Wat een leuk initiatief! Vertel me meer...quote:Op woensdag 16 september 2009 01:00 schreef TomR het volgende:
als je vrijdag niks te doen hebt: 3voor12/Arnhem-Nijmegen viert z'n 5jarig bestaan in Doornroosje met Lea, The Vlegels & The Kevin Costners... entree 6euri.
Er komt een nieuwe single in oktober! En die andere single is juist heel goed!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Een nieuwe nieuwe of die oude saaie?
Ik vind LC wel voldoenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:12 schreef Aisumasen het volgende:
Jammer dat Jack Peñate niet los komt, had graag weer eens een club-show van 'em willen zien.
Jup. Vorige keer mocht ik nog wel naar binnen toen de man me doorhad, maar dat kwam door mijn puppy-ogen natuurlijk. En omdat ik heel goed kan liegen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:41 schreef Aisumasen het volgende:
Fuck! Doen ze dat, ja? Daar gaat m'n trucje wat ik al jaren gebruik.
20 november in Vera, Groningen. Zal naast LC vast niet het enige optreden zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:12 schreef Aisumasen het volgende:
Jammer dat Jack Peñate niet los komt, had graag weer eens een club-show van 'em willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |