hier lichtgroene ogen met lichtbruin streepje, paps heeft ze bruin, ik groengrijsquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:15 schreef bodpa09 het volgende:
Dank voor de complimenten dames. Ik vind het nog steeds een wonder dat zo'n blond/blauwogig kind uit mij is gekomen. Ik heb donker haar met groen/bruine ogen. Man is blossig (blond-rossig) met blauwe ogen, maar ik had toch wel verwacht dat die genen van mij dominant waren.
Nou dat wil ik graag geloven... als ik het zo lees, vind ik het al zwaar. Zit hij nou dan in een "grote" autostoel of nog steeds maxicosi?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Estrys het volgende:
Wel lekker rustig Diaan. Laatst op het CB stond ik Seb aan te kleden, naast mij andere moeders die rustig hun kind kleren aantrokken, stond ik daar met mijn kind te vechten. Ik kan hem tegenwoordig moeiteloos zijn romper, shirt en broek aantrekken terwijl hij op zijn buik ligt. Gaan we nog lachen op babyzwemmen.
Wipper heb ik naar zolder gedaan bleef hij niet in, badring blijft hij niet in, zijn babybadje gaat hij staan, draaien, op zijn buik etc, kinderstoel gaat hij achterstevoren in zitten, Maxicosi moet ik heeeel snel zijn anders zet hij af en maakt een holle rug. En dan nog kom ik er soms achter dat hij zijn armen uit de riemen heeft gekregen. Het is soms best een uitputtingsslag![]()
jep hier net zo..vooral dat omdraaien in bad, pff dat is echt lastig. en met haar op de arm douchen is al helemaal een lachertje..er is altijd wel iets dat ze ziet wat ze MOET hebben dus dan stort ze zich erop.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Estrys het volgende:
Wel lekker rustig Diaan. Laatst op het CB stond ik Seb aan te kleden, naast mij andere moeders die rustig hun kind kleren aantrokken, stond ik daar met mijn kind te vechten. Ik kan hem tegenwoordig moeiteloos zijn romper, shirt en broek aantrekken terwijl hij op zijn buik ligt. Gaan we nog lachen op babyzwemmen.
Wipper heb ik naar zolder gedaan bleef hij niet in, badring blijft hij niet in, zijn babybadje gaat hij staan, draaien, op zijn buik etc, kinderstoel gaat hij achterstevoren in zitten, Maxicosi moet ik heeeel snel zijn anders zet hij af en maakt een holle rug. En dan nog kom ik er soms achter dat hij zijn armen uit de riemen heeft gekregen. Het is soms best een uitputtingsslag![]()
Ach ja vermoeiend maar hij is ook vrolijk dus maakt het vaak wel goed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat wil ik graag geloven... als ik het zo lees, vind ik het al zwaar. Zit hij nou dan in een "grote" autostoel of nog steeds maxicosi?
Pff heb echt soms te weinig uren in een dag.. Wil eigenlijk elke dag wel even fokken en soms lukt het ook wel even 10 min maar dan geen tijd om overal op te reageren. De eerste weken zei iedereen je zal het wel druk hebben en dan riep ik nee hoor valt mee Robin en Viggo eten en slapen, met Milan heb ik het het drukste.quote:Onze jongens zijn uit elkaar (qua slapen dan) en dat lijkt een stuk beter te gaan. Ik had er wel moeite mee, vond het zo zieligmaar niet kunnen slapen omdat de ander huilt is natuurlijk ook zielig.. Het slapen gaat stukken beter nu, erg fijn! De avond blijft nog wel een beetje een probleem hoor, maar dat is te handelen. We houden ons ook strakker aan 'regelmaat' en dat lijkt ook wel te helpen.
3 weken geleden was hij 7600 gram. Hij was toen 70,2 cm, Dus hij is wat betreft lengte volgens mij even groot als Elin?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Seb lijkt veel groter
dan weegt elin een kilo meer oid ?
Ja precies. Meestal slaap ik maar 3 a 4 uur omdat hij zoveel geluid maakt. Begint me nu echt op te breken. En aangezien we geen kamer over hebben moet het maar zo!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef Estrys het volgende:
Ik kan ook niet meer met Seb op 1 kamer slapen, dan slaap ik heel slecht van alle geluiden
30 augustus toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag onze Dorien in de OP? Ze is geboren op 30 september 23:55, weegt 3340 gram en niemand weet hoe lang ze is![]()
Ze is het kind van mij (Hi_flyer) en Bromfly_er
Elin is 71.5 cm en nu zo'n 8.500 gramquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
3 weken geleden was hij 7600 gram. Hij was toen 70,2 cm, Dus hij is wat betreft lengte volgens mij even groot als Elin?
Seb is op een crash dieetquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin is 71.5 cm en nu zo'n 8.500 gram7 weken geleden
7670g en 68 cm
Ik denk dat je 30 augustus bedoeltquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag onze Dorien in de OP? Ze is geboren op 30 september 23:55, weegt 3340 gram en niemand weet hoe lang ze is![]()
Dat is nog leuker wanneer ze wortel hebben gegetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef innepin het volgende:
Nee hoorMijn meisje slaapt al een paar uurtjes
Ze is heel braaf vandaag.
(En ze had de bank bij m'n schoonouders ondergespuugd...da's niet officieel braaf, maar stiekem wel grappig
)
Herkenbaar bar, hier heeft inbakeren goed geholpen! Je zou t kunnen proberen met een hydrofielluier, dan hoef je niet meteen kosten te maken. Wij deden een hydrofielluier strak om t bovenlijfje, armen langs het lichaam en vast met schilderstape. Klinkt niet zo vriendelijk, maar ze sliepen veel beter! Wij deden dit dan wel bij alle slaapjes (eenduidigheid...) en we hebben later een puckababy aangeschaft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
inbakeren zitten we hier ook over na te denken, overdag vind ons mannetje dat hij veel moet bewegen voordat hij gaat slapen, met als gevolg zichzelf aldoor wakker makend door zijn drukke bewegingen.
heel grappig is wel dat hij dat in de avonden dus totaal niet heeft.
Goed bezig Nijna!!!
Hier heb ik geen flauw idee hoeveel Roy nu weegt, zal het volgende week weer weten
huh? 30 september? Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:49 schreef Hi_flyer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
Dorien toegevoegd en Willow aangepast (sorry In!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |