Kom met iets beters! Dan kunnen we als dit topic vol is een nieuwe naam gaan hanteren! Aangezien deze onze smaken al lang niet meer dekt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:53 schreef Mistaken het volgende:
Bestaan er nog veel mensen met fluoriserende kleren aan?
Volgens mij is het nu allemaal wel een beetje overgetrokken!
Daarnaast heb ik een hekel aan het woord indie![]()
Alle muziek waar niet echt een duidelijk genre voor te vinden is, heet tegenwoordig 'indie'.
Ik sluit me aan bij AMDB. Alleen vind ik zijn titel een beetje lang!
Je weet van gekkigheid ook niet waar te beginnen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:06 schreef portie het volgende:
Het zijn er te veel inderdaad. Geen zin om elke band te checken.
Ja, die laatste cd is best goed te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:12 schreef Aisumasen het volgende:
Jammer dat Jack Peñate niet los komt, had graag weer eens een club-show van 'em willen zien.
Dat is ook mijn plan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:19 schreef frame-saw het volgende:
En gister kaartje voor Passion Pit gekocht met de hoop dat ik bij Jamie T. al naar binnen kom.
Hoe doe je dat telkens?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef frame-saw het volgende:
Iemand plannen om morgen naar HEALTH/Fuck Buttons te gaan maar nog geen kaartje gekocht? Ik verkoop mijn kaartje voor 12 euro (onderhandelen is mogelijk!) en daarbij mag je met mijn lidmaatschap naar binnen, omdat ik die niet nodig heb.
Ik heb weer eens gastenlijstplekken gewonnen (pff, het begint te wennen) dus het lidmaatschap wat ik nog heb heb ik ook niet nodigKostprijs was trouwens 15,15.
PM me even dan kunnen we voor de deur afspreken.
Ik was 'm tot nu weer compleet vergeten. Hmm, benieuwd wat er gebeurt als je een cd in de magnetron legt...quote:
neem hem vanavond mee, kunnen we dat in Merleyn uitproberen ;-)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik was 'm tot nu weer compleet vergeten. Hmm, benieuwd wat er gebeurt als je een cd in de magnetron legt...
Probeer de clubtour van aux raus mee te pakken, die is echt memorabel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef Mistaken het volgende:
Ik zou gaan, maar het gaat niet door
London Calling is het enige wat in de planning ligt!
Ik ga nú poppodiasites afstruinen!
Gebeuren daar nog coole dingen dan? Vond ze op LL wel heel erg tof. Maar weet niet echt of het m'n geld waard is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef TomR het volgende:
[..]
neem hem vanavond mee, kunnen we dat in Merleyn uitproberen ;-)
[..]
Probeer de clubtour van aux raus mee te pakken, die is echt memorabel.
Het niet hebben van een OV is dan ook een van de grote gebreken in mijn leven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Evertje het volgende:
Zou zo graag vaker naar Paradiso gaan, maar is me net te ver weg om even snel op en neer te rijden.
Smaken verschillen... Ik vind dat juist weer een van de leukere bandjes in die hoek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef Sautor het volgende:
Pete & The Pirates vind ik toch zo'n verschrikkelijke band
Ik ga naar de allerlaatste Johan show in Paradiso, daarom Arnhem overgeslagen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:05 schreef Aisumasen het volgende:
Tijdje terug bij één van de afscheidsoptredens van Johan geweest, in Arnhem. Ik vond het een waardig afscheid, met een goed gevarieerde set. Voorprogramma Tim Knol klonk ook veelbelovend. Wist wel gelijk weer waarom ik niet vaak meer naar optredens ga. Het publiek komt toch alleen maar voor zichzelf.
Dinsdag naar Ray Davies (The Kinks) in Carré.
Oi Va Voi is eigenlijk niet indie ;-) Hoe vond je het? Relaxte gasten zijn het, moest voor het optreden een portret van ze schieten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Evertje het volgende:
Is Oi Va Voi indie? Net maar besloten om daar morgen naar toe te gaan in de 013.
Kon niemand vinden om mee te gaan, maar ze waren te goed op Werchter twee jaar terug om ze nog eens te missen.
Verder binnenkort leuk weekje in november met Morrissey, Arctic Monkeys en Editors, en de week ervoor zelfs nog The Horrors
Zou zo graag vaker naar Paradiso gaan, maar is me net te ver weg om even snel op en neer te rijden.
Dacht ik al haha. Had ze al eens eerder gezien op Werchter en toen hadden ze me helemaal omver geblazen. Zit gewoon zoveel in, moeilijk te omschrijven. Had de nieuwe cd nog niet geluisterd, maar kwam er live erg goed uit. Ze komen ook over alsof ze echt liefde voor het vak hebben, geen routinematige optredens dus. Was mooie avondquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:41 schreef TomR het volgende:
[..]
Oi Va Voi is eigenlijk niet indie ;-) Hoe vond je het? Relaxte gasten zijn het, moest voor het optreden een portret van ze schieten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
Héél benieuwd naar het album. Al is-ie steeds verder richting 2010 geduwd...
?quote:"Phrazes For the Young" will be available November 3rd 2009 (U.S).
Nog nooit van gehoord, zal thuis de single eens luisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
Die nieuwe Julian Casablancas-single is wel echt goud waard. Damn!
'Richting' 2010, dat betekent niet dat hij in 2010 uitkomtquote:
Julian Casablancas is de zanger van The Strokesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, zal thuis de single eens luisteren![]()
Ah verrek, dan moet ik hem zeker luisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef tim. het volgende:
[..]
Julian Casablancas is de zanger van The Strokes.
Damn lekker nummer! Benieuwd naar het album!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
Die nieuwe Julian Casablancas-single is wel echt goud waard. Damn!
Dat zou dus beteken dat ik een topavond ga hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef frame-saw het volgende:
Dat heb ik al eens gedaan maar het deed me niets.
The Horrors daarentegen, wauw.
Nu niet meer:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef kweek89 het volgende:
The Horrors wat een vreselijke kut band zeg
1 op 80, nou nouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:47 schreef Thijsssss het volgende:
Kans één op 80 dat ik je emailadres nu heb frame-sawNiet zo slim van Maartje om alle 'winnaars' niet onder bcc te zetten bij de email, maar het is haar vergeven
Present!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef Thijsssss het volgende:
Nog mensen die aanwezig zijn bij de showcase van White Lies in Desmet?
Dat was wat ik bedoelde inderdaad. Hij stond eerst voor de zomer gepland, toen september, daarna deze maand, en nu is het november. Wat niet bepaald een goede release-maand is, maar goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
'Richting' 2010, dat betekent niet dat hij in 2010 uitkomtNeem aan dat Aisu dat bedoelt.
Wel vette AutoTune in het refrein, jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef frame-saw het volgende:
Dit klinkt een stuk beter dan dat eerste ding van CasablancasWas dat een fake ofzo?
Al vind ik het nog steeds niet veel aan. Die stem is bewerkt ofzo? Nah nee.
Ik durfde 'em niet te postenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef tim. het volgende:
Weet niet of deze al eens is gepost:
Nieuwste single van Bromheads. Mijn eerste reactie: waar is de punk? Desalniettemin wel een goed nummer.
De muziek en hun hele stijl in de periode rond het eerste album was bespottelijk, maar ze hebben zich inderdaad goed weten te herstellen. En troost je, waarschijnlijk staan ze ook wel een keertje in Engelandquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef frame-saw het volgende:
Aaaaaaah ik ben zo kwaad![]()
Ik verlang er echt al sinds Lowlands naar, en nu wordt het verplaatst? En ik ben er dus niet meer vanaf halverwege januari en dit vind ik dus fucked up![]()
Heb ze wel 2 keer gezien maar 1 keer in DeSmet en 2de keer op Dour en nu eens een normale club.
Arrrr.
3 keer live gezien, zelfs vóór hun pop-tijdperk, maar ik moet echt niets hebben van die pop-opera. Al die tierelantijntjes op het podium maakt het voor mij zo onpersoonlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef Sautor het volgende:
Muse moet je live zien, dan dringt de genialiteit pas door.
Als het geen goede release-maand is, wat is dan de reden om het album later uit te brengen? Het album ligt al klaar, aangezien The Fly er al een eerste oordeel over heeft gepost op Twitter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat was wat ik bedoelde inderdaad. Hij stond eerst voor de zomer gepland, toen september, daarna deze maand, en nu is het november. Wat niet bepaald een goede release-maand is, maar goed.
Als ik het debuut van Bromheads Jacket niet had gekend, was ik positief geweest over 'On The Brain'. Er staan een aantal catchy liedjes op, maar ze waren toen niet meer de . De demo's op hun MySpace geven ook weinig hoop.quote:[..]
Ik durfde 'em niet te posten. Die gasten maakten zulke goede punk-liedjes in 2006/2007, tweede album was een miskleun met allemaal halve pogingen tot het schrijven van échte (
) liedjes, en dan nu dit...een matige uitgekauwde cover
. Wat is er gebeurd met m'n rock 'n' roll
.
En in de Concerto, Amsterdam. Voor geen goud... Maar dat is misschien persoonlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef tim. het volgende:
White Lies geven voordat ze in de Effenaar spelen ook een akoestisch optreden in Sounds (platenwinkel), Tilburg.
Kan wel 10 redenen bedenkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef tim. het volgende:
Als het geen goede release-maand is, wat is dan de reden om het album later uit te brengen? Het album ligt al klaar, aangezien The Fly er al een eerste oordeel over heeft gepost op Twitter.
Plato in R'dam is de 22e aan de beurtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:04 schreef Aisumasen het volgende:En in de Concerto, Amsterdam. Voor geen goud... Maar dat is misschien persoonlijk.
quote:20-10-09 Sounds, Tilburg
20-10-09 Effenaar, Eindhoven
21-10-09 Concerto, Amsterdam
21-10-09 Paradiso, Amsterdam
22-10-09 Plato, Rotterdam
22-10-09 WATT, Rotterdam
23-10-09 3voor12 Presenteert... Desmet Studios, Amsterdam
Hun nummers zijn zo catchy als fuck, ben benieuwd hoe dat live klinktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef AMDB het volgende:
White Lies![]()
Snap echt niet wat mensen in die band zien...
Ik vind er helemaal niks catchy's aan, 100x liever Joy Division of Editors. De muziek klopt gewoon voor geen ene meter. Heb op Lowlands even in de tent gestaan maar vond er echt helemaal niks aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Hun nummers zijn zo catchy als fuck, ben benieuwd hoe dat live klinkt
Pas ontdekt. Nostalgie....doet me denken aan de Pumpkins, Pixies, Breeders...houthakkersbloezen..quote:
Waar, Luxor?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:41 schreef TomR het volgende:
ik vond ze op sziget ook zeer slecht![]()
iemand nog naar de popronde in Arnhem morgen?
ik ben te vinden bij Most Unpleasant Men, Avant la Lettre, Mur du Son, Black Bottle Riot, This is Total War, Barbarella. Die laatste 3 omdat dat bevriende bandjes zijn, die andere omdat ik benieuwd ben hoe ze live zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Waar, Luxor?
Misschien dat ik nog ff een kijkje ga wagen als ik het red, moet nog veel te veel doen
Ah, jij was er dus ook. Was leuk, nietwaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Nee ik kan niet, had wel graag gegaan. Maar heb morgen al The Madd in Merleyn.
Zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, jij was er dus ook. Was leuk, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |