Hoe doe je dat? Heb je het bedje nog niet naar beneden? Of wat voor een bedje hebben jullie? Ik kan Seb niet eens een kusje geven als hij in zijn bedje ligt zonder over de rand te gaan hangen met mijn benen in de luchtquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pff ik weet niet of het bij jou ook werkt maar Elin is soms lastig echt in slaap te krijgen, of ze schrikt een paar keer wakker (wonen aan een drukke straat) dan leg ik mijn hoofd naast haar neer op t bedje, naast r neusje..dan kan ze me ruiken..verder zeg ik niets tegen haar of kijk haar niet aan..en dat werkt hier gelukkig wel. Dat ze dus even mijn aanwezigheid nodig heeft om weer verder te kunnen slapen.
Verder heb ik geen flauw idee , dit is t enige dat werkt.
Dat bedoelde ik ook, in dit topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zijn er wel veel hoor.. alleen niet in dit topic. Draagdoekentopic heb je er iig al 3 die hier niet posten maar daar dus wel.
En hier is het eigenlijk een herhaling als er een nieuwe stroom kindjes binnenkomt. Er zit zoveel verschil tussen een pasgeborene en een 8 maandertje dat je weinig te vergelijken hebt enzo
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef bodpa09 het volgende:
@Innepin: Onze kleine man is wel ouder (bijna 9 maanden) maar heeft soms moeite om de dag los te laten. Wat toen hij kleiner was hielp en nu nog steeds wel soelaas biedt: hem met zijn hoofdje op mijn hart leggen, en dan heel zachtjes wiegen. Hij probeert zich in het begin vaak wel los te vechten, maar geeft zich op een gegeven moment over, zeker als ik hem over zijn buik of zijn hoofdje aai. Toen hij jonger was werkte over zijn neusbrug aaien geweldig, daar kon hij zijn ogen gewoon niet bij open houden. Issie helaas nu te oud voor.
Nog even jubelen: Kind heeft zijn 1e tand! Met 8 maanden en drie weken.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef bodpa09 het volgende:
@Innepin: Onze kleine man is wel ouder (bijna 9 maanden) maar heeft soms moeite om de dag los te laten. Wat toen hij kleiner was hielp en nu nog steeds wel soelaas biedt: hem met zijn hoofdje op mijn hart leggen, en dan heel zachtjes wiegen. Hij probeert zich in het begin vaak wel los te vechten, maar geeft zich op een gegeven moment over, zeker als ik hem over zijn buik of zijn hoofdje aai. Toen hij jonger was werkte over zijn neusbrug aaien geweldig, daar kon hij zijn ogen gewoon niet bij open houden. Issie helaas nu te oud voor.
Nog even jubelen: Kind heeft zijn 1e tand! Met 8 maanden en drie weken.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Die van ons is nog geen tand in zicht.
Wij gaan nu iedere avond met hem fietsen of wandelen. Dan is hij lekker moe als we thuiskomen, dan nog een papfles en naar bed. Werkt echt super. Ik heb ook gemerkt dat het werkt (beetje Derek Oglivie) om hem uit te leggen dat hij naar bedje gaat, lekker moet gaan slapen omdat hij dan de volgende dag weer lekker fit is om te spelen. Dan kijkt hij je echt aan van: hmmm dat klinkt logischHeb tenminste het gevoel dat het werkt
Dat heeft hij ook inderdaad zo uitgelegd, mn schoonzusje had het er ook al over en bij haar werkte het (om te vertellen wat je/hij/zij gaat doen) ook heel goed. Wij hebben eigenlijk nooit problemen met het naar bed brengen van Lennon. Wij vertellen ook vaak wat we gaan doen. In zijn goede doen, gaat hij meestal tussen half 8 en 8 naar bed tot de volgende morgen 7 à 8 uur. Maar aaien over voorhoofd/neus helpt hier ook om hem 's nachts weer wat rustiger te krijgen als hij wat ziekig is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Die van ons is nog geen tand in zicht.
Wij gaan nu iedere avond met hem fietsen of wandelen. Dan is hij lekker moe als we thuiskomen, dan nog een papfles en naar bed. Werkt echt super. Ik heb ook gemerkt dat het werkt (beetje Derek Oglivie) om hem uit te leggen dat hij naar bedje gaat, lekker moet gaan slapen omdat hij dan de volgende dag weer lekker fit is om te spelen. Dan kijkt hij je echt aan van: hmmm dat klinkt logischHeb tenminste het gevoel dat het werkt
Hij is eigenlijk ook altijd vrolijk. En vooral tegenwoordig aan het "kletsen". Mamamama en papappa wordt regelmatig gezegd. Maar nog wel per ongeluk. Maar hele verhalen.quote:
Ik probeer het ook bij het luier verschonen maar dat heeft nog niet het gewenste resultaat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef bodpa09 het volgende:
:-) Ik vind het ook erg logisch klinken, die truc ga ik ook eens proberen.
Ja, hij vindt het geweldig en als het kan maar rammen op het toetsenbord, dus hij mag niet meer zo dichtbij komen. Hij vindt kettingen ook helemaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef Grasjes het volgende:
Ah Diaan wat kijkt hij vrolijk! Is Lennon ook zo geïntrigeerd door computersDochter vind het ook prachtig (en de B op mijn toetsenbord werkt sindsdien niet meer naar behoren
)
Hopelijk komen er snel wat tandjes door bij hem!
Lennon heeft zo'n rammelding aan de zijkant van de commode en die geef ik altijd aan hem om af te leiden en dat helpt wel vaak, is hij veel te druk met dat ding en blijft hij rustig liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik probeer het ook bij het luier verschonen maar dat heeft nog niet het gewenste resultaat.
staat nog hoog, bedje staat vast tussen ons bed en een muur dus die kan geen kant opquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Heb je het bedje nog niet naar beneden? Of wat voor een bedje hebben jullie? Ik kan Seb niet eens een kusje geven als hij in zijn bedje ligt zonder over de rand te gaan hangen met mijn benen in de lucht
Moet even via photobucket of tinypic. Of als je hem op je hyves hebt staan, opd e foto gaan staan, rechtermuis, eigenschappen en dan het url adres kopiëren en hier plakken. Dit adres selecteren en dan klikken op dat "bergicoontje".quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef bodpa09 het volgende:
Diaan, dat heeft ie van mij ook, linkeroog kleiner dan rechts. Weet niet of je het op onderstaande foto kunt zien? (gaat zo weer weg, de foto dan he)
Eh... hoe doe ik dat een foto uploaden?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon heeft zo'n rammelding aan de zijkant van de commode en die geef ik altijd aan hem om af te leiden en dat helpt wel vaak, is hij veel te druk met dat ding en blijft hij rustig liggen.
Ow dat is jammer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat werkt niet, hij gaat dan op zijn buik met dat speeltje spelen. Ja als we met tweeën zijn dan laat de een filmpjes zien op de Iphone
terwijl de ander de luier doet. Tegenwoordig is het de houtgreep wanneer ik alleen ben, dan zet ik mijn elleboog aan de andere kant en ga half over hem heen hangen. Of ik verschoon hem terwijl hij zit. We doen ook vaak tijdens de fles geven de luier verschonen.
Seb trekt zich werkelijk aan alles op. Op de meest onmogelijke plaatsen. Hij probeert ook op dingen te klimmen, dan gaat dat knietje omhoog en probeert hij zich op te trekken. Hij maakt wel aanstalten om langs de tafel te lopen maar snapt het nog niet zo wat hij dan moet doen. Hij stapt wel als je hem aan de handen neemt en dan achter hem gaat staan. En hij heeft een loopkarretje en als je zorgt dat dat wagentje niet weg kan stapt hij daar ook wel achter. Hij kruipt ook als een razende het huis doorquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
staat nog hoog, bedje staat vast tussen ons bed en een muur dus die kan geen kant op..en ze ligt nu op gelijke hoogte met me, wat handig is voor de BV..aangezien ze nog niet doorslaapt. misschien moet ik haar dan ook maar eens uitleggen dat wij graag door zouden slapen
Loopt seb al langs een tafel oid? Elin nog niet maar trekt zich wel op aan de bank en gaat daar tegenaan schoppen en ze maakt al wel de wandelbewegingen..dus geen loopreflex oid maar echt proberenkruipen lijkt ze nu steeds minder interessant te vinden..alleen maar oefenen om op de pootjes te kunnen gaan staan maar verder dan op r hurken ;') komt ze niet zonder houvast
jaha dat knietje! hier ook favoquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb trekt zich werkelijk aan alles op. Op de meest onmogelijke plaatsen. Hij probeert ook op dingen te klimmen, dan gaat dat knietje omhoog en probeert hij zich op te trekken. Hij maakt wel aanstalten om langs de tafel te lopen maar snapt het nog niet zo wat hij dan moet doen. Hij stapt wel als je hem aan de handen neemt en dan achter hem gaat staan. En hij heeft een loopkarretje en als je zorgt dat dat wagentje niet weg kan stapt hij daar ook wel achter. Hij kruipt ook als een razende het huis door
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een schatje...En inderdaad zn ene oog ook iets groter dan het andere. en wat een supergaaf shirt op de 1e foto
![]()
Estrys, wat gaat Seb snel zeg.dat doet Lennon allemaal nog niet, die is heel rustig. Kan ook gerust 2 uur in de kinderstoel zitten en spelen. Vindt ie heerlijk.
wat een mooi ventjequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:57 schreef bodpa09 het volgende:
Thanks!
Hier is ie dan (meteen maar twee) [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe slaat mijn hart ook over hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jaha dat knietje! hier ook favoIk durf haar nog niet echt te laten gaan eigenlijk, veel te bang dat ze keihard op r smoel gaat dus zodra ze weer eens ergens gaat staan dan ren ik er als een gek heen..al ben ik bang dat t eerdaags toch wel mis zal gaan
dat kruipen lijkt idd niet op lieflijk kruipen maar meer BOINKBOINK..en ook alles wat er in r weg komt dat ramt ze opzij met r armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |