Hoe snel ging het met The Raconteurs?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:37 schreef Toad het volgende:
Goh, The Dead Weather nog niet uitverkocht.
Volgens mij zijn ook nog niet heel veel mensen ervan op de hoogte dat het een project van Jack White is. Kwam er zelf ook bij toeval achter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:37 schreef Toad het volgende:
Goh, The Dead Weather nog niet uitverkocht.
Volgens mij duurde dat 2,5e dag ofzo...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:38 schreef tim. het volgende:
[..]
Hoe snel ging het met The Raconteurs?
Allesss.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef tim. het volgende:
[..]
Leuk, maar ik dacht dat jij een Joy Division-fan was.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:20 schreef PAA-053 het volgende:
Nog fans van The View hier?
Thanks for the tip, ben ik niet zo heel erg geinteresseerd in de aapjes, maar voor de rest zitten er altijd wel leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen met BBC3: Weer het hele weekend het Reading/Leeds-festival op TV. Net Florence And The Machine, straks Kaiser Chiefs. Met als hoogtepunt zaterdagavond om 23:00 het headline-slot van Arctic Monkeys. Complete programmering hier: http://www.bbc.co.uk/programmes/b007xt4m/episodes/upcoming
BBC 3 stream op internetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen met BBC3: Weer het hele weekend het Reading/Leeds-festival op TV. Net Florence And The Machine, straks Kaiser Chiefs. Met als hoogtepunt zaterdagavond om 23:00 het headline-slot van Arctic Monkeys. Complete programmering hier: http://www.bbc.co.uk/programmes/b007xt4m/episodes/upcoming
Misschien is het via sopcast te ontvangen, maar kzit in Indieland UK.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef tim. het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ook zonder digitale tv of UPC?
O ja, dat zei je alquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef jakkop het volgende:
[..]
Misschien is het via sopcast te ontvangen, maar kzit in Indieland UK.
Ze deden waar ze goed in zijn, en ze deden het goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:12 schreef Sautor het volgende:
Alleen Kaiser Chiefs 3 nummers gezien, blegh
Klopt, live is het natuurlijk best leuk, maar zo op de tv valt het allemaal een beetje tegen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ze deden waar ze goed in zijn, en ze deden het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |