het is inmiddels gelukt met behulp van de link die in de OP staatquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je begrijpt dat we he-le-maal niks met deze informatie kunnen. Laat allereerst eens weten welke provider je hebt, en wat je hebt geprobeerd om het aan de praat te krijgen en wat er wel en niet lukt (zie je bijv wel of niet 3G verschijnen bovenin?). Met gewoon roepen van 'het werkt niet, weet iemand het?' kunnen we niks.
Dus, kom op met die info ... dan gaan we jou ook online krijgen.
Ok, dat had je dus blijkbaar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is inmiddels gelukt met behulp van de link die in de OP staat
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb er wel last van dat ik na een sync mijn telefoon een keer moet herstarten om opnieuw te kunnen syncen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Agh, heeft niemand van jullie er last van dat je elke keer dat je tethered de hero software en drivers opnieuw moet installeren? Als ik het een tweede keer probeer krijg ik de melding 'limited or no connectivity'.
Laggy... tjah het is minder smooth dan idd. OSx maar rapper dan Series60 (Symbian) en dan heb ik toch een Hero gezien met veel programma's erop geinstalleerd en op de achtergrond draaiend!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Andyy het volgende:
Oke, op wat video's ziet de Ui een beetje laggy eruit, is dat ook zo?
(ik ben een iPod touch gewend)
Dat ziet er heel omslachtig uit inderdaad, daar heb ik nog even geen zin in. Een leuke app die al je homescreens zou capturen zou wel leuk zijn trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een gedoe om screenshots te kunnen maken.
[ afbeelding ]
Er is wel een betaalde app voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef Schanulleke het volgende:
Dat ziet er heel omslachtig uit inderdaad, daar heb ik nog even geen zin in. Een leuke app die al je homescreens zou capturen zou wel leuk zijn trouwens.
Hehehe, dat zijn gewoon snelkoppelingenquote:Even over jouw homescreen. Er staan 2 ico's die ik niet kan vinden in de market: ID&T en Xmarks. Wara zijn ze voor?
Dat klinkt mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef gday het volgende:
Jongens, ik heb vanavond even de rom geinstalleerd van MoDaCo die naar het schijnt gebaseerd is op een gelekte versie van HTC die ze nog niet hebben uitgebracht. Holy shit, wat is dat een verschil zeg, qua snelheid! Ik heb nérgens meer lag, en ik ben vooral blij dat m'n agenda binnen no-time opgestart is. Eindelijk!
Wanneer je die foutmelding even opzoekt met Google..., lijkt de oplossing in het eerste zoekresultaat te staan: http://www.androidworld.n(...)islukt-t1353-20.htmlquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen
quote:Je moet een hard reset doen en dat betekent de home en aan/uit knop ingedrukt houden vervolgens komt er een recovery scherm daar de onderste optie selecteren dan rebooten en alles works like a charm. Allen bedankt voor de hulp!
quote:Zeer bedankt voor je tip om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Nadat ik dat gedaan had, kon ik me moeiteloos aanmelden bij mijn Google-account.
quote:Ik ben eruit! Inderdaad heel vreemd maar als je hem een reset geeft en terug naar fabrieksinstellingen dan lukt het daarna in 1 keer om gmail aan te melden! Dat is opgelost! Succes.
quote:Weet iemand hoe ik em terug krijg naar fabrieksinstellingen?
Edit: Bij de Hero zit het hier: "To do a hard reset go on to Settings > Security and choose 'Factory Data Reset'"
Ja dankjequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer je die foutmelding even opzoekt met Google..., lijkt de oplossing in het eerste zoekresultaat te staan: http://www.androidworld.n(...)islukt-t1353-20.html
Het lijkt bij iedereen opgelost te worden door een harde reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren.
[..]
[..]
[..]
[..]
Jep, dat kan volgens mij wel ja. Je hebt file explorers voor Android waarmee je die apk's wel op kunt snorren. Veel heb je er echter niet aan, want minstens 95% van de apk's trek je binnen via de Market.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kan je ook app's downloaden op je PC, en dan overzetten naar je SD kaart op je telefoon, en zo die dingen installeren?
Ik moest alles wipen nadat ik een nandroid-backup had gemaakt zodat ik altijd terug zou kunnen naar mijn oorspronkelijke 'installatie'. Daarna moest ik alle apps weer met de hand installeren inderdaad, maar ze stonden nog bij 'Mijn downloads' in de Market, inclusief de gekochte apps (waar je dus niet nog een keer voor hoeft te betalen). Ik heb wel gelezen dat je die apps alleen ziet bij de 1e keer dat je de Market draait, dus als je het daarna afsluit (of de telefoon uitzet) ben je die lijst kwijt en moet je het zelf bij elkaar zoeken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi.
Ben benieuwd... Heb alleen geen zin om te gaan klooien dus ik wacht wel op iets officieels denk ik. Moet je al je apps opnieuw installeren als je een nieuwe rom er op zet? Hoe gaat dat met gekochte apps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |