Ik lag er vannacht diep onder en het was heerlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef fratsman het volgende:
Het is warm onder de dekens...Uberhaupt dekens met dit weer.
Valt wel mee. Ik begin om 7 uur maar tot 9 uur moet iedereen zijn muil tegen me houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Behalve de druiven als ontbijt ben ik het met je eens, al is een uur wel erg lang
La Vache qui rit kaasblokjes dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Behalve de druiven als ontbijt ben ik het met je eens, al is een uur wel erg lang
nee jij nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Rainb0ws het volgende:
Heb je het nu stiekem over mij , lief soofje?![]()
Ik zei : GOEIEMORGEN!!![]()
hihi
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef RaamxKozijn het volgende:
Dit herken ik.
een meisje uit mijn klas is ook zo.
Kom je op school aan, net uit je bed gerold.
kom dat kind vrolijk op je afgehuppeld, geeft je een knuffel en
bklaat in je oor: GOEIEMORGEN!
Dan denk ik:en heb ik vervolgens de neiging om haar de trap af te slaan en rustig achter een
plant te gaan zitten x'D
Ochtendmensen, Warning!
Ochtendmensen verdienen gewoon een nekschot. Ik wil gewoon het 1e uur serene rust om even in mijn ritme te komen, mensen die die rust verstoren pak ik aan het einde van de dag wel terug als al die ochtendmensen uitgeput zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef Schokbreker het volgende:
Terechte klacht. Ik heb ook niets met ochtend-mensen.
Dat zal ze leren..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ochtendmensen verdienen gewoon een nekschot. Ik wil gewoon het 1e half uur serene rust om even in mijn ritme te komen, mensen die die rust verstoren pak ik aan het einde van de dag wel terug als al die ochtendmensen uitgeput zijn![]()
Nou inderdaad, ze zullen wel bang zijn voor jequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ochtendmensen verdienen gewoon een nekschot. Ik wil gewoon het 1e uur serene rust om even in mijn ritme te komen, mensen die die rust verstoren pak ik aan het einde van de dag wel terug als al die ochtendmensen uitgeput zijn![]()
In dat geval dump ik mijn aandelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:07 schreef vogelkooi het volgende:
En jij moet Nederland uit de crisis helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |