Melkweg Oude Zaal! En het is nog niet uitverkocht! (volgens mij..) Dus grijp je kans!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Waar?The Thermals zijn tof!
Ow, LC! en Eurosonic vallen tegelijk..
Maar LC! is gewoon zo...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Crossing Border > alle andere op die data
Zeker te lui geweest om ooit die verre reis naar het Noorden te overbruggen voor een mooi weekendje Eurosonic/Noorderslagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Crossing Border > alle andere op die data
Tentamens!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Melkweg Oude Zaal! En het is nog niet uitverkocht! (volgens mij..) Dus grijp je kans!
Tekenend voor de langzame dood die Indie ondergaat(?)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
De tering, Joe Lean And The Jing Jang Jong (standaard London Calling-prut) hebben het nu écht voor elkaar, hoor. Hadden ze vorig jaar een album af, vonden ze het niet meer representatief genoeg. Ondertussen hebben ze het herschreven en opnieuw opgenomen, hoeft hun label ze niet meer, en worden ze gedropt. Wat een afgang... Kans voorbij, next...
Oh, indie is nog springlevend. De hypernerveuze golf aan Britse postpunk/wave-bandjes is echter al een hele tijd op sterven na dood. Arctic Monkeys zijn een hele andere straat ingeslagen, Bloc Party flirt steeds meer met electronica en lijkt 'more = less' niet echt door te hebben, The Rakes uit elkaar, Franz Ferdinand en Maxïmo Park zakken ook met de plaat verder weg... Om over zwakkere broeders als The Wombats en Little Man Tate nog maar te zwijgen. Het is een beetje gedaan met dit geluid, eigenlijk. De enige band uit die tijd die nog enigszins relevant blijft binnen dezelfde hoek zijn The Maccabees, en die zijn sowieso nooit echt groot geweest...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Tekenend voor de langzame dood die Indie ondergaat(?)
Eigenlijk ben ik wel blij dat het Britse een beetje op zijn retour is. Zo langzamerhand worden het allemaal klonen van elkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, indie is nog springlevend. De hypernerveuze golf aan Britse postpunk/wave-bandjes is echter al een hele tijd op sterven na dood. Arctic Monkeys zijn een hele andere straat ingeslagen, Bloc Party flirt steeds meer met electronica en lijkt 'more = less' niet echt door te hebben, The Rakes uit elkaar, Franz Ferdinand en Maxïmo Park zakken ook met de plaat verder weg... Om over zwakkere broeders als The Wombats en Little Man Tate nog maar te zwijgen. Het is een beetje gedaan met dit geluid, eigenlijk. De enige band uit die tijd die nog enigszins relevant blijft binnen dezelfde hoek zijn The Maccabees, en die zijn sowieso nooit echt groot geweest...
Hier ook Le Guess Who, vrij, za & zondag als het goed is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Mistaken het volgende:
Fijn voor je!
Ik zit met een dilemma!
Maar eerst volgende maand Le Guess Who? Yes!
Ik ga alleen op zaterdag naar Le Guess Who? trouwens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
'Lang verhaal, waar ik het mee eens ben en eigenlijk ook op doelde'![]()
En wat is het alternatief wat er nu uit voort vloeit, wat wel indie is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, indie is nog springlevend. De hypernerveuze golf aan Britse postpunk/wave-bandjes is echter al een hele tijd op sterven na dood. Arctic Monkeys zijn een hele andere straat ingeslagen, Bloc Party flirt steeds meer met electronica en lijkt 'more = less' niet echt door te hebben, The Rakes uit elkaar, Franz Ferdinand en Maxïmo Park zakken ook met de plaat verder weg... Om over zwakkere broeders als The Wombats en Little Man Tate nog maar te zwijgen. Het is een beetje gedaan met dit geluid, eigenlijk. De enige band uit die tijd die nog enigszins relevant blijft binnen dezelfde hoek zijn The Maccabees, en die zijn sowieso nooit echt groot geweest...
Moet er een alternatief zijn, dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En wat is het alternatief wat er nu uit voort vloeit, wat wel indie is?
van de Melkweg site :quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Vanavond naar The Dead Weather in de Melkweg. Voor mij de eerste keer dat ik naar de Melkweg en heb dus een vraag: is er daar een parkeerplaats in de buurt? zoiets als bijvoorbeeld bij de HMH??
De marnixstraat zit aan de achterkant van de melkweg als ik het goed heb. Dus dan hoef je alleen om het theater gebouw heen.quote:Met de auto
Optie 1:
Vanuit alle richtingen A10 (ring Amsterdam) volgen en afslag S106 (Osdorp) richting centrum volgen. Aan het einde van de Overtoom links de Nassaukade op, 3e straat rechts de De Clerqstraat op, vervolgens de 1e straat rechts (Marnixstraat); u kunt het beste parkeren in de Europarking.
Optie 2:
Vanuit alle richtingen: A10 volgen en afslag S105, Jan van Galenstraat richting centrum nemen. De weg loopt over in de 2e Hugo de Grootstraat. Bij stoplichten voor het water, rechts afslaan de Nassaukade op (Centrumring S100). Bij de volgende stoplichten linksaf de Rozengracht op en meteen weer rechts de Marnixstraat in. De Marnixstraat uitrijden tot aan het Raamplein (vlak voor het Leidseplein), of tot aan de Europarking (zie ook parkeermogelijkheden). Vanaf de Europarking is het ongeveer 5 minuten lopen naar de Melkweg.
Ja, vlakbij is er een Q-Park, Europarking heet-ie volgens mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Vanavond naar The Dead Weather in de Melkweg. Voor mij de eerste keer dat ik naar de Melkweg en heb dus een vraag: is er daar een parkeerplaats in de buurt? zoiets als bijvoorbeeld bij de HMH??
Denk het niet, de zalen zijn goed afgescheiden en het enige wat gedeeld wordt is de garderobe.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, vlakbij is er een Q-Park, Europarking heet-ie volgens mij.
Ik heb ook een vraag over vanavond: zal het mogelijk zijn om na The Horrors bij The Dead Weather te gaan kijken? Speelt Jack White meestal opvallend lang, is dit mogelijk met Horrors-kaartjes, etc.?
Nee bij de Melkweg sluiten ze altijd de 2 zalen van elkaar af, dus je kan niet van de grote naar de kleine zaal lopen of andersom.. Bij Paradiso kan dat wel gewoon ondanks alle dreigementen die daar altijd hangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag over vanavond: zal het mogelijk zijn om na The Horrors bij The Dead Weather te gaan kijken? Speelt Jack White meestal opvallend lang, is dit mogelijk met Horrors-kaartjes, etc.?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef tim. het volgende:
[..]
Ok thanks. zijn er nog andere, betere opties? goedkopere plekken om te parkeren? zal wel niet zekerquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef lienelien het volgende:
aahhhw koedie koedie. Jekán je auto natuurlijk midden op het Leidseplein neerzetten maar dat lijkt me een slecht plan. Er is daar wel een parkeerkelderdinges heel dicht in de buurt, maar dan ben je meer aan parkeerkosten kwijt dan aan je concertkaartje
LoL @ de hoofdstedelijke arrogantiequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:21 schreef lienelien het volgende:
aahhhw koedie koedie. Jekán je auto natuurlijk midden op het Leidseplein neerzetten maar dat lijkt me een slecht plan. Er is daar wel een parkeerkelderdinges heel dicht in de buurt, maar dan ben je meer aan parkeerkosten kwijt dan aan je concertkaartje
Lidmaatschap is wel de allergrootste vorm van arrogantiequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
LoL @ de hoofdstedelijke arrogantie. Op zich al een reden om de Melkweg te mijden.
Dat is ook dé reden waarom ik nooit naar de Melkweg ga. Op vandaag na dan, want hier ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lidmaatschap is wel de allergrootste vorm van arrogantie
Daarom ook maar een melkweg card aan schaffen :p en morgen gratis naar Brendan benson gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lidmaatschap is wel de allergrootste vorm van arrogantie
Daar kom ik er echt te weinig voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:33 schreef portie het volgende:
[..]
Daarom ook maar een melkweg card aan schaffen :p en morgen gratis naar Brendan benson gaan.
Het vervelende aan die treinen is dat de een-na-laatste trein net te vroeg gaat om niet te hoeven haasten vanaf het Leidseplein, en de allerlaatste gaat dan pas weer om 0:30. Ik blijf altijd overnachten in Amsterdam, anders is 't het echt niet waard.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef TomR het volgende:
nadeel met treinen is dat ik die altijd mis als ik in Amsterdam zit en er nog steeds geen nachttreinen naar Arnhem/Nijmegen gaan
Ja dat is idd irritant, ik hoop dat ik die om 23.22 nog kan halen. Morgenochtend weer om 6 uur op nml.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het vervelende aan die treinen is dat de een-na-laatste trein net te vroeg gaat om niet te hoeven haasten vanaf het Leidseplein, en de allerlaatste gaat dan pas weer om 0:30. Ik blijf altijd overnachten in Amsterdam, anders is 't het echt niet waard.
Scheelt eraan hoelaat het begint/wat voor show/voorprogramma. Maar ik ga ook wel eens naar gigs die om 10 uur beginnen en sta om 23.28 netjes op perron 14quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef portie het volgende:
Dus 23.28 is te redden na een avondje Melkweg?
Moet komende week 3 x naar de Melkweg.
Ik mis vaak niets. Alleen bij Fuck Buttons, maar dat is niet zo gek met 3 volledige shows op 1 avond en beginnen om half 9.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:10 schreef portie het volgende:
Ja, maar ik wil eigenlijk niet t encore missen. Daar betaal je immers ook voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |