In welke vorm?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet chocola terwijl het er niet is.
Ja schat dat mag!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:11 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dan moet je gewoon oppassen.
Maar ik niet, dus dan mag ik toch onbeperkt chocolade eten?!
Neehee!!! Straks word je dik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:11 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dan moet je gewoon oppassen.
Maar ik niet, dus dan mag ik toch onbeperkt chocolade eten?!
Van druiven ook.quote:
Moet je je eens bedenken wat ijskllontjes doenquote:
Echt niet, ik eet helemaal niet zo vaak chocola, ben ik nu geen vrouw?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:14 schreef MarkyMarkx het volgende:
Chocolade is voor vrouwen en homo's
ja ook wel weer waarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Die lik ik nog niet zonder chocolade, laat staan met
En wat is jouw definitie van: "niet zo vaak" ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Echt niet, ik eet helemaal niet zo vaak chocola, ben ik nu geen vrouw?![]()
Echt bijna nooit! Technisch gezien kan je dat toch niet zeggen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:17 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
En wat is jouw definitie van: "niet zo vaak" ?
Ik heb nog wel een heel groot stuk witte chocolade voor je liggen.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:23 schreef Tamashii het volgende:
Pfft. Ga lekker ergens anders posten, ik verwacht in dit topic enige tolerantie richting mijn spamgedrag vanwege een tekort aan chocolade. Als je het er niet mee eens bent ga je maar naar klaagbaak.
Ik zit al in de klaagbaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:23 schreef Tamashii het volgende:
Pfft. Ga lekker ergens anders posten, ik verwacht in dit topic enige tolerantie richting mijn spamgedrag vanwege een tekort aan chocolade. Als je het er niet mee eens bent ga je maar naar klaagbaak.
Jij hebt een poes en gebak in je fobo, dus jij hebt geen recht op een mening. Ga snel uitgeknipte foto's van jezelf met vriendinnen in je Converse-agenda plakken, jij, maar verlaat dit forum.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:23 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Schat als ik het je nu kon geven had ik het gedaan. Dat weetje toch.
Nietus, dezelfde als jij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Tree het volgende:
Mwahaha, ze heeft helemaal geen converse agenda. Ik denk dat het een hello kitty agenda is!
Ben een beetje moe. :pquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ben je gehandicapt dat je de deur zelf niet uit kan ofzo?
Ze is zo moddervet van alle chocolade dat ze niet meer kan lopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ben je gehandicapt dat je de deur zelf niet uit kan ofzo?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:45 schreef Lub_ya het volgende:
Offtopic:
Vinden jullie swarmahoer niet lijken op tong80, hij gebruikt deze poppetje ook zo vaak -->![]()
Ik heb geen zin een in een nieuwe topic, want dan sluit ie um!![]()
Ik vind t namelijk verdacht.
Misschien kan je je vader even mee laten lezen, met een beetje geluk komt hij tot de conclusie dat FOK! ook slecht voor je isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |