quote:Chris Groeneveld Chris (85)
4 aug, 20:14
Ik vind roken echt niks aan ik heb het wel eens geprobeerd meer dan een paar keer,ook al geef je me de 100 word Ik er nog niet Verslaafd Aan,Ik snap echt niet wat daar lekker aan is,volgens mij doen ze dat gewoon om stoer de doen om erbij te horen,vooral meiden en vrouwen die roken vind Ik dat Geen gezicht,
Dat vind Ik zo sleterig ordiner en hoerig staan vooral als ze blond zijn
quote:Jasmijn (263)
12 aug, 15:48
Ik vind het opzich niet stinken, maar het is gewoon ontsettende geldverspilling, erzit gewoon een enorm accent op.
zo'n accent van 4 euro ofzo, die sigarreten kosten zelf niks.
aghja ze moeten het zelf maar weten toch. :-d
Ooh, vergeten; hyvesquote:stijn (120)
6 jul, 19:52
nee goor ik mogt van me vader een trekje :-$
Maar ze roken niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
Ze barsten allemaal van de zpelfaudten
quote:Jasmijn (263)
12 aug, 15:48
Ik vind het opzich niet stinken, maar het is gewoon ontsettende geldverspilling, erzit gewoon een enorm accent op.
zo'n accent van 4 euro ofzo, die sigarreten kosten zelf niks.
Good for you!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met neuken.
Ze is onder de 12, have fun with thatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
Oh en:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
accent grave, accent circonflexe, accent van 4 euro
mits ze die lach van der kop haaltquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
Het OM zal er heus begrip voor hebben dat ik dat niet kon weten omdat ze het niet op haar Hyves heeft staan. En verder, ze heeft 'De Senaat' bij spots en dat is een bazenkroeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze is onder de 12, have fun with that
Oke, dan haar wel eerst helemaal volgooien hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het OM zal er heus begrip voor hebben dat ik dat niet kon weten omdat ze het niet op haar Hyves heeft staan. En verder, ze heeft 'De Senaat' bij spots en dat is een bazenkroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |