Ik ga misschien een uurtje of 1 a 2 naar het uitfestival zaterdag, staan paar bevriende bandjes, altijd leuk. Morgen 3voor12awards & vrijdag popronde in Nijmegen nog mensen aanwezig?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef AMDB het volgende:
Even een bumpje, ik verveel me op stage![]()
Nog mensen die naar Appelpol of Uitfestival gaan?
Ook weer foto's maken? Ik had je op De Affaire een aantal keer zien staan trouwens. Vond je foto's ook wel mooi! Overigens niet aanwezig op 3voor12 awards en de popronde.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik ga misschien een uurtje of 1 a 2 naar het uitfestival zaterdag, staan paar bevriende bandjes, altijd leuk. Morgen 3voor12awards & vrijdag popronde in Nijmegen nog mensen aanwezig?
Tis alleen duur, gelukkig al gedeeltelijk op LL gezien. Kan het ook geen vol concert aanhoren denk ik, ook al is het supermooi.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Toad het volgende:
Of er niet al genoeg leuke concerten zijn dit najaar: Fever Ray, 3 december in Paradiso.
uitfestival misschien, 3v12awards als gast & de popronde is wel fotograferen (florian wolff / mailman john / wooden constructions / this is total war) Net ook te horen gekregen nog dat ik ook nog op appelpop te vinden ben met Barbarella.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook weer foto's maken? Ik had je op De Affaire een aantal keer zien staan trouwens. Vond je foto's ook wel mooi! Overigens niet aanwezig op 3voor12 awards en de popronde.
Dat wordt echt super. Ik vond het sowieso geniaal op Lowlands, het is volgens mij ook mijn meest beluisterde plaat van het jaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Toad het volgende:
Of er niet al genoeg leuke concerten zijn dit najaar: Fever Ray, 3 december in Paradiso.
Ik ben daar bij BFO compleet uit mijn dak gegaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:35 schreef bierbart het volgende:
Nog mensen die vanavond naar The Cinematics in Ekko gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |