Bron? Ik heb nergens gelezen dat het een bčta zou zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het is nog een beta-update
Er zouden volgens wat andere bronnen nog genoeg problemen kunnen zijn.
De klantenservice zou dus gezegt hebben dat er nog een update van de beta-rom uitkomt
Gaaf!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb de update gister geinstalleerd en het is nu echt de Hero zoals hij zou moeten zijn, lekker snel en soepel en totaal geen last meer van lags oid![]()
Heb op verschillende sites gelezen dat de Scandinaviche update (die ik dus ook heb) gewoon een final update is en dat er niks aan mankeert.. Hou de Nederlandse update wel in de gaten en als daar echt veranderingen in zitten installeer ik die alsnog wel
Zit er gewoon in. Zelfs nederlands.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
Maar pakken jullie dan een Engelse vertaling van een of ander forum?
er zijn vast wel genoeg mirrorsquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die 'm downloadt... traaaaag.
452 bytes/sec, 4 hours 16 minutes remaining
Ai.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, US gaat op 60 KB/sec, maar zo snel begon Europe ook... die zit nu op 3,2 KB/sec.
Kan sowieso, moet je alleen even je sense herstellenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan je nu eindelijk de achtergrond van het ontgrendelscherm terugveranderen naar zo'n standaard plaatje?
Voor een sneller mirror(HTC server zijn overbelast) :quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Dutchguy het volgende:
HTC geeft aan Nederlandse Hero-gebruikers een rom-update vrij
HTC heeft vandaag een rom-upgrade vrijgegeven voor consumenten die in het bezit zijn van een HTC Hero. De upgrade met rugnummer 2.73.405.5 voert enkele verbeteringen in Sense door en maakt het toestel een stukje sneller.
HTC heeft vandaag via haar Nederlandse website een update beschikbaar gesteld voor alle Hero-gebruikers. De update die voorzien is van het nummer 2.73.405.5 was al gisteren naar buiten gekomen maar toen ging het gerucht dat de update niet helemaal goed zou zijn aangezien een belangrijk gedeelte zou missen. Echter heeft HTC ontkent dat er iets met de update mis zou zijn en de producent heeft de update dan ook als volkomen veilig bestempeld. HTC heeft nog geen changelog van de update vrijgeven echter was eerder al duidelijk geworden dat de update vooral een paar bugs in Sense zou aanpakken en het toestel stukken sneller zou maken. Nieuwe functionaliteit is niet echt toegevoegd behalve de touch-to-focus functionaliteit waarmee je middels een druk op het scherm op een bepaalde positie kunt scherpstellen.
De download is gratis via de site van HTC te downloaden mits je even invult wat de gegevens van jouw toestel zijn. De update kan alleen op een Windows XP of Windows Vista computer plaatsvinden.
Bron: http://allaboutphones.nl/(...)-romupdate-vrij.html
Terug naar de factory settings? Dat doe ik liever nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef ex het volgende:
[..]
Kan sowieso, moet je alleen even je sense herstellen
Maar Astrid en Locale zijn bij mij juist zo geliefd...quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig, sinds ik wat apps heb gedeďnstalleerd, blijft m'n HTC gewoon redelijk snel! En de batterij gaat ook veel langer mee! Moest eerst bijna dagelijks aan de lading...
Ik verdenk Locale en Astrid (een to-do-list-dinges).
Apple?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Dutchguy het volgende:
De download is gratis via de site van HTC te downloaden mits je even invult wat de gegevens van jouw toestel zijn. De update kan alleen op een Windows XP of Windows Vista computer plaatsvinden.
Bron: http://allaboutphones.nl/(...)-romupdate-vrij.html
En je contacten moet je eerst op je PC backuppen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
Apps moesten opnieuw, maar ik heb alleen gratis. Verder opnieuw google, facebook en twitter account instellen. M'n favoriete contacts (in de widget) kende hij nog (wordt dat ook bij google opgeslagen?). Wifi netwerk uiteraard opnieuw.
Nope. Heb niks gebackupped.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
En je contacten moet je eerst op je PC backuppen?
(ja had mybackup uit de store kunnen downloaden, dan was alles bewaard gebleven)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nope. Heb niks gebackupped.
Alleen effe de namen van wat apps opgeschreven om later weer te downloaden.
Erg handig, die Google-integratie.
Hier heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
Apps moesten opnieuw, maar ik heb alleen gratis. Verder opnieuw google, facebook en twitter account instellen. M'n favoriete contacts (in de widget) kende hij nog (wordt dat ook bij google opgeslagen?). Wifi netwerk uiteraard opnieuw.
Je moet je Gmail-adres weer invoeren bij de 1e keer starten. Al mijn betaalde apps kan ik weer opnieuw installeren zonder een tweede keer te betalen, na elke wipe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe zijn de ervaringen trouwens na updaten behalve snelheid? Moet je al je apps opnieuw installeren?
En hoe zit het met betaalde apps? Herkennen die je gewoon of moet je eerst identificatie etc. regelen?
gewoon effe MyBackup downloaden en de contacten backuppen, heel makkelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 09:39 schreef Duvel het volgende:
Ik heb mijn contacten expres niet gesyncd met GMail, moet ik dan alles opnieuw invoeren?
Ik nu bijna een maand. Heerlijk speeltjequote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Leinonlein het volgende:
Hmm ik heb nog niet uitgevonden hoe ik de ROM update moet uitvoeren met een Mac... Wellicht de laptop van mijn huisgenoot maar even lenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Op m'n T-Mobile versie van de Touch Diamond heb ik wel de originele HTC rom gezet, maar ik heb nog niks gevonden dat dat ook op de G2 kan.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:03 schreef DennisMoore het volgende:
Het is sowieso niet van deze tijd om vast te zitten aan een provider...
Is het niet mogelijk om het ding te bevrijden van T-Mobile?
Je had 'm dan ook op je SD kaart moeten zettenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:16 schreef Duvel het volgende:
OK, nieuwe firmware, contacten met MyBackup teruggezet, maar nu zijn het allemaal Google-contacten in plaats van telefooncontacten...
Daar stond de backup ook. Er staan ook helemaal geen contacten in Google, alleen in de telefoon heten de contacten ineens "Google-contacten". In de praktijk is het geen probleem, tot ik ga synchroniseren met GMail, wat ik niet wil...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je had 'm dan ook op je SD kaart moeten zetten
Dan zet je dat toch uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef Duvel het volgende:
..tot ik ga synchroniseren met GMail, wat ik niet wil...
Dat staat ook uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zet je dat toch uit?
Volgens mij een kwestie van een vinkje.
'k Heb eigenlijk geen idee wat het verschil is. Wat zijn de nadelen ervan?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Duvel het volgende:
Dat staat ook uit.Maar m'n contacten die eerst "telefoon" heetten, staan nu onder het kopje "Google". Da's alles.
Voor- en achternaam kunnen niet apart worden ingevuld, maar alleen als één veld.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb eigenlijk geen idee wat het verschil is. Wat zijn de nadelen ervan?
Ik heb die optie ook niet gezien idd. Is er geen app voor beschikbaar?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Serieus? Ik wilde net ook even gaan updaten, maar ik heb geen zin om alle contacten en dergelijke weer opnieuw toe te voegen, google contacten kun je volgens mij niet eens direct omzetten naar normale telefooncontacten.
dan werkt ie juist beter, zonder nagelsquote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef tralalala het volgende:
Ik wil ook al een tijdje dit toestel en ik zag deze aanbieding:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html
Lijkt me een mooie aanbieding...
Belemmert HI naast een simlock ook nog andere dingen, zoals updates etc?
Nu heb ik zelf mooie afgebeten nagelsen ik ben een beetje bang dat het drukken op de knoppen dan een beetje lastig gaat...iemand ervaring mee?
![]()
Heb vorige week al op het dingetje gespeeld bij iemand en toen ging het wel lekker, maarja dat was maar een paar minuten.
gewoon eerst efe syncen met je outlook, dan save je de file op je hdd. en wat maakt het uit dat je google contacten niet kunt omzetten naar normale contacten? je hebt je contacten toch altijd bij de handquote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Serieus? Ik wilde net ook even gaan updaten, maar ik heb geen zin om alle contacten en dergelijke weer opnieuw toe te voegen, google contacten kun je volgens mij niet eens direct omzetten naar normale telefooncontacten.
De Hero heeft een capacitief scherm. Deze reageert op elektrische lading van je huid. Met je nagel zal je geen knop in kunnen drukkenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef tralalala het volgende:
Ik wil ook al een tijdje dit toestel en ik zag deze aanbieding:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html
Lijkt me een mooie aanbieding...
Belemmert HI naast een simlock ook nog andere dingen, zoals updates etc?
Nu heb ik zelf mooie afgebeten nagelsen ik ben een beetje bang dat het drukken op de knoppen dan een beetje lastig gaat...iemand ervaring mee?
![]()
Heb vorige week al op het dingetje gespeeld bij iemand en toen ging het wel lekker, maarja dat was maar een paar minuten.
Ik hoef dat gewoon niet in google te hebben allemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gewoon eerst efe syncen met je outlook, dan save je de file op je hdd. en wat maakt het uit dat je google contacten niet kunt omzetten naar normale contacten? je hebt je contacten toch altijd bij de hand
Maar Google heeft dus geen conflictregel toegevoegd aan de Googlecalendar. Dat vind ik echt ongelooflijk. Ze hebben prima voorzieningen met allerlei online diensten maar met hun eigen agenda hebben ze een kutinterface. Wat een sof.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef ex het volgende:
Ik denk het, als jouw google calander leeg is online, en jij vinkt aan dat hij die moet gebruiken dan veegt hij hem leeg,
Zelf nooit gehad trouwens maar ik gebruik de outlook agenda dan weer niet (alleen exchange) en had google agenda al voor me Hero.
Is echt top sinds die update trouwens, alles werkt gewoon fijner!
Ben je niet gewoon iets vergeten, zoals het aanvinken dat de Exchange-agenda ook getoond moet worden? Sowieso is de Exchange-ondersteuning niet gemaakt door Google dus moet je met klachten daarover bij HTC zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar Google heeft dus geen conflictregel toegevoegd aan de Googlecalendar. Dat vind ik echt ongelooflijk. Ze hebben prima voorzieningen met allerlei online diensten maar met hun eigen agenda hebben ze een kutinterface. Wat een sof.
Dus dat je bij Google calendar geen conflictregeling in kan stellen is de fout van HTC en exchange? Raar verhaal... Heb je wel goed gelezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon iets vergeten, zoals het aanvinken dat de Exchange-agenda ook getoond moet worden? Sowieso is de Exchange-ondersteuning niet gemaakt door Google dus moet je met klachten daarover bij HTC zijn.
probeer MyBackup maar eensquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef Schanulleke het volgende:
Geen idee wat ik gedaan heb, volgens mij alleen het vinkje weggehaald bij het synchroniseren met google agenda en opeens zijn mijn afspraken weer terug.
Pffffff, dat is een hele grote opluchting.
Nu alleen nog een manier vinden om een behoorlijke back-up te maken.
Ja, die heb ik gebruikt maar die geeft bij data geen afvinkmogelijkheid voor de kalender. Wel contacten, sms etc., die heb ik al op backup gezet.quote:
Als ik de agenda-items in het outlook domein had gemaakt zou ik ze met HTC sync kunnen synchroniseren met Outlook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Incolumis het volgende:
ik werk dagelijks achter de pc dus mijn afspraken voeg ik gewoon toe op Google agenda. die synct automatisch met mijn foon. om het naar outlook te syncen moet je denk ik een app downloaden daarvoor. of met HTC sync?
Ik reageerde eigenlijk op dat je Exchange-afspraken zogenaamd weg zouden zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus dat je bij Google calendar geen conflictregeling in kan stellen is de fout van HTC en exchange? Raar verhaal... Heb je wel goed gelezen?
Ik heb nooit afspraken gemaakt in 'Mijn agenda'. Heb ook geen idee wat voor agenda dat zou moeten zijn, dus daarom gebruik ik die ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als ik de agenda-items in het outlook domein had gemaakt zou ik ze met HTC sync kunnen synchroniseren met Outlook.
Had ik ze in google calendar gemaakt had ik ze automatisch online kunnen syncen.
Maar... ik heb ze dus in het 'mijn agenda' domein gemaakt, omdat dit standaard is in de Hero. Afspraken uit dit domein kan ik niet synchroniseren met een van beide applicaties lijkt het.
Ik zal toch niet de enige zijn die tegen dit probleem aanloopt?
Ik heb er domweg nooit op gelet omdat ik niet vermoedde dat het zo gaar ingedeeld zou zijn. Ik vraag me ook echt af hoe HTC het in zijn hoofd haalt om een niet te synchroniseren agenda-applicatie als tandaard in te stellen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb nooit afspraken gemaakt in 'Mijn agenda'. Heb ook geen idee wat voor agenda dat zou moeten zijn, dus daarom gebruik ik die ook niet.
Dat kan (nog) niet met Androidquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef Duvel het volgende:
Iemand een idee hoe ik een foto verstuur via Bluetooth?
Oh męn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kan (nog) niet met Android.
Nouja, d'r is een (paid) app genaamd 'Bluex' waarmee het sortof kan, heb 't niet uitgeprobeerd.
Nouja, nu wilde ik het dus proberen om te kijken of Google Voice Search dan wél verschijnt... en ik wilde op die manier de standaard Android wallpaper weer gebruiken zoals ik vóór de update had.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, dat was dus gewoon een bug, bij mij werkte dat niet. Maar waarom zou je het eigenlijk willen?
Dat is een 'truc' die bij pakweg 1% werkte. Je kunt je toestel weer zover krijgen om de standaardwaarden van TouchFLO te wissen bij 'Toepassingen beheren'.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, trouwens, na die ROM update lukt het me niet meer om via de truc met 't vasthouden van de Home-button in de gewone Android (zonder Sense) terecht te komen.
quote:I had the same problem, but after a time searching, I found that I just needed to grab "Google Voice Search" as a separate app from the market (my HTC Magic is on Vodafone and they didn't include voice either), then just remove and replace my desktop widget. Worked like a champ.
quote:I searched the market and "Google Voice Search" was no where to be found! Could you let me know where you found it?
quote:Voice Search here in Amsterdam, Holland.
Aaarrggh...quote:If you do not have the voice search capability visible, you probably need to download it from the Market. It is identified as “Google Search by voice”. Once you install this, you will be able to perform any Google or Google map searches by voice.
Apple gebruiker hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:43 schreef Dutchguy het volgende:
Hier ookquote:
Echt? Waar gebruik je 't voor dan?quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben wel een echte Layer fan btw, echt geweldig!
Oeh voor veel dingen, een beetje de show stelen bij kennissen en collega's maar voornamelijk voor het vinden van supermarkten in de buurt als ik niet bekend ben, brievenbussen in de buurt zoeken, pinautomaten zoeken van een specifieke bank.. Gebruik het eigenlijk regelmatigquote:Op zondag 20 september 2009 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt? Waar gebruik je 't voor dan?
Ik dacht juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Schanulleke het volgende:
Sinds de nieuwe ROM er op staat lijkt mijn telefoon een stuk zuiniger trouwens! Ik heb nu na een dag intensief gebruik nog ruim de helft van de batterij over (incl. Locale en Astrid). Voorheen lukte dat me absoluut niet.
Same herequote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Schanulleke het volgende:
Sinds de nieuwe ROM er op staat lijkt mijn telefoon een stuk zuiniger trouwens!
na de update geen last meer van gehadquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:12 schreef Woffel het volgende:
Is er al wat meer bekend over de bug dat bepaalde smsjes niet ontvangen worden?
Update erop gezet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb hem nu een tijdje, maar toch valt de snelheid tegen. Vooral het switchen tussen schermen of tijdens het surfen op internet. Ook de flash 10 reclame die HTC maakte komt niet helemaal goed uit, want heel veel flash sites doen het gewoon niet.
Installeer HTC Sync en vink in je hero-instellingen 'internet delen' of iets dergelijks aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Amoebe het volgende:
Ik gebruik al een poosje m'n Hero met veel plezier. Echt ongelofelijk hoe hij alle verschillende infobronnen samenbrengt. M'n netbookgebruik is direct ook gigantisch afgenomen...
Maar toch wil ik wel eens in de trein internetten op m'n laptopje en ik heb nog geen goede tethering-oplossing gevonden. Iemand anders wel succesvol?
Met een standaard USB-kabeltje tussen HTC en laptop gaat het in ieder geval prima.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Amoebe het volgende:
Maar toch wil ik wel eens in de trein internetten op m'n laptopje en ik heb nog geen goede tethering-oplossing gevonden. Iemand anders wel succesvol?
Instellingen > synchronisatie > google > contactpersonen uitvinken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Kanariegeel het volgende:
Jaa, eindelijk issie binnen!
Even kort gekeken. En wat me opviel was dat toen ik m'n google account aanmelde, bijna iedereen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ineens in m'n contactenlijst staat. Kan ik dit ook uitzetten? Ik wil alleen de mensen erin waarvan ik het nummer heb zegmaar. Weet iemand ook een snelle manier om m'n contacten van m'n Diamond over te zetten naar m'n Hero?
Verder ziet het er allemaal vet uit, het werkt nog niet heel snel en het is nog zoeken naar functies en allemaal dingen, maar dat komt denkik allemaal goed
Ga naar Contactpersonen, dan het tabje Groepen. Als je dan de menu-toets indrukt, kun je kiezen voor Sync groepen. Daar kun je dan kiezen welke groepen Google contacts gesynchroniseerd moeten worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Kanariegeel het volgende:
Even kort gekeken. En wat me opviel was dat toen ik m'n google account aanmelde, bijna iedereen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ineens in m'n contactenlijst staat. Kan ik dit ook uitzetten? Ik wil alleen de mensen erin waarvan ik het nummer heb zegmaar.
simkaart overzetten en kopieren naar foonquote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef Kanariegeel het volgende:
Jaa, eindelijk issie binnen!
Even kort gekeken. En wat me opviel was dat toen ik m'n google account aanmelde, bijna iedereen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ineens in m'n contactenlijst staat. Kan ik dit ook uitzetten? Ik wil alleen de mensen erin waarvan ik het nummer heb zegmaar. Weet iemand ook een snelle manier om m'n contacten van m'n Diamond over te zetten naar m'n Hero?
Heb ik gedaan inderdaad maar nu staan ze dubbel in, is er een manier om die simcontacten te verbergen of moet ik ze hadmatig weggooien.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
simkaart overzetten en kopieren naar foon
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga naar Contactpersonen, dan het tabje Groepen. Als je dan de menu-toets indrukt, kun je kiezen voor Sync groepen. Daar kun je dan kiezen welke groepen Google contacts gesynchroniseerd moeten worden.
Ik heb het vinkje weggehaald bij Alle contacten synchroniseren en de vinkjes laten staan bij Mijn contacten, Coworkers en Friends.
En dan even afwachten tot Google synchroniseert.
Nou nou, je mag wel een béétje 'moeite' doen. Als je in Android niet zelf een beetje gaat zitten klooien en op toetsen gaat drukken om te kijken wat de opties zijn, zul je nooit alle mogelijkheden ontdekkenquote:Op woensdag 23 september 2009 12:33 schreef Karstman het volgende:
Heb ik gedaan inderdaad maar nu staan ze dubbel in, is er een manier om die simcontacten te verbergen of moet ik ze hadmatig weggooien.
1e noobvraag, vele zullen volgen![]()
Kan je niet virtueel Windows draaien in een venster ofzo? Heb geen verstand van Macs.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Dizer het volgende:
Is het nou mogelijk om de nieuwe ROM op je HTC te krijgen met een apple computer?
Een optie is om roms te installeren via de recovery image van Cyanogen.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:14 schreef Dizer het volgende:
Is het nou mogelijk om de nieuwe ROM op je HTC te krijgen met een apple computer?
Gevalletje RTFMquote:Op woensdag 23 september 2009 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, je mag wel een béétje 'moeite' doen. Als je in Android niet zelf een beetje gaat zitten klooien en op toetsen gaat drukken om te kijken wat de opties zijn, zul je nooit alle mogelijkheden ontdekken.
Als je in de lijst met contactpersonen op de menu-toets drukt, krijg je meteen de optie Weergeven te zien. En dan wijst het zich vanzelf.
streamen kan nog netquote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef tralalala het volgende:
Ik zie dat Hi eindeloos een snelheid heeft van 384/128 kbps, terwijl bijvoorbeeld vodafone een snelheid van 3600/384 Kbps heeft.
Is dat niet achterlijk langzaam? Streamen kan je er niet mee of wel? Iemand ervaringen met HI?
Ik heb Hi en ben nog helemaal niet toegekomen aan streamen dus daar kan ik niks over zeggen. Verder ben ik in zijn algemeenheid wel tevreden over de snelheid maar werk toch thuis en op m'n werk en op een paar andere vaste plakken standaard met wifi.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef tralalala het volgende:
Ik zie dat Hi eindeloos een snelheid heeft van 384/128 kbps, terwijl bijvoorbeeld vodafone een snelheid van 3600/384 Kbps heeft.
Is dat niet achterlijk langzaam? Streamen kan je er niet mee of wel? Iemand ervaringen met HI?
Ik vind de aanbieding van HI wel interessant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |