo heel bijzonder, maar WTF is altijd goed!
edit-
http://twitter.com/bioweaponmusic
http://youtube.com/bioweaponmusic
Kunnen er denk ik nu wel bij.
Het is zeker marketing technisch slim om buitenlandse producers/DJ's onder je label te hebben. Op deze manier kun je je label in andere landen promoten met de artiesten uit die regio die vervolgens ook jou label promoten. DIt is natuurlijk altijd goed voor de omzet en naamsbekendheidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk serieus dat als ze uit nederland hadden gekomen dat ze geen contract hadden gehad... ZO heel bijzonder zijn de platen ook niet...
tis marketing technisch gewoon heel slim om ook buitenlandse producers te hebben.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...
Leuke post!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn heb ik soms qua marketing meer respect voor Scantraxx en showtek dan Fusion.
Fusion maakt naar mijn idee wel de beste producties van Nederland! Maar aan de andere kant zijn Scantraxx en Showtek qua naamsbekenheid toch een stuk bekender (en zullen waarschijnlijk ook meer geboekt worden hierdoor) (is mijn mening hoor, miss dat mensen het tegendeel kunnen bewijzen)...
Komt er nu weer een hs gerelateerde discussie, ipv pimpen met auto's en installaties
Hier ben ik t helemaal mee eens.. (Boy ook goed verhaal hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het is zeker marketing technisch slim om buitenlandse producers/DJ's onder je label te hebben. Op deze manier kun je je label in andere landen promoten met de artiesten uit die regio die vervolgens ook jou label promoten. DIt is natuurlijk altijd goed voor de omzet en naamsbekendheid
En wat Bartman en Seth beiden ook al gezegd hebben. Het is puur toeval dat het nu zo kort na elkaar bekend word. Seth haalde ook al aan dat The Prophet al eerder platen van hem draaide, dus dat het er eigenlijk al aan zat te komen. Scantraxx word natuurlijk soms behoorlijk hard door de zeik gehaald bij ons. Plaatjes die op elkaar lijken/ Scantrekjes/ pushen van artietsen als gastosa..
Dit maakt het nogal makkelijk om alles wat scantraxx doet ook maar tot slecht/copy-cat gedrag te bombarderen!
Als ik eerlijk moet zijn heb ik soms qua marketing meer respect voor Scantraxx en showtek dan Fusion.
Fusion maakt naar mijn idee wel de beste producties van Nederland! Maar aan de andere kant zijn Scantraxx en Showtek qua naamsbekenheid toch een stuk bekender (en zullen waarschijnlijk ook meer geboekt worden hierdoor) (is mijn mening hoor, miss dat mensen het tegendeel kunnen bewijzen)...
Kut.. Wilde net gaan pimpen met de audio die ik vanmiddag heb aangeschaft (vanaf de garage, auto opgehaald, doorrijden naar audio-boer)quote:Komt er nu weer een hs gerelateerde discussie, ipv pimpen met auto's en installaties
Wederom een leuke post!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar andere kant vind ik hun veels te hard gaan. Je merkt gewoon dat producties te snel uitkomen....en dat voor scantraxx die altijd zoooo langzaam waren. Dj's en producers komen als paddenstoelen uit de grond. De markt verzadigd. Producties worden minder sterk omdat ze moeten concurreren.
Ben het helemaal met je eens. Heb het gevoel alsof er veel meer geproduceerd wordt omdat het 'moet'. Te snel het goed vinden dat een track af is en dus op de markt kan worden gebracht. Of de inspiratie en creativiteit is helemaal weg, of ze nemen er gewoonweg de tijd er niet voor. Kijk naar Summer of Hardstyle en Scream. Dan is Summer of Hardstyle bijna gewoon een kopie. The Prophet en HHZ zijn creatief genoeg om een dikke plaat te maken, dat weet ik zeker. Neem er alleen wat meer tijd voor. Maak wat dikkere shit en het zal verkopen als een tierelier.quote:
Nou ik moet zeggen dat ik dit al langer vind. Producties worden sowieso snel in een stoffig hoekje gegooid. Daarom heb ik respect voor dj's die een oude vergeten plaat erop gooien, of juist een oude plaat in een nieuwe jasje steken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Wederom een leuke post!
Wat ik een nadeel vind aan het zo snel uitpoepen van tracks is dat deze niet echt de tijd krijgen om te landen bij het publiek. Voor m´n gevoel wordt ie een paar keer uitgeprobeerd op een feest, en dan hop, door naar de volgende. Bij sommige tracks duurt het bij mij gewoon langer voordat de waardering pas echt intreedt. Paar voorbeelden: Connection van zany en Tat, Crtl.altdelete van de NC, woznotwoz van HHZ, phantom beat van hhz. Door het hoge produceertempo lijken dergelijke tracks in de vergetelheid te raken, jammer m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |