Behoorlijk wat keys jaquote:Op maandag 14 september 2009 07:23 schreef dujour het volgende:
Mooie output 2 pulsers met 1 miljoen. netjes
Download klaar, reboot gedaan, WP reageert weer EN ik heb al m'n keys/clicks nog dus vandaag even ong. 50k pulsen denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen idee want ik was iets aan het kopiëren via VPN (via internet) en dat is nu nog bezig dus denk dat ik het maandag pas zal weten
Gaat hem voorlopig niet meer worden denk ikquote:Op maandag 14 september 2009 10:00 schreef ReWout het volgende:
En wat is de huidige prognose van wanneer jullie (ons) DCP gaan inhalen?
quote:Op maandag 14 september 2009 10:00 schreef ReWout het volgende:
En wat is de huidige prognose van wanneer jullie (ons) DCP gaan inhalen?
Precies. Ik denk ook niet dat we ooit in de buurt (kunnen) komen van DPC; ze hebben bijna 2x zoveel leden als FOK!, wat ook betekend dat ze vaak ook veel hogere pulses hebben van de leden die daar aanwezig zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Gaat hem voorlopig niet meer worden denk ikwe verdedigen onze 3e plek
Geen idee of het inderdaad nog een goal is, maar je moet wel hierin redelijk blijven. Net even gecheckt, het aantal leden bij FOK! is totaal 1328. DPC heeft er 3172 leden. Dit is dus meer dan 2x zoveel leden.quote:Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef ReWout het volgende:
Ah oke. Ik dacht altijd dat het doel van 't FOK WP team was om DCP in te halen maar blijkbaar hebben jullie ze in de tussentijd bij gesteld
Uitlokken of pochen misschienquote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef Omniej het volgende:
Wat is nou het hele doel van ReWout's posts in dit topic eigenlijk?
whatpulse opnieuw instaleren. niks aan te doenquote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef ILCILA het volgende:
Ik heb hier op kantoor (laptop) een keycount van +/- 150.000, echter wanneer ik deze wil pulsen krijg ik de melding 'invalid token'??
Nou ja, in elk geval een nieuwe token requesten.quote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
whatpulse opnieuw instaleren. niks aan te doen
Oh, dat kan ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval een nieuwe token requesten.
(maar in beide gevallen zijn de opgespaarde keys weg)
quote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef ILCILA het volgende:
Ik heb hier op kantoor (laptop) een keycount van +/- 150.000, echter wanneer ik deze wil pulsen krijg ik de melding 'invalid token'??
Je hoeft 't niet opnieuw te installeren, je kunt gewoon met je rechtermuisknop op het WhatPulse-icoontje in je takenbalk klikken en dan "Reset token." Betekent helaas wel dat je je keys kwijt bent, maar iets anders zit er niet op.quote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
whatpulse opnieuw instaleren. niks aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |